period poop

21 1 0
                                    

Niestety ale musze wrocic do mojego pierdolnika bo tego co tam sie dzieje nie da sie zmiescic w 2/3 rozdzialach.
Jakos na samym poczatku mowilem o takim cudotworze zwanym ✨autometem z napojami✨. Mozna nazwac to wyczynem techniczynym tej szkole, ale jednak nie do konca.
Dotarl on do nas jakos w polowie 1 semestru (moze wczesniej) i wiadomo co mozna tam kupic: jakas czekolada i to o roznych smakach jakis waniliowy czy cos, no i kawa z mlekiem bez mleka itd. Tylko rzeczy jakie potrafi odpierdolic ten automat to jest hit.
Po pierwsze no to nie zawsze przyjmuje gotowke a tymbardziej drobne. Jakims cudem da sie tam llacic karta dlatego jesto do dla mnie taki duzy wyczyn on naszej kochanej szkoly.
Kolejna rzecz to taka ze dosyc niedawno sie spierdolil i zamiast dostawac czekolade na wodzie czy melku, to sie dostawalo wode na czekoladzie. Doslownie to mialo w sobie wiecej wody niz moj basen ktory stoi od lata i nikt go nie chce zlozyc.
Przytocze wam takrze bardzo ciekawa sytuacje zwiazana z nim. Jak niekotrzy pewnie mogli zauwazyc moja bialo fioletowa bluza byla przez bardzo dlugi czas upierdolona czyms brazowym, wygladalo to jakby mi paiperu zabraklo i mialbym tylko bluze. Problem ten byl spowodowany wlasnie przez gwiazde tego rozdzialu czyli nasz kochany ✨✨💥AUTOMAT🔥🔥🔥.
Bylo to chyba w ktoras srode albo czwartek keidy mielismy wolna lekcje i nie chcialo mi sie nigdzie isc. Korytarz byl bardziej pustu niz jest w mojej glowie, a ja idac i patrzac sie na te oslepiajace iluminacje swietlne postanowilem tam cos kupic. Kiedy zaplacilem te ciezko przez moich rodzicow zarobione 3,50 zl i oczekiwalem na moj napoj, to jebane gowno zaczelo wydawac dzwieki dziwniejsze niz niektore osoby podczas uprawiania pewnej czynnosci. Stojac tam i myslac ze zaraz zostane wysadzony w powietrze, to jebane gowno zaczelo chlapac w moja strone upierdalajac mi bluze. Mialem wtedy czarne spodnie wiec na nich nic nie bylo ale bluza bardziej brazowa niz gowno krowy. Nie dalo sie tego doprac tak wiec dlatego ta bluza byla i chyba nawet jest ujebana.

kocham kurwa ta szkole

kwidzyn, i chujWhere stories live. Discover now