Profesör

6.9K 27 1
                                    

Ders bitmek üzereydi eğer bu dersten kalırsam bitmiyordu bölüm. -"Ders bitti çıkabilirsiniz."Demişti herkes yavaş yavaş toplanırken Ayça geldi. -"Bizimkilerle beraberiz gel" diyordu ama Profesörü görmem lazımdı.

-"Biraz işim var uğrarım sonra." diyip amfiden çıkıp odasına doğru gittim. Kapıyı tıklayıp içerden gel sesini duyunca içeri girmiştim. Masasında oturmuş kağıt bakıyordu.

-" Hocam merhaba 4.sınıf öğrencisiyim, ortalamam sınırda ödev verir misiniz? Ortalamamı yükseltmek istiyorum." demiştim ama beni baştan süzüp sandalyeyi geri ittirip 'gel' diye yanına çağırdı.

Yanına gidince -"Dersten geçmen kolay güzelim ama derste gözlerini benden alamamandan konuşalım." diyince direk ata biner gibi kucağına oturdum. Elleri direk belimi bulurken kollarımı boynuna sardım.

-"Hocam.."

-"Şşşş şimdi sessiz ol güzelim o inlemelerini duymalarını istemem."

-" Hı hı."

-"Sürtün güzelim, seni hissedeyim."

Yavaş yavaş kucağında sürtünmeye başladım. Altımda sertleşen aletini hissediyordum. Yüzünü yüzüme yaklaştırıp dudaklarımızın arasında milimler kala durdu. Dudaklarına açlıkla saldırdım. Ağzının içine doğru inlemem onu daha etkilemişti anlaşılan.

Dudaklarından ayrılıp kucağından kalktım ve yere eğilip kemerini ve pantolonunu çıkardım. Gözlerine baktığım da kararmış kahvelerle karşılaştım. Karşım da sadece baksırla kalmıştı ve sonu çıkardım.

-"Çok büyük." diyince güler gibi ses çıkarttı. Elimi sikine doladığım da kasılmıştı. Dilimi ucuna değdirdiğimde inlemişti. Gözlerine baktığım da şehvetle bana baktığını görmüştüm.

-"O küçük ağzına al o onu bebeğim." demişti beklemeden dilimi ucuna sürttüğümde 'siktir' diye fısıldamıştı. Yavaş yavaş ağzıma alıyordum. Hem elimi hem dilimi kullanıyordum.

-"Sikiyim çok iyisin bebeğim." böyle söyleyince daha da hızlandım gözlerimden yaşlar gelmeye başlamıştı. Ellerini kafama koyup daha sert git gel yaptırıyordu. Tamamını aldığım da;

-"Ahhh bebeğimm ağzına getireceksin beni devam et." demeye başladı daha da hızlandığım da tamamı ağzımdaydı ve sesli bir şekilde boğazıma boşalmıştı.

Kafamı kaldırıp gözlerinin içine bakarak yutmuştum. Hızlı hızlı nefes alıp verirken kollarımdan tutup masaya oturtması ve şehvetle dudaklarıma kapanması bir olmuştu.

Ağzının içine doğru inliyordum. Elleri vücudumda gezerken kısa eteğim zaten tamamen tangamı göstermişti. Ellerim gömleğinin düğmelerini alelacele çözerken o tişörtümü bir çırpıda çıkarırken sütyenimden açıkta kalan yerlere ıslak öpücük bırakıyordu.

Gömleği yere fırlattığım da o kusursuz vücudu beni daha da etkilemişti. Elleri sütyen kopçama gitmesi ve üzerimden çıkarılması bir olmuştu. Göğüslerim dolguluydu görünce hırlar gibi ses çıkartıp direk göğsümü ağzına almıştı.

-"Ahh devam et o dilinle becer göğsümü profesör." Sol eli ile sağ göğsümü okşarken ağzı ile sol göğsümü beceriyordu.

-"Bu bunlar mükemmeller. Şuna bak ellerimden taşıyor ahh güzel kızım mükemmelsin.." diyim diğer eliyle de tangamı bulmuştu.

Dudaklarıma yapışmadan önce -"Seni dilimle getireceğim güzel kızım." Dedi ve kafasını bacak arama sokup koklamıştı.

-"Bu bu koku ahh seni koklayarak bile tekrar boşalabilirim." burnunu amıma sürtüp dilini hafif hafif değdirmeye başladı.

-" Ahhh ho hocam dilinizi istiyorum. Beni dilinizle becerin."

-" Şşş sabret güzel bebeğim." Dili amımla buluşunca inlememi tutamamıştım. Ellerim kafasına bastırınca dilini daha da hızlı kullanmaya başladı.

-" Ahhh daha hız.. hızllıııı ohhhh becer beni profesör.

" Fısıltı şekilde 'güzel kızım güzel kızı' diyordu.Gelmek üzereydim. Bir elim göğsümde diğer elim kafasında idi. İnlemelerim artmıştı.

- "Ohhhh beceriyorsun dilinle ahhh hocammm." gelmek üzere olduğumu fark eden profesör:

-"Gel güzel bebeğim akıt sularını ağzıma doyur beni sularınla."

En sonunda titreyerek boşalmıştım ve akan sularımı diliyle yalamış ve tutmuştu. Bana yaklaşıp

-" Tadın harika bundan sonra bu kuytu bu tat bu göğüsler benim." diyerek öpücükler bırakıyordu.

En sonunda öpüşmeye başlamıştık nefessiz kalana kadar öpüştük odada sadece öpüşme seslerimiz vardı. Masandan indirim kucağına alıp

-"Dersi geçtin ama benimsin yavrum." demişti hoşuma gitmişti son defa dudaklarına uzanmış derin bir öpücük bırakıp giyinip çıkmıştım.

Derste hallolduğuna göre artık bizimkilerin yanına gitmeliyim.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Feb 26, 2023 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

HikayeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin