-Szóval...ez az a lány, akivel Japánba mentél, igaz? - kérdezte Mingi, Yoorit szinte tanulmányozva.
-Gőzöm sincs hogyan jöttek el ide ilyen gyorsan.
-Hé! Itt vagyok ám előttetek. - szólt ránk.
-Menjünk fel a szobámba, rendben? Ott mindent elmondok. - mondtam a lánynak, aki erre odaszólt anyukájának, hogy felmegyünk, majd mindhárman az emeletre mentünk a szobámba.
Igazából ami ezt a dolgot illeti, hogy Yoori, hogy került ide, az az, hogy valahonnan a tudomására jutott, hogy mi mit csinálunk Mingivel, illetve Seonghwaval.
Yoori most is szinte megbombázott minket a kérdéseivel, amire Mingi és én csak hallgatva ültünk és vártuk mikor fejezi be. Amikor pedig végre elhallgatott, fogta és egyszerűen ledőlt a bevetett ágyamba, amire kicsit kiakadtam.-Mindegy! Kezdjük ott, hogy mégis honnan a francból tudsz te erről?? - kérdeztem meg még mindig egy kicsit idegesen.
-Ohh, oppa nem hülye. Megírta nekem, hogy valaki csak úgy ráírt, majd a beszélgetést is elküldte. Én pedig az eszes eszemmel kitaláltam, hogy az illető te vagy. De nyugi Hongjoong, nem mondtam neki erről semmit. Ezért is jöttem el, hogy megbeszéljük.
-Nem akarom megbeszélni veled. - változtattam meg döntésemet.
-Szóval Yoori, Seonghwa húga. - jegyezte meg halkan Mingi, mire csak rápillantottam.
-Várjunk, te hány éves is vagy? - kérdezte tőle, mire Yoori büszkén válaszolta, hogy 17.-Egyébként, Mingi, te is zenélsz? Úgy mint Hongjoong és a bátyám?
-Dobolok, szóval ha zaklatni mersz engem bármikor is, nem kímélem meg a külsődet. Az ütővel foglak megkergetni és szaladhatsz ameddig csak akarsz.
-Mi? Hongjoong, segíts meg engem. Ez egy őrült! - bújt mögém Yoori, a vállaimat fogva.
-Hé. Állj le. - szóltam hátam mögé, mivel én is az ágyon ültem.
-De az ott egy őrült! Milyen barátod van neked??
-Ő egy ütővel, én pedig egy zongorával tudlak piszkálni.
-Mi van?? - engedett el engem.
-De...hé..fiúk...én egy lány vagyok, ne bántsatok engem kérlek..-Majd meglássuk. Úgysem fogsz szólni a testvérednek, nem igaz? Nem tudja, hogy itt vagytok anyukáddal. - fenyegette meg Mingi.
-Attól függ. Hongjoong, szeretnéd azt, hogy lebukj Seonghwa előtt?
-Nem! Meg ne próbáld!
-Egyébként nem értelek téged Hongjoong. Ha szereted, miért nem mondod el neki?
-Mert Seonghwa...ő nem hiszem, hogy úgy érez irántam, mint én iránta. Nagy beégés lenne, ha odaállnék elé és elmondanám.
-Na jó, te tudod. Rádhagyom. Viszont, megnézhetem a beszélgetéseteket?
-Yoori, már láttad. De tessék, csinálj amit akarsz, csak más üzeneteimbe ne turkálj bele. És ne írj neki a nevemben. - adtam neki a telefonomon megnyitva rajta azt a beszélgetést.
December 24.-e van így már nincsenek zongoraóráim sem, viszont ezt sajnálom. De vajon mit csinálhat ilyenkor Seonghwa? Az anyukája és a testvére nálunk vannak, Seonghwa pedig elmondta, hogy nem megy az apjához. Egyedül lenne otthon?
Ha nem lenne itt a családja, mármint az apján kívül, akkor simán átjöhetne, de akkor miért nem teszi?-Mingi, lemegyek egy kicsit, jó? - indultam meg az ajtóhoz, majd Mingire néztem, aki kétségbesetten rázta nemlegesen a fejét.
-Megyek inkább veled, ne hagyj itt ezzel! - sietett ide, így aztán együtt mentünk le.
YOU ARE READING
Piano teacher [seongjoong]
FanfictionHongjoong zenei szakra jár az iskolában, de emelett Szöul legjobb zeneiskolájába is, ahol külön zongorázni tanul. Nagyon szereti az órákat, de leragadt annál, hogy beleszeretett oktatójába. Seonghwa, a fiatal és igen tehetséges zongoratanár pedig la...