De zingende hand.

79 7 2
                                    

3. De zingende hand.

Sanne's P.O.V.

Ik rende zo hard als ik kon. Ik hoorde dat degene die me zonet had aangeraakt achter me aan rende. Ik rende harder en harder, om deze vreemde bezoeker kwijt te raken. Ik was zo bezig met snel zijn, dat ik niet zag dat er een meertje aan kwam. Ik rende, struikelde en plonste in het water.

Er werd een hand naar me uitgestoken. Voorzichtig keek ik op. Een blonde jongen met blauwe ogen stond voor me. Hij zag er aardig uit. Ik pakte zijn hand aan en hij hielp me het water uit. 'Sorry..' Zei ik. Ik keek hem aan. Het was zo donker dat ik niet goed kon zien wie het was. 'Ik ben de weg kwijt...' Zei ik zacht. 'Kom maar mee. Ik neem je mee naar mijn huis, dan zoeken we morgen verder.'

Samen liepen we richting een hoge flat. We stapte in de lift en de jongen klikte op 8. 'Hoe... Hoe heet je?' Vroeg hij. 'Sanne.' Zei ik. De lift ging open en we liepen naar zijn apartement. Daar aangekomen maakte hij een bed voor me klaar en viel ik als een blok in slaap.

Toen ik de volgende ochtend wakker werd was het al licht. Ik keek om me heen. Waar ben ik..? Oh ja! Ineens dringt het tot me door wat ik heb gedaan. Ik ben met iemand mee gegaan naar huis, daar geslapen en ik weet niet eens hoe hij heet of wie hij is? Er had wel iets ergs kunnen gebeuren!

De deur van de kamer gaat open. 'Hee, je bent wakker. Lekker geslapen?' De jongen komt naast me op bed zitten. Ik kijk hem met grote ogen aan. 'N.. N... Niall?'

Duss vanaf hier word het echt een beetje een fanfic! Hopelijk vind je dat leuk!!! Als dat zo is, laat dat dan zeker achter in de reacties en vote ook gelijk eventjes! Zou ik geweldig vinden! Het volgende stukje komt er snel aan! Beloofd!

My white angel in the dark forest. ( dutch 1D/Niall Horan Fan Fiction)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu