Önsöz

9K 229 11
                                    

"Allah'ın emri Peygamberin kavliyle kızınız Yaprak'ı oğlumuz Toprak'a istiyoruz..." dedi Celil Bey. Hakkı Bey'in tek şansı ise kayıtsız şartsız bu evliliğe evet demekti ama kızının bir köşede ezilip büzülmüş ve üzgün silüeti elini kolunu bağlıyordu. Baba tarafı 'hayır!' diyerek Celil Bey'i evden kovalamasını söylese de işleri yüzünden girdiği darboğazdan bu evlilik sayesinde gerçekleşecek ortaklıkla çıkabileceklerini biliyordu. Karısı Meral Hanım'a buruk gözlerle baktı yaşlı adam ve artık dökülen ve kırlaşan saçlarını bilinç dışı karıştırdı. Celil Bey'in gözlerindeki kendinden emin bakış ağzını dilini bağlıyordu. Eli istem dışı boynuna giderken, görünmez bir elin ümüğünü sıktığını hissetti yaşlı adam. Daha dün Rüzgâr'la yaptıkları konuşmayı aklından bir türlü çıkaramıyordu ama buna mecburdu.

"Verdim gitti!"

Yaşlı adamın ağzından çıkan iki kelime kum rengi alçıpan duvarlarda yankılanıp Yaprak'ın kulaklarında havai fişekler gibi patladı. Genç kızın gözlerinden bir damla yaş süzülüp yanaklarından akarken devamında gelen damlalarla beraber görüş alanı bulanıklaştı. Kalbinin orta yerinde adeta alevler yanıyordu. Babasının dudaklarından dökülen iki kelimeyi zihninde yalanlarken başka herşeye sağır oldu. Sesler seslere, görüntüler belli belirsiz silüetlere karıştı. Bedeni tüm hakimiyetini yitirip masif parke zemine sessize yığılırken, dudaklarından tek bir isim dökülmüştü.

"Rüzgâr..."

******************

Açıklama!

Haber akışlarını takip edenler ve son bölümü okuyabilen dostlar bölümlerin artık yayınlandıktan 2 gün sona kalkacağını biliyorlar. Her bölüm yayınlandıktan 2 gün sonra kalkacak. Normalde kitabı burada bitirmemem gereken bir kaç durum oldu ama ben en azından daimi ve vefakâr okurlarımı zor durumda bırakmama adına böyle bir çözüm buldum.

Ayrıca sayfamda, instagram adresimde, grubumda ve profilimde bir duyuruda bulundum ama sanırım halen göremeyenler var o nedenle bir de buradan tekrar edeyim.

"Terk etmek Ne Kadar Kolay?" hikâyemin bölümlerini okuyup oylayın ve en güzel şekilde yorumlayın. Basılan kitabım Hasret için düzenlediğim etkinlikteki çekilişe hak kazanın ;)

Adil bir süreç olması için 5 bölümde 1 adet "Hasret" hediye edeceğim dostlar hem de adınıza imzalı!

Hem bu sayede ben sizin görüşlerinizi öğrenmiş olacağım yani motive olup sık bölüm atacağım, hem de siz Hasret'i kitap sayfalarından okuma imkânı bulabileceksiniz harika değil mi? ;)))

Neyse efendim bu bölümü açan okur arkadaşıma da bir not: Bölüm 2 gün önce yayınlandığından dolayı artık yayında değil.

Sevgiler bol yorumlu voteli sevgi pıtırcıklı günler meleklerim ;)))


Terk Etmek Ne Kadar Kolay?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin