seni yitiriyorum
çok karanlık bir andan
birden uyanıyorum
bakıyorum aydınlık
uyuyorsun yanımda
güzelce
➺ özdemir asaf
♣
Akrep yelkovanını bükmüş zaman üzerimden geçmişti .Yürümüştüm sanki asırlar yürümüştüm ,asırlar yürümüş de ondan bir adım gidememiştim .Ne kadar olmuştu sahi ondan gideli beş dakika belki on fakat demiştim ya asırlar geçmişti üzerimden .
Gözlerim önümde olsa bile bakışlarım arkamdaydı .Ses duymak istiyordum adım sesi, onun sesi lanet olası bir ses duymak istemiştim .Çaresiz çırpınışlarına şahit olmuştum yüreğimin .Soğuk ve boğucu havanın soluk borumdan girip ciğerlerim üşümesine şahit olmuştum .
Dayanamamıştım sanki çekilmişti ruhum hiç bilmediğim cehennemlere yanmıştı da külleri dökülmemişti bile iklimlere .İçten içe beni de kor bir kuytuya saklamış üzerime tonlarca geçmişi yüklemişti .Yanık bir ten kokusu dolmuştu burnuma .
Yavaşça bırakmıştım kendimi bir kaldırım köşesine .Ne zamandır doğru düzgün almadığım nefesim yarım yamalak çıkmış titremişti .Sallanmıştım nice depremler atlatmıştı ruhum bugün .Sallanmıştım nefeslerime kadar yerle bir olmuştu güçlü olduğunu düşündüğüm ülkelerim .
Kör tabanlar cirit atmıştı sanki gönlüm uçurumlarında .Acımamış üzerimden geçmişti .Zihnime dolan iki gözle bakışlarım yine arkama dönmüştü .Niye hala gelmemişti arkamdan ?
Kırgın bakışlar çökmüştü göğsüme cehennemden sıcaktı ,cehennemden güzel yanmıştım .Öyle bir yanmıştım ki o an saçılmıştı korlarım dört bir yana .Coğrafyalarım yanmama tezat üşümüş erken bitmişti baharları .
Oluk oluk kan kusmak istemiştim. Yıkılan evimin penceresi saplanmıştı kof kalbimin odalarına boğuk, iniltili bir isyan sunmuştu bana .Ağlamıştı benim kalbim ağlamıştı çok ağlamıştı .
Ama benim sevgilim duymuyor muydu ağlamalarımı kör bir bıçak delik deşik ederken bizi duyuyor muydu beni ? Neden elimden tutup şu an ben göğsünün sıcak duvarlarına çarpmıyordu neden titrek nefesleri kulağıma dolmuyordu ?Benim sevgilim beni sevmiyor muydu ?
Attığından bile emin olmadığım kalbim vavelyalarını birden sunmuş yarım nefeslerim bağır çağır terk etmişti beni. Kör bıçağımın kanlı kabzasından tutup hızla çekmiştim .İşte boşalmıştı içimdeki tüm birikmişlerim .Pıhtılaşıp avcuma dönmüştü yaralarımın kanları .
Salmıştım hıçkırıklarımı geceye ona ulaşmasını istediğim hıçkırıklarım onun kulaklarına varmadan kesilmişti bucaksız çalılarla .İklimler değişmiş gözlerimin önünde ,anneler çocuklarını kaybetmişti .Öyleydi içim öyle kargaşa dolu öyle karmaşık.
Kokusu dolmuştu burnuma ne zamandır tuttuğum nefesimi buluştururken ciğerlerimle. Kapanmıştı gözlerim ben gözlerimi bile açamayacak kadar uyuşmuştum .Kaburgalarım sıkışmış tüm kaslarım bana karşı gelmişti .
Yüzüme yol yapan göz yaşlarım nehirlere dolarken tekrar çekmiştim içime .Sallanmıştı en ıssız dağlarım .Sinmişti benim burnuma onun kokusu sinmişti .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GOD'S SIN ✞ taekook
Fanfiction"Ama yapamam jeongguk her şeyden önce tanrıya bir sözüm var", kulağıma fısıldadığı şeyle hızla ayaklandım. Şaşırmıştı bense üzülmüştüm. "peki öyleyse efendim bir seçim yapmanız gerek" nefeslerimi ona yönelttim. "Ne seçimi sızım? " Bana böyle söyled...