Era prima data cand îmi suna telefonul in loc de alarma, ceva ciudat... Mai ales, cine sa ma sune pe mine? Dar mai ales la ora 5? Am luat telefonul si fara sa vad cine este am răspuns:
Eu: Da?
Din partea cealaltă a telefonului sa auzit voce de băiat.
Sin: Larisa, te aștept de vreo 5 minute in fata casei, unde ești? Spunemi ca nu ai uitat...
Doamne fereste.... Mi-am ars o palma peste frunte, uitasem complet ca trebuia sa merg cu Sin pana la aeroport,
de ce cu el? Fiindca el a dorit si imi era lene sa merg cu rutiera pana acolo. Mam scărpinat in cap si iam zis sec:
Eu: da, scuze, uitasem noțiunea timpului, acum eu ies din casa, așteaptă 5 minute.
Sin: Bine.
Si a închis.Serios,5 minute? Nu era destul timp, mai ales ca vroiam sa mai stau in pat... Mam sculat parca lovit de fulger si mam uitat la ceas, era ora 5:20, cine se școală la așa ora ? Desigur nu eu. Mam îmbrăcat rapid intr-un maiou larg si o pereche de sorti largi, mam pieptănat rapid, mi-am dat apa peste fata si mi-am luat bagajul si am ieșit din casa. Nici nui anunțasem pe ai mei ca am plecat, desigur erau așa fericiți ca nu trebuia sa ma mai suporte mofturile mele.
La ușă era Sin, Sin , băiatul care ma făcut sa nu meargă nimic intre mine si Daniel, băiatul care ma jignit, si băiatul care ma fraierise... Era el.
Mam uitat la el, când ma văzut sia pus telefonul in buzunar si a zâmbit amuzat de înfățișarea mea.
El: nu team mai văzut demult aratand așa, zici ca abia teai sculat.
Mam uitat la el, lam tras de mana si am zis:
Eu: cu ce mergem pana la aeroport?
Si apropo, va trebui sa te obișnuiești cu înfățișarea mea fiindcă vom merge ore bune cu avionul.
El mia zâmbit, sia scos o pereche de chei de mașină si am văzut la ce masina aratase cu cheile, era un BW negru.
Ma uitam la mașină mirata , cum el își permitea așa frumusețe? Si mai ales... De unde permis de conducere?
Mam uitat la el, poate o făcea ilegal si eu nu o știam...
Eu: tu ai permis de conducere ?
El a dat afirmativ din cap si ma tras de mana pana la mașină, mia deschis ușa si mam așezat. El se așezase la volan si pornise mașină.Eram pe la mijlocul drumului, si lui Sin ia venit cheful de a vorbi cu mine.
El: Te bucuri ca vei sta cu mn o săptămână întreaga?
Eu mam uitat nervoasa la el, sami placa? O parte din mine spunea ca da, el e băiatul la care te gandesti, dar i parte din mine spunea nu, el era prostul după care sufereai.
Eu: Nu aveam cu cine, așa ca nu te simnti special. Daca ar fi alt cineva as merge.
El: de ce nu ai mers cu David sau Aurora?
Mam uitat la el, era așa de... Frumos, nu puteam sa neg asta, era frumos si la 5 dimineața.
Eu: David mar omori daca as merge cu " iubirea " lui sau cu el. Si sar revolta.
Sin se uita la drum si doar dădea din cap.
Speram sa nu mai vorbească, dar cine trebuie sa ma asculte pe mine? Nu?
El: Dar intre tine si Daniel? Ce sa întâmplat?
Mi-am dat o șuviță de par după ureche. Asta da, era un subiect sensibil, si ma durea sami amintesc de privirea lui trista când eram cu ochii pe.. Boul asta de lângă mine, sau atunci când mia spus asta in fata, încerca sa o facă cat mai frumos ca sa nu ma doară pe mine ca si pe el, dar ma durut totuși...
Eu: am... Neam despărțit.
El: îmi pare rău pentru voi...
Si ia apărut un zâmbet pe față, se bucura, ce om este se bucura ca eu nu mai am iubit?
Eu: totuși, iubirea nu a fost prea aprinsa intre noi... Si fii atent la drum si nu mai vorbi.
El doar a zâmbit si a continuat sa conducă.Ajunsesem la aeuropot, ne grăbeam spre avion fiindcă rămăsese doar 10 minute si trebuia sa decoleze avionul.
In timp ce mergeam spre avion, Sin , deodata ma apucase de mana si ma tras mai aproape de el.
Mana lui era clada, si putea sai simnt mirosul de parfum ... Da mam oprit brusc si mam uitat la el încruntată.El nu ma iubește, doar își bate joc de tine, ai uitat?
Mam uitat fix la el in ochi, trecuse zilele si nu ma mai gândeam la cum ma numit, ci mai degrabă la orele care el a fost lângă mine. Dar nu puteam sa neg un lucru.
CITEȘTI
Alesul
Teen FictionSin un băiat minunat iar Larisa este o fată cu dorință de a bate tot ce i se ivește in cale. Intre ei nu era nimic. Dar, intr-o zi când Larisa se trezește in patul lui Sin, totată viața lor se schimba complet.