Julia uykulu gözlerle yatağından doğruldu. Sonrada dün yaşananların rüya olup olmadığını kontrol etti. Neyseki rüya falan değil tamamen gerçeklerdi. Julia uyandığında daha odadaki kimse uyanmamıştı,çünkü saat daha sabahın beşiydi ve Julia gece 2 de baktığında diğerleri hala uyanıktı.Julia üniformasını giyip Ortak Salonda diğerlerini beklemeye karar verdi.
Ortak salona indiğinde şöminenin yanındaki rahat,kırmızı koltuğa oturdu. Ve birkaç saniye sonda erkekler yatakhanesinin kapısı açıldı içerden çıkan Jack'ti.
"Burada olduğunu biliyordum."dedi.
"Nerden biliyordun?"diye sordu Julia.
"Hissettim"bu Julia Jack'e her birşey sorduğu zaman klasik cevabıydı. Şaşırtıcı bir şeklide nerdeyse Julia'nın yaptığı her haraketi hissediyordu.(kesinlikle ara sıra onu takip edip ne yaptığına bakmıyordu.)
"Umarım beni takip etmiyorsun?"
"Ne münasebet, bu sefer cidden hissettim"
Tam 2 saat boyunca bazen konuştular,bazen boş boş oturdular,bazen ayakta dolaştılar,bazen ortak salonu incelediler ve Jack ortak salonun diğer ucundaki sinirli Profesör Mcgonagall portresini güldürmeyi denedi, başarısız olunca tablonun aslında muggle tablosu olduğunu ve hareket etmediğini iddia etti.
2 saatin sonunda ortak salona bazı büyük öğrencilet geldi. Ilk gelenler Gryffindor quidditch takımıydı, James bu sene seçmelere katılacaktı bu gelenler kesin takımdakilerdi. Zaten Quidditch takımı geldiği gibi gitti. Julia James'in bu kadar erken kalkmaya dayanabileceğini sanmıyordu.-en son Jack onu saat 7de kaldırmaya kalkışınca evde 3. Dünya savaşı başlamıştı-
Ama James Hogwarts da saat 8 de kalkmak zorundaydı ve bu da onun için çok erken bir saatti. Saat 7.30 gibi kızlar yatakhanesinden 2. Sınıf kızıl saçlı bir kız çıktı, ve onların yanına geldi.
"Siz Potter'in kardeşlerisiniz değil mi?. Ben Lily Evans."Julia ve Jack birbirlerine sırıttı kızın ismini söylemesine gerek yoktu çünkü James bütün yaz bu kızdan bahsetmişti.
"Evet,ben Julia"
"Bende Jack"
"Tanıştığıma memnun oldum"
"Bizde"Sonra Evans onlara gülümseyip sarışın bir kızın yanına gitti.
Onlar Hogwarts ta sınıfların yerini bilmedikleri için onları James götürecekti. Bu yüzden James ve grubunun dışarı çıkmasını bekliyorlardı ama James lerin dışarı çıkacağı yoktu. Julia da bu yüzden Jack i onları çağırmaya yolladı. Jack James lerle geri geldiğinde saçı başı dağınıktı belliki bir yastık taramasına mağruz kalmıştı.
"Alt tarafı çağırmaya geldim beni öldürmenize gerek var mıydı?!"
"Amacımız karşılama yapmaktı aslında"dedi Sirius dalga geçer gibi.
"Çok iyi karşılamaydı bir daha olmasın"diye tehditkar bir gülümsemeyle karşılık verdi Jack.
James "Ne abarttın alt tarafı-"derken Jack cümleyi tamamladı.
"Kapıyı açar açmaz üstüme bir battaniye attınız ve karşılık vermeme bile izin vermeden yastık atıp 4 kişi üstüme çullandınız! Haklısın çok abartmışım ya(!)."
"Tartışmanız bittiyse bu yıl aşağı ineceğiz umarım"dedi Lupin.
"Haklı,hadi yürüyün"dedi Julia."Hem kızıl saçlı 2. Sınıf bir arkadaşta az önce aşağı indi." Julia bunu der demez James in gözleri parladı."Aynen, hadisenize çok abarttık geç kalacağız"
Peter kıkırdadı.
Birlikte aşağı indiler.James masaya oturduğundan itibaren Evans a hayran hayran bakmaya başladı.Remus uyarmasa yemek yemeyi unutacaktı. Onlar yemek yerken Profesör Mcgonagall ders programlarını dağıttı. Ilk dersleri Ravenclawlarla Biçim Değiştirme ydi. Yemekleri bitince diğerleri derslerine giderken James Julia ve Jack i Biçim Değiştirme sınıfına götürüyordu.Giderken karşılarına ilk Gryffindor hayaleyi Neredeyse Kafasız Nick çıktı. Ondan sonra hortlak Peeves çıktı Kanlı Baron o anda oradan geçiyor olmasaydı büyük ihtimalle elindeki su şişelerini üstlerine boşaltacaktı.
Biçim Değiştirmenin ilk dersi Profesör Mcgonagall ın "Ders'te Disiplin" adlı konuşmasıyla geçerken Mcgonagall 2. derste onlardan yuvarlak düğmeleri oval yapmalarını istemişti. Jack 4 Julia ise 3 düğmeyi oval yapabilmişti. Yani bu Julia için bir hafta boyunca Jack in hava atışlarını dinlemek anlamına geliyordu.
James sabah onlara Bitki Bilim seralarının yerini tarif etmişti. Yolda giderken Michle Macmillian a rastladılar ama o Iksire gidiyordu oysa Julia Bitki Bilime Hufflepufflarla gideceklerini sanıyordu. Ama yanlış görmüştü ders Slyhterinlerleydi. 2 numaralı seraya giderken birisi Jack e omuz attı -Jack neredeyse yere düşüyordu-. Iki genç Gryffindor kafalarını kaldırıp baktıklarında Jack e omuz atatın Bartemius Couch olduğunu gördüler yanında da Regulus Black vardı ikisi de güllüyordu. Eğer Julia ilk günden kavga çıkarırsa annelerinin ikisinide öldüreceğini Jack e hatırlatmasaydı. Mrs. Potter bir çığıtkan hazırlamak zorunda kalcaktı.
Bitki Bilim hem Gryffindor lar hemde Slyhterinler için gayet sıkıcıydı. Sonunda çanın sesi duyulunca bütün öğrenciler bir "ohh" çekti.
Sonrada yine Slyhterinlerle 1 ders iksir vardı. Prof. Slughorn gayet komik ve anlayışlı bir adamdı öyle ki MacDougal'ın derste etrafındaki herkesi mora boyayan Julia nın sinirden adını unuttuğu mor iksiri patlatmasına bile kızmamıştı. Julia,Macdougal,Gamp,Cornfoot ve içlerinde Regulus Black'inde bulunduğu 3 Slyhterinliyi kendi ortak salonlarındaki soyunma odalarında duş almaya gönderdi. Julia ve Cornfoot sinirden neredeyse çatlarken Gamp bu patlamayı çok komik bulmuş olcak ki gülmekten ölecekti ve bu Julia nın daha da sinirlenmesine yol açıyordu. Bir de üstelik yolda karşılarına Peeves çıktı. Ama o aptallık yapamadan Cornfoot öyle bir bağırdı ki Julia şatonun titrediğini hissetti.
Julia duştan çıktığında çan çalalı 20 dakika olmuştu bile. Aşağı yemeğe indiğinde Jack James ve diğer çapulculara olanları katına katına gülerek anlatıyordu. Arkasında gelen Julia yı görmedi ve ceza olarak kafasına dışı taş gibi, kalın iksir kitabını yemek zorunda kaldı. Yemekte sinirli olduğu için onlardan uzak yere oturdu. Evans ve arkadaşları da onun yanına oturdu.
"Merhaba,ben Marlene"dedi sarışın kız.
"Merhaba bende Julia"
Sonra saçı afrika örgülü siyahi kız uzattı elini.
"Merhaba ben Dorcas.
Sonra diğer siyahi kız elini uzattı
"Bende Mary""Bugün seni soyunma odasından çıkaren gördüm neden duş aldın ki ilk günden?"dedi Marlene.
"Çünkü Angelina MacDougal iksiri patlattı." Dedi sinirli bir şeklide."Kusura bakmayın sinirim size değil ona sizi kırdıysam özür dilerim."
"Özür dilemene gerek yok Marlene de bizim üstümuze ilk hafta iksir patlatmıştı"
Bütün yemeği onlarla sohbet ederke geçirdi ki bu sırada James in gözünün üstlerinde olduğunu hissediyordu.Yemekleri bitince Julia ortak salona çıkıyordu ki James in arkasından koştuğunu gördü.
"Bakıyorumda Lils le hemen tanışmışsın bana mı ayarlayacaksın yoksa he?""He, aynen James daha yeni tanıştığım kızı hemen sana ayarlayacağım hemde seni seviyor mu sevmiyor mu bilmeden!"
"Iyi öyle olsun bakalım.Sorduk işte NAZİKCE belki biricik abiciğine bir iyilik yaparsın diye"
"O zaman hayır, NAZİK biricik James abiciğim(!)"
"Iyi ben bahçedeyim"
"Tamam" deyip ortak salona doğru gitmeyi sürdürdü Julia. Yatakhanede biraz uzandıktan sonra derslerin başladığını haber veren çan çaldı ve Julia 2 saatlik uçuş dersi için bahçeye indi. Uçuş dersi girdiği en eğlenceli dersti. Julia ya kalsa 2 saat daha bu derse girebilirdi. Uçuş dersleri bittikten sonra yatakhanye çıkıyordu Julia. Ama arkasından birini seslendiğini duydu.
"Potter!"
"Efendim, Macdogual!"
"Ben şey bugün iksiri patlattığım için özür dilerim."
"Affedildin Angelina"
O yatakhaneye girerken Angelina ortak salona geri döndü...