Sudah dua minggu Mimi menjalankan kerja barunya... sebagai seorang pelacur VIP. Dalam tempoh ini juga, pelbagai jenis pelanggan yang telah ditemui, semuanya dengan cara dan sifat masing-masing. Ada yang lemah lembut, membuatkan Mimi begitu selesa malah hanyut dengan kemuncak nafsu yang melanda dirinya. Ada juga yang kasar, membuatkan Mimi terasa seperti ingin segalanya cepat berakhir. Ada yang kuat stamina, berjaya menjolok Mimi sehingga mencapai klimaks berkali-kali dalam satu malam. Ada yang lemah batinnya, belum sempat Mimi klimaks, pelanggan tersebut telah tewas.
Bayaran VIP yang mahal juga membuatkan Mimi cuba untuk memenuhi kehendak fetish pelanggannya. Ada yang menyuruh Mimi untuk melakukan seks bersama tudung dan baju kurung. Ada juga Mimi tidak perlu bertudung, tetapi mengenakan pakaian yang seksi dan menjolok mata seperti dress singkat atas lutut dan tidak berlengan. Ada juga yang menyuruh Mimi untuk mengenakan pakaian dalam seperti lingerie lutsinar yang mempunyai fabrik tembus pandang atau bra dan panties berenda. Itulah rutin harian Mimi. Mimi datang, melakukan seks, dan pergi. Mimi menerima bayaran lumayan untuk setiap sesi.
Pada pagi ini, tatkala Mimi ingin mandi, Mimi mendapat tompokan darah pada seluar dalamnya. Rupanya Mimi telah datang haid. Mimi berasa lega apabila mengetahuinya, sekurang-kurangnya Mimi telah dapat mengelakkan diri dari mengandung. Sungguh berkesan ubat pencegah kehamilan yang diberikan oleh sindiket tersebut.
"Owh, u dah period ea. Well, nampaknya I kena cancel la appointment u malam ni..." kata Mary sebaik sahaja Mimi memberitahu bahawa dirinya datang bulan. "But you know... we girls ada lebih dari satu lubang, u know.. He he he," kata Mary sambil tersenyum.
"A.. apa maksud sis? Lu... lubang yang lagi satu.. Kat belakang ke..." tanya Mimi.
"Bingo! Biasanya bila tiba time period, kita akan kasi offer yang lain pulak. U boleh try 'Aiskrim only', u puaskan customer u pakai mulut je. Of course, bayaran akan lagi murah, tapi at least masih dapat masuk income," jelas Mary. "The other one... is melalui jalan belakang la. Anal, he he he..."
"Tapi... I... tak pernah... kat situ," jawab Mimi sambil tertunduk malu.
"Well, sebab tu u kena try. U know, kat belakang pun ada titik spot tau, sedap giler! Rugi kalau u tak try. Kalau tak sedap, takde la mat salleh tu masuk sana juga. But I tak nak paksa u. Kalau u curious nak try, I boleh tolong arrange kan. Apa kata u try practice dulu, nak?" tanya Mary.
Mimi berfikir sejenak. Kalau diikutkan, dia tahu bahawa lubang belakang itu merupakan haram baginya. Tetapi.. melihatkan filem porno yang ditontoninya, sifat ingin tahunya mulai timbul. Tiba-tiba, Mimi menjawab... "Ok, biar saya cuba..."
***
Pelbagai perasaan di dalam hati Mimi. Dirinya berasa gementar, namun begitu teruja. Mary telahpun mengarahkan Man untuk membantu dalam pengalaman anal pertamanya ini. Seperti yang diarahkan Mary, Mimi perlu membersihkan dan mengeluarkan segala isi dalam lubang duburnya, barulah bersih dan selesa. Syarikat kongsi gelap itu begitu menjaga keselamatan dan kesihatan setiap pelanggan mahupun pelacur-pelacurnya.Seketika kemudian, Man memasuki bilik, menemui Mimi. Pada petang itu, Mimi memakai baju t-shirt yang ketat dan bertudung singkat, kerana pakaian itulah yang digemari oleh Man. Dipadankan bersama seluar leggings agar mudah untuk Man melondehkan dan melakukan aksi analnya itu.
YOU ARE READING
Mangsa Sindiket
RandomSebuah cerita erotik bertemakan sindiket pemerdagangan manusia. (Nota: Segala isi cerita ini merupakan fantasi rekaan semata-mata. Tiada kaitan sama ada hidup mahupun yang meninggal dunia.)