5.Megtalállak

159 2 2
                                    

Kylian

2022.augusztus 17. 11:11

Catania, Lido Azzurro strand

A mai napon úgy döntött az edző, hogy szabadon enged minket. Az utolsó edzőtábori napokat töltöttük Szicíliában. A hőség tetőfokára hágott így a közeli strandra mentünk Marcoval. A többiek inkább várost akartak nézni,de nekünk nem volt kedvünk a pokoli hőségben az utcákat járni. Feltűnés mentes helyet kellett keresnünk, így esett a választásunk egy közeli fizetős partszakaszra.

-Hé Marco, passzolj.- Kiáltottam. A labda a mellkasomra pattant, majd a lábamra ejtettem.

- Szép fogás.- Nyugtázta mosollyal az arcán, tehetséges középpályásként nagyszerűen tudta helyezni a labdát.

-Nálatok mindig ilyen meleg a nyár?- Néztem Marcora, miközben az üvegemből vizet locsoltam a fejemre.

- Az év nagy részében igen. Még sosem jártál nálunk?

- Jártam már, de csak átutazóban. Azt hallottam mese szépek erre felé a nők.- Az engem legjobban foglalkoztató téma felé tereltem a beszélgetést.

- Nincs hozzájuk hasonló, nem hibába fogyasztom én is a második feleségem.- Marco a fejét vakarta, nem kérdezősködtem a válása felől, magánügy.

- Nézd ott azt a kettőt.- Ahogy a tenger felé indultunk megláttam két csinos korombelit, a fekete keltette fel az érdeklődésemet, mindig is a sötét hajú lányokért voltam oda.

- Szerintem kerülnöd kellene a délieket, elég heves természetűek.- Csillapított Marco. Tősgyökeres olaszként tudta, hogy kivel nem szabad packázni.

-Várj csak!- szisszentem fel.- Azt a fekete szépséget ismerem.- Állítottam meg kezemben a labdát. Átfutott az agyamon a tegnap délutáni veszekedésem vele, késztetést éreztem megcibálni az oroszlán bajszát.

- Ő ordított veled a tér kellős közepén tegnap?

- Ő bizony.

-Akkor tényleg ne próbálkozz semmivel.- Meredten rám nézett, arcának minden rezdülésével a visszavonulás felé próbált terelni, sikertelenül.

-Fontos, hogy ne használd az igazi nevem. Nem ismer és ez jól is van így, inkognitóban kell maradnom. És most figyelj.- Lekészítettem lábam elé a labdát, majd egy határozott mozdulattal íveltem, és pontosan oda érkezett ahova terveztem.

A labda a lány fenekére pattant és akkora erővel csapódott be, hogy a koktélját is magára öntötte. Idegesen körbe nézett majd napszemüvegét a pokrócára dobta. Hosszú, dús fekete hajába túrt és a tenger felé indult. Marco futni kezdett felé, hogy bocsánatot kérjen az én nevemben is, de nem hagyhattam, hogy ő arassa le a babérokat. Megigazítottam kissé nyirkos fürdőnadrágomat és én is futásnak eredtem. A lány hangosan szitkozódott, de sajnos nem értettem, gyenge olasz tudásom miatt.

- Marco, fordíts kérlek, nem értem a hölgyet.- Vigyorogtam a barátomra, miközben a lány mögött álltam.

-Viviana szerint egy seggfej vagy.- Tárta szét karját Marco, gesztusaiból egy jól hangzó: Én megmondtam-ot véltem felfedezni.

- Igen, egy igazi tahó. Nem elég, hogy tönkre tetted a hétfő estémet, most még ez is.- Idegesen a foltot dörzsölte, kedvem támadt segíteni neki, de gondolataimat hamar eltereltem, még nem tartunk ott.

Szóval Viviana a becses neved.

A fürdőruhája kék színe tökéletesen kiemelte aranybarna színét, csodás zöld szemeit és vastag pirosas ajkait. Csak álltam vele szemben, és hol arcát, hol nőies alakját kémleltem.

Ismert Ismeretlen ( Kylian Mbappé ff. 18+ )Where stories live. Discover now