Arkadaşlar fotoğraflardakiler sırayla: Tuğçe, Rick, Sarah, Martin.
Çevremizden geçen çocuklar vardı. Yemekhanedeki en kenar masaya oturduk. Herkesin gözü bizim üzerimizdeydi. Okulun en iyi çiftleri bizdik. Birisi omuzuma sertçe bastırdı. Dönüp baktığımda bunun Clare olduğunu fark ettim.
"Sen bittin ufaklık! Sevgilimi elimden almanın bedelini ödeyeceksin!"
"Ne diyorsun sen? Ben senin sevgilini elinden almadım! Siz Rick'le ayrılmıştınız!"
"Neden ayrıldığımızı sanıyorsunz?! Seni aptal!" O sırada yanımızdan uzaklaşan Rick geldi.
"Clare ne yapıyorsun?"
"Ah sevgilim Rick!" dedi ve Rick'in dudaklarına yapıştı. Bu sinirimi bozmuştu. Gerçi Rick istediğimi yaptı. Clare'i itti ve Claer yere düştü.
"Biz seninle ayrıldık! Bunu kafana sok!"
"Rick?" Clare'in gözünden yaş akmaya başlamıştı. Rick'in elini tuttum ve kulağına fısıldamaya başladım.
"Rick, müdür geleden bu işi halledelim. Tekrar müdürün odasına çıkmak istemiyorum."
"Bencede."
"Clare, hayatım seninle sonra konuşmak istiyorum. Sana her şeyi anlatacağım." Hayatım? Rick ve Clare mi? Clare yerden şapşalca bir gülümsemeyle kalktı. Rick'in yanağına bir öpücük kondurdu. Sonra bana döndü.
"Gördün mü? O sadece seni kandırıyor." Dedi kulağıma. Sonra Rick'e gülümsedi ve gitti. Rick'e baktım.
"Ne?"
"Ne demek ne Rick? " dedim ve Rick'e bir tokat yapıştırıp koşarak yemekhaneden çıktım.
Aslında ondan ayrılacak kadar dargın değildim ama kızmıştım! Nasıl yapmıştı bunu? Benim önümde ona 'hayatım' demişti! Odaya doğru hızla yürümeye başladım. Kitaplarımı aldım ve tam çıkacakken Rick önüme çıktı. Sağa doğru çekildim geçme için sağa ilerledi. Aynı şeyi solda da denedim ve sola geçti.
"Bana neler olduğunu söyleyecek misin?"
"Gözlerimin önünde Clare'e hayatım dedin!"
"Ondan kurtulmak için. Bunu sen söylememiş miydin?"
"Evet ama bunu bu şekilde yapmanı değil."
"Sadece ondan kurtulmak için. Biliyorsun değil mi? Hadi ama yapma!"
"Rick beni yalnız ve rahat bırak!"
"Peki sen bilirsin!" Ne? Benden bu kadar çabuk vazgeçmesine sinir olmuştum ama ona geri dönmeyecektim. En azından birkaç gün.
Sınıfa gittim ve sıraya oturdum. İkinci sezonun ilk dersi başlamıştı. İkinci sezon mu? Ah Rick...
Beş dakika sonra öğretmenin gelmesini beklerken içeri Rick girdi ve yanında... Şaka mı bu?
"Rick? Tahmin etmeliydim! Sen..." Gözlerimden yaş aktığını fark ediyordum. Ama gördüğüm manzara beni şok etmişti ve ağlamamam için bir neden yoktu!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hayallerinin Peşinde
Teen FictionHayallerinin Peşinde koşan bir kız. Bu yolculuğunda ona aşk ve eğlence eşlik edecek!