Kεφάλαιο 5 𝐓𝐡𝐞 𝐋𝐨𝐧𝐠 𝐥𝐨𝐬𝐭 𝐟𝐫𝐢𝐞𝐧𝐝

45 9 0
                                    

Ύστερα απο το ατυχές συμβάν με τον Lorenzo, ο βρικόλακας αποφάσισε να υποχωρήσει απο την αποστολή τους, πήδηξε απο το παράθυρο σε δευτερόλεπτα και εξαφανίστηκε στο σκοτάδι. Ήμουν απόλυτα και αναμφίβολα  σίγουρη πως αυτό δεν ήταν το τέλος, θα προσπαθήσουν ξανά. O Felix δεν μίλησε καθόλου αφού με παρακολούθησε να χρησιμοποιώ μαύρη μαγεία, στην αλεπού, έμοιαζε αρκετά εκνευρισμένος μαζί μου. Ούτε τα κορίτσια μου μίλησαν απο την πλήρη εξάντληση, είχαν ταξιδεύσει τόσα χιλιόμετρα έως εδώ μόνο και μόνο για να με προστατέψουν και το έκαναν, ανυπομονούσαν να πάνε στην ακαδημία Lunette, για να ξεκουραστούν.

Στον γυρισμό, περπατούσα αρκετά συλλογισμένη ακολουθώντας τους εξαντλημένους φίλους μου, με χέρια σταυρωμένα. Με είχαν πλημμυρίσει τύψεις μέσα μου για αυτό που έκανα στο παράξενο αγόρι, δεν σκέφτηκα καθαρά, θόλωσε το μυαλό μου, ήθελα τόσο πολύ να μάθω τι συνέβη στους γονείς μου που ξεπέρασα τα όρια για τις απαντήσεις. Η σιωπή που επικρατούσε, ήταν τόσο έντονη, μου προκαλούσε ακόμα μεγαλύτερες ενοχές, σε κάθε μου βήμα.

Ο κυνηγός μας, περπατούσε μπροστά μας με μία ψυχρή έκφραση στο πρόσωπό του, με γρήγορο βήμα, οδηγώντας μας πίσω στην βάση μας. Προσπαθούσα να συγκρατήσω τον εαυτό μου, αλλα μου ήταν αδύνατο, αυτή η ησυχία με τρέλαινε. Σταμάτησα και στάθηκα ταραγμένη στη μέση του μονοπατιού, ανάμεσα στα δέντρα του πυκνού δάσους, έπρεπε να του εξηγήσω τι συνέβη, ακόμη κι αν παραμείνει θυμωμένος μαζί μου. Τα κορίτσια δεν άργησαν να καταλάβουν, οτι σταμάτησα να τις ακολουθώ, με είδαν στεναχωρημένη, χαμένη στις ενοχές μου και ήρθαν κοντά μου ανήσυχες. Ο Felix κατάλαβε οτι σταματήσαμε να τον ακολουθούμε και αναστέναξε.

"Δεν μπορούμε να σταματήσουμε τώρα για διάλλειμα κορίτσια, σε λίγο θα βγεί ο ήλιος και τότε η διευθύντρια θα μάθει οτι-" αποκρίθηκε σοβαρός στρίβοντας τον κορμί του προς την κατεύθυνσή μας, αλλα μόλις με είδε λυπημένη σταμάτησε τα λόγια του. Δίχως να επιμείνει άλλο για την επιστροφή, μας πλησίασε και έντονες οι ματιές μας ενώθηκαν.

"Τι συμβαίνει Caroline; Έχει σχέση με τον Lorenzo;" με ρώτησε καθώς τα κορίτσια με άγγιξαν απο τους ώμους, για να με ηρεμίσουν, πρίν ξεσπάσω σε κλάματα.

"Μην μου παίζεις την ανήξερο, είδα τον τρόπο που με κοίταξες οταν πήρα τις απαντήσεις."

"Η μαύρη μαγεία είναι απαγορευμένη στην ακαδημία για αυτόν ακριβώς τον λόγο, Caroline! Εάν ήμουν στη θέση σου, δεν θα το έκανα! Ούτε στον χειρότερο εχθρό μου! Είναι απάνθρωπο!" τόνισε υψώνοντας την φωνή του, αυξάνοντας την ήδη ηλεκτρισμένη ατμόσφαιρα.

After the Storm Where stories live. Discover now