Je to naša Kaja

848 17 0
                                    

Ráno som vstala na podivný zvuk v pozadí. Otvorila som oči, osudová chýba. Do mojich nádherných modrých očí šialeným spôsobom svietilo vychádzajúce slnko. Bola nedeľa, vedela som čo sa stalo. Pamätala som si skoro všetko, niektoré momenty som mala ľahko zahmlené, inak som vedela úplne, úplne všetko. Dokonca aj to, že ma Ares ľúbi. Nevedela som či to povedal kvôli tomu, že ma ozaj ľúbil alebo len preto aby som sa ukľudnila. Otočila som sa na pravý bok a tam kto iný ako Ares. Ležala som v jeho posteli, oblečená.
,,Čo si povedal mame?" bola moja prvá otázka.
,, Hodinu som s ňou rozprával o tom, že si zaspala u mňa keď sme pozerali film takže sa nemusí báť a ty ostaneš v bezpečí v mojej posteli."povedal Ares akoby bol robot.
,,Fajn." vzdychla som. Zobrala som si mobil z nočného stolíka a zapla si wifi.
,,Nejako veľa správ nemyslíš?" povedala som keď som otvorila Instagram a tam ma čakalo päť správ od používateľa hokejový boh.
,, Keby si nebola tak sprostá a neigonorovala ich zistila by si, že som nikoho nešukal ale rozmýšľal nad tým čo sa včera stalo." nemohla som za to Instagram mi niekedy šalel a správy mi ukázalo po dni.
Prosím ťa poď sem! prvá správa.
Kaja, dolná terasa. druhá správa.
Úplný ignor? tretia správa
Fajn tak inak. štvrtá správa
Máme problém asi cítim niečo čo nechcem! posledná piata správa.
Neverila som on sa do mňa pravdepodobne zaľúbil. Oprava nie pravdepodobne on sa do mňa zaľúbil. Toto čo včera povedal bola pravda.
,,Tie správy by som aj zmazal ale to by znamenalo, že namám gule. Mám to brat ako nie?"
,,Si robíš srandu?"pozerala som mu priamo do oči ,,túžim po tebe tri dlhé roky. Tri dlhé roky som chodila každý týždeň piatky cez celé mesto len kvôli tomu, že som vedela o tvojom piatkovom tréningu. Tri dlhé roky som si tvoje iniciály kreslila na ruku, stenu, tašku, mikinu jednoducho každý jeden predmet kde sa to dalo nakresliť. Tri dlhé roky si bol prvé želanie keď bol spln či padala hviezda a ty mi povieš, že ťa nechcem."
Na perách sa mu vyčaril úsmev. Chytil do ruky mobil a ja som tomu trošku nechápala. Čo akože robil? Šiel na Instagram a z bia si vymazal iniciály tých pipiek ktoré tam mal. Vymazal si všetky výbery prezdielavaných fotiek tých najväčších štetiek. Ako tretí krok si do bia napisal
K (nikomu nemusím zdôrazňovať, že je to naša Kaja.) Rovno som ho pobozkala.
,, To aby si vedela, že to beriem smrteľne vážne." Ľahla som si na jeho hruď a tichým hláskom povedala:,,Ani nevieš aký to bol perfektný pocit ťa včera bozkávať pred všetkými. Cítila som sa ako víťaz ktorý získal tu najlepšiu trofej."
,,Tak to si nebola sama, nevedel som čo som robil ale vtedy mi to pripadalo ako najlepšia vec na tomto posranom svete. Vlastne bola to tá najlepšia vec ktorú som mohol urobiť."
,,Súhlasím s tebou." Nastalo ticho zrejme sme si obidvaja vychutnávali prítomnosť toho druhého. Bol to ten najkrajší deň na svete. Byť v objatí svojho vyvoleného a cítiť, že si to dokázala. Dokázala som sa mu dostať do hlavy len za kratučký týždeň. Samozrejme tá chémia medzi nami bola už hrozne dlhú dobu. Všetky tie pohľady, nenápadne dotyky, vymýšľanie tém pre dobrú konverzáciu. To všetko tu bolo aj pred tým sexom lenže nikdy sa to neprehlbilo. Včera ma zachraňoval a namiesto toho aby si užil večer s hromadou pipiek rozmýšľal nad tým čo ku mne cíti. Stále medzi nami panovalo ticho ale nebolo to, to trápne ticho kedy neviete čo povedať. Bolo to príjemné ticho, plné lásky a nehy. Zatiaľ čo má Ares hladkal po ruke po nohe po chrbte a jednoducho všade ja som si do bia na Instagrame napísala,, hokejový boh je môj,, keď ma má on v bio nech mám aj ja jeho. Stále som nemohla uveriť a mala som pocit, že sa mi to sníva.

NEbudeš len kamarátWhere stories live. Discover now