VI

127 20 14
                                    

Yazdığı kağıdı katlayıp cebine attı Chan. Son bir kez daha aşkla baktı banktaki adama. 

Yürümeye başladı, yüzündeki gülümsemeyi gittikçe artırıyordu. 

"Selam!" dedi neşelice.

"Merhaba Chris." kafasını ona döndürdü Changbin. "Görüşemiyoruz."

"Evet." kafasını kaşıdı. "Oturabilir miyim?"

"Tabii ki."

Usulca oturdu. Uzunca yıldızları süzdü, suskunluk artık batmaya başlamıştı. "Nasılsın?"

"İyi, sen?"

"Bende iyiyim..." daha fazla konuşamayacağı için yanıyordu, içten içe. 

"Ee?" gözlerinin içine baktı. "Başka?"

"Başka... Bilmiyorum..." korkuyordu, Changbin'i sonsuza kadar kaybetmekten korkuyordu.

Kıkırdadı. "Anladım." eliyle gökyüzünü gösterdi. "Baksana ne kadar güzeller? Onca şeye rağmen parlamaya devam ediyorlar."

"Evet... Evet..."

"Ah Chris eskiden böyle değildin. Konuşmaktan çekinmezdin, n'olmuş sana." arkasına yaslandı. "Seninle uzun süre görüşmemeyi boşlamak lazım."

"Changbin inan konuşmamız gereken konular var, ciddi konular..."

"Anlayabiliyorum. Benimleyken bu kadar gerilmen bundan kaynaklanıyordur, umarım."

"Ah Changbin, hayatında biri var mı?"

Şaşırmıştı ister istemez. "Konuşacağın konu özel hayatıma mı bağlı?"

"Yani... Şey... Biraz..."

"Chris? Meraklandırma lütfen."

Kolundaki saatine baktı Chan. "Ah! Özür dilerim ama bayağı geç olmuş saat. Yarın konuşsak?"

"Farketmez." anlamıştı. 

Ayağa kalktı. "İyi geceler." arkasını dönüp hızla uzaklaşmaya başladı. 

"İyi geceler!" dedi arkasından. 

Yine korkmuştu, asla onunla birlikte olamayacağını düşünüyordu. Gözlerinden yaşlar süzülmeye başladı, endişe aşkının bile önüne geçmeye başlamıştı. 

____________________:) 

Kendinize iyi bakın <33

Kendinize iyi bakın <33

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Street Lapms | ChanChang  ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin