Bölüm 60

20 4 4
                                    

KEYİFLİ OKUMALAR CANLAR.💜

BEFORE THE WEDDİNG( DÜĞÜNDEN ÖNCE )

Yeni bir sabaha uyanıp hiç kimseyi uyandırmadan mutfağa geçip kahvaltı hazırlıklarına başlamıştım. Tüm hazırlıklarım bittiğinde salondaki masaya sofrayı kurmak için servis tabaklarını götürmüş ve yatak odamın kapısının açıldığını görmüştüm.

İçeriden çıkan Yoko, güzel gözleriyle gülümsemiş ve yanıma gelerek koluma girmiş '' günaydın '' dedikten sonra elimdeki tabakları alıp sofrayı kurmama yardım etmişti. Hazırladıklarımı masaya getirirken çalan telefon sesiyle Hector '' kapatın şunu '' diyerek söylenmiş, Pho ise daha fazla çalmasına fırsat vermeyerek cevaplamıştı.

'' Ne! ''

Verdiği tepkiyle bakışlarım ona kayarken Seth ve Drew' de uyanmış Hector' sa '' çığlık atman için umarım mantıklı bir açıklaman vardır kardeşim '' diye söylenerek doğrulmuştu.

'' Benimle gerçekten devam etmek istiyor musunuz Bay FOX ''

...

'' Bundan ancak memnun olurum ''

...

'' Görüşmek üzere Bay FOX ''

Telefonu kapatan Phoneix'in suratında oluşan tebessüm fazlasıyla belli olurken Hector, güçlükle araladığı gözlerle Pho' ya bakarak '' eee... kardeşim, neymiş Bay FOX' un sabah sabah seni aramasının sebebi '' diye sormuştu. 

Bakışlarını önce Hector' a sonra da bana çeviren Pho '' Bay FOX, olanlardan haberdar olduklarını, ilk andan itibaren konuyu takip ettiklerini hatta duruşmaya iki avukatlarını gönderdiklerini ve eğer istersem benim gibi kendisini insanların hayatına adayan bir kahramanla çalışmaktan onur duyacaklarını söyledi '' demişti. 

Duyduklarımız bizi fazlasıyla mutlu ederken Hector, '' uyku katilleri...Bunun için mi güzel uykumu böldünüz? Ne güzel rüyamda Tokyo ve ben... '' Hector'ın sözünü kesen Pho, bir anda '' eee Hector, sen ve Tokyo' ya ne olmuş ? '' diye sormuştu. 

Pho'nun sorusuyla kendine gelen Hector, '' hiiiçççç... '' diyerek yerinden kalkmış ve tuvalete doğru hareketlenmişti. Ayağa kalkan Phoneix, '' buraya gel Hector '' diyerek seslenmiş Hector ise hızla uzaklaşırken bana göz kırpmayı ihmal etmemişti. 

Ben sırıtarak arkasından bakarken Pho ise göstermelik sinirle solumuştu. Daha fazla beklemeden yanına giderek arkasından sarılmış ve '' senin adına çok sevindim sevgilim '' demiştim. 

Önce ellerimi sarmalayan Phoneix, yavaşca yüzünü dönmüş ve alnımdan öperek gülümsemişti. Yanımızdan geçen Seth, Pho' nun omuzuna dokunarak '' çok sevindim kardeşim '' demişti. Drew' de omuzuna dokunarak gülümsemiş, bakışlarını ben ve Yoko' ya çevirerek '' günaydın '' demiş ve yatakları toplamaya başlamıştı. Bakışlarını Drew' e çeviren Pho' da ona yardım etmeye başlayınca bende kaldığım işe geri dönmüştüm.

...

Hazırladıklarımı sohbet eşliğinde yemiş ve diğerleri de Pho'yu kutlamışlar, mutluluğuyla mutlu olmuşlardı.

Nihayet kahvaltı faslı bitmiş Hector, Drew ve Yoko işe gitmişler. Jin, Minseok, Seth ve Rex bir kaç yer bakmaya, Angel ise evde kalan tüm eşyalarını almaya gitmişti. 

Sonunda Pho ile baş başa kaldığımızda ise bizde hazırlıklar için dışarı çıkmaya karar vermiştik. Ben hazırlanmak için odama geçmiş ve dakikalar sonra Pho'nu yanına döndüğümde Pho, telefondan bir kaç evin ilanını göstermişti.

Kısa bir bakmanın ardından gülümsediğimde Pho, emlakçılardan bugün için randevu almıştı. Yarın işe döneceği için bugün bir çok şeyi halletmek için heyecanlandığını görmek mutlu etsede beni ona sarılıp sakinleşmesini söylediğimde gülümseyerek burnumun ucuna minik bir buse kondurup geri çekilmişti. 

7 YABANCIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin