Flynn ma v okamihu preklal pohľadom, za ktorý by dostal vyznamenanie minimálne od samotného Harryho Benneta, na čo som mu venovala víťazoslávny úsmev a ruky som si samoľúbo prekrížila na hrudi.
"Flynn?" mienilo sa uistiť jedno z dievčat s neskrývaným očakávaním v hlase a pristúpilo k nám o krok bližšie, akoby ju skupinka vyslala na dobrodružnú expedíciu.
Flynn sa zhlboka nadýchol, tmavohnedými očami mi prenikol až do duše a bola som si istá, že mi práve telepaticky naznačil, že rozhodne nebudem mať posledné slovo. Následne sa pootočil do strany.
"Ahoj," oslovil dievča, ktorému sa pri znení jeho hlasu pery svojvoľne roztiahli do oslnivého úsmevu. Pohľadom však blúdil všade inde, len nie po jej tvári.
"Ahoj," zopakovala o niečo viac entuziasticky, čo zrejme skupinka ďalších štyroch dievčat pochopila ako pozvánku tiež k nám pristúpiť. "Ani nevieš, ako veľmi sme dúfali, že ťa tu dnes stretneme, Flynn. Tiež sme začínajúce herečky a to, čo dokážeš na pľaci ty..." chválila ho, zatiaľ čo ho zvyšné štyri dievčatá hltali pohľadom.
Flynn na mňa úskokom pozrel, akoby sa mi znovu snažil pripomenúť, čo za hlúposť som práve urobila a napokon sa konečne obrátil k nízkej blondínke vo fialových volánikových šatách, ktorá ho častovala komplimentami.
"Ďakujem. Veľmi milé prekvapenie, vskutku," poznamenal. Netváril sa dvakrát nadšene, no do kamenného výrazu sa mu predsa vytesal široký úsmev plný zubov, ktorý mu na lícach vytváral dve démonické jamky. "Kde ste študovali?"
"Na Bostonskej univerzite," usmiala sa, "odbor divadelného umenia."
"Vo voľnom čase sme často rozoberali techniku hrania tvojich dialógov a si fakt úžasný," pridalo sa do rozhovoru ďalšie blonďavé dievča z háremu jeho fanúšičiek, ktoré sa však ihneď po vyslovení tých slov zahanbene zachmúrilo. "Prepáč, zrejme to počúvaš v jednom kuse."
Flynn jej venoval polovičatý úsmev. "Raz navyše ma to snáď nezabije," zažartoval, čo na dievčatá zaraz zapôsobilo ako magnetické pole.
Nastala chvíľa ticha, počas ktorej bol Flynn pod drobnohľadom celej očarenej skupinky, ktorá natešene očakávala, že konečne jednu z nich vezme na parket. To však Flynn určite neplánoval. Prebehol po nich pohľadom a nervózne sa zahojdal na pätách, pričom si pohár so svojím drinkom podráždene priložil k perám.
Potlačila som v sebe smiech a oduševnene som nasávala atmosféru vznášajúcu sa v okruhu piatich dievčat. Môj predošlý odhad ich veku som zrejme precenila, pretože z ich vyplašených hlasov a cnostných výrazov šiel omnoho mladší duch, než zo mňa a Flynna. Mohli mať nanajvýš osemnásť, všetkých päť bolo odetých v pastelovo farebných volánikových šatách a taktiež malo všetkých päť svoje blond vlasy vyčesané do vysokého drdolu. Vyzerali takmer identicky.
Nemám poňatia, koľko sme tam len tak postávali a cerili na seba zubaté úsmevy, no zrejme to bolo dosť dlho na to, aby naše zmeravené postavy prilepené k zemi upútali pozornosť niekoho ďalšieho. Niekoho, koho by som už najradšej nevidela.
"Flynnie!" ozval sa spoza mňa preafektovaný ženský hlas, z ktorého sa mi postavili dupkom všetky chlpy na tele.
Všetci siedmi sme sa zaskočene otočili smerom, odkiaľ sa nesympatický hlas ozval, v dôsledku čoho som si na moment zaželala, aby som oslepla. Len pár centimetrov odo mňa totiž hoveli tri sporo odeté dievčatá v kostýme zdravotných sestričiek - presne tie tri dievčatá, ktoré sa ešte pred celým tým incidentom s Harrym Bennetom pristavili pri našom pulte a odviedli si na parket Matthewa s jeho podarenými bratrancami.
YOU ARE READING
Fragrance of Feelings
Romance„Hoci mi je jasné, že budúcnosť neexistuje. Existuje len táto zanedbateľná sekunda, v ktorej sa zúfalo túžim ponoriť do tvojich očí. Až by si ma v nich utopil. Bez šance vyplávať. Mal by si ma celú aj so všetkým, čo je vo mne," vlastné slová ma páli...