Dreigen

436 11 2
                                    

Jaden maakt een foto van mij terwijl de pistolen op me gericht worden ook maakt hij een foto waarop te zien is dat de pistolen op mij worden gericht, ik ben de enige die je ziet want hij heeft de mensen die op me richten onherkenbaar gemaakt.
Hij ging naast me zitten en liet de fotos zien, kijk dit zijn fotos die we naar een journalist sturen, maar eerst naar je Collin, ik kijk hem vuil aan, fucking idioot jullie moeten naar een gekkenhuis jullie zijn gestoord!!
Hij slaat me op mijn wang, ik voel het branden.
Hij stuurde het via een onbekent nummer naar Collin, ik zag net als Jaden dat hij het had gelezen. Jaden pakte zijn mobiel en videobelde naar hem hij filmde terwijl hij me kuste en een mes pakte en tegen mijn keel aan hield, ik moest huilen ik maakte geen geluid alleen je zag de tranen over mijn wangen heen.
Hij riep zeg het!!!
Nee nooit!!!
(Jaden wou dat ik het uitmaken zodat Collin hierheen zou komen om met me te praten)
ik kreeg een touw om mijn nek en elke keer als ik Nee zei werd eraan getrokken, Jullie zijn geschift, klootzakken!!
Er werd ongeveer 10,15 seconden aan het touw getrokken en liet daarna los ik moest hard hoesten en toen ik bijkwam besloot ik het te zeggen.
(jaden hield nog steeds zijn telefoon op me gericht en videobelde met Collin)
Ik zei:
SORRY COLLIN,
ik..... Ik moet het met je uitmaken, ik wil graag met je praten(aan mijn gezicht was te zien dat ik niks meende)
het spijt me maar ik wil je graag spreken en elkaar nog 1x zien, daarna moet ik met deze mensen mee...

Hij keek me aan en keek daarna maar Jaden, waarom??!!
Doe nou maar wat ze zegt! En hij hangt op.

Zie je, we krijgen onze zin altijd, nu hebben we jou en Collin en denk maar niet dat jullie elkaar ook maar een woord zeggen of een moment kunnen zien. Je zal niet doorhebben dat hij hier is.
Hij maakte me los en wreef aan mijn polsen toen ik voelde dat iemand bij mijn heup zat keek ik bang om, het was Josh, hij keek eng uit zijn ogen en ik was bang, ik was bamg omdat ik niet wist dat als k nu tegenwerk, dat ze dan Collin pijn gaan doen en dat wou ik echt niet
Tringgg
De duerbel gaat en Collin staat voor de deur.

Gepest, Anorexia En MishandelingWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu