Dromen zijn bedrog

23 0 0
                                    

'Wakker worden Potter.' Springt Dirk op de trap.

Harry opent zijn ogen en sluit ze gelijkt weer omdat er stof in zijn ogen komt.

Langzaam komt hij overreid en pakt zijn bril van het plankje boven zijn hoofd.

Harry denkt terug aan de droom die hij vannacht had.
Het ging over een jongen van zijn leeftijd met een spierwitte huid en goud blond haar.
Alleen heeft Harry geen idee wie het is, omdat hij hem nog nooit eerder heeft gezien of ontmoet.

Tante Petunia opent het kleine deurtje van de bezemkast onder de trap.

Ze zegt wat tegen Harry en loopt daarna door. Harry pakt schone kleding.

Langzaam loopt Harry naar de badkamer en verschoont zich. Als hij na een half uur beneden komt, staren 3 paar ogen hem aan.

'Vandaag ga je naar die school waar je ouders ook op hebben gezetten. Ook al zijn we daar optegen'.

Ik knik en kijk naar de koffer die al klaar staat bij de voordeur.

Na samen ontbeten te hebben, wat een wonders is, word Harry afgezet bij een cafe de Lekke Ketel.

Al snel werd het druk met kinderen en hun koffers. Harry kijkt om zich heen en ziet een glim van een blonde jongen lopen. Hij knippert met zijn ogen en weg is de jongen. Harry zal het zich wel in gebeeld hebben.

Als snel komt er iemand aan die de kinderen naar de weg is weg brengt.

Daar aangekomen kijkt Harry zijn ogen uit.

'Wat is dit allemaal?'

'Jij moet Harry Potter zijn'.

Harry draait zich om en ziet een reus van een man staan.

'Hoe weet u hoe ik heet?'

'Harry, 11 jaar bijna 12 jaar geleden heb ik je naar je oom en tante gebracht. Oja ik ben Hagrid. Ik ben sleutel bewaarder op zweinstijn'.

Harry kijkt naar beneden en zucht. Zijn oom en Tante hebben op een bepaalde leeftijd vertelt wat er met zijn ouders is gebeurt.

Na een lange uitleg van Hagrid, gaan ze samen een lijst af om de spullen die Harry nodig heeft voor het komende jaar.

Samen kopen ze de juiste boeken, de juiste school kleding, een staf en als laatste mag Harry nog een dier uitkiezen.

Hagrid zet Harry af bij het station en gaat er dan vandoor.

Langzaam loopt Harry met de Trolly naar het perron.

'Kom Kom Draco door lopen.' Harry draait zich om, om te kijken waar het vandaan komt.

Als snel stroomt het perron vol, dus Harry weet niet waar het vandaan komt.

Als Harry na 10 minuten in de wagon zit, kijkt hij naar buiten. Na vertrokken te zijn, word er op het deurtje geklopt.

Harry schrikt op en kijk een Blonde jongen recht in zijn ogen aan. Gelijk krijgt Harry een flashback naar zijn droom.

Flashback

4 Jaar nadat Harry begonnen is op Zweinstein, leerde hij de liefde kennen. Hij had een relatie met Ginny Wemel. Maar Harry had het gevoel dat er iets niet klopte. Hij had het gevoel dat er altijd wel ogen op hem gericht waren. Maar niet zomaar ogen, de ogen van Draco. De jongen van zwadderich.

'Mag ik hier kome zitten. Het is overal al vol?'

Harry is zo ver in gedachte dat hij het niet hoort.

Als Harry op een dag vrij is en zijn papieren helaas niet zijn ondertekent, moet hij zijn tijd maar door brengen op school.
Maar hij is niet alleen, nee Draco is er ook nog.

Al een tijdje loopt Draco achter Harry aan. Zoals ook vandaag volgt hij Harry zijn kamer. Want Draco weet toch dat er niemand is.

'Well Well Pottah.'

'Wat doe jij hier Malfidus?'

'Nou ik dacht dat ik alleen was, maar zag jou lopen en ik verveelde me'.
Harry keek hem aan en voelde een raar gevoel in zijn buik. Het voelt anderd dan bij Ginny.

Harry merkt niet dat Draco veel dichterbijder is komen staan. Hij merkt het pas op als hij warme adem op zijn lippen voelt.

'Malfidus, wat doe je'?

'Nou iedereen weet dat ik op jongens val, maar al een tijdje weet ik op welke jongen ik val. Jij'.

Harry slikt even. Malfidus vind hem leuk.

'Dus ik hoopte dat jij mij ook leuk vind'.

Als antwoord druk ik zachtjes mijn lippen op die van Draco. Waarom ik dat doe, weet ik ook niet

Lust bouwt zich op bij beide jongens. Langzaam die nog tussen word de ruimte tussen de jongens gesloten. Harry moet op zijn tenen staan omdat Draco een kop groter is.

Langzaam laat draco zijn hand naar beneden glijden en legt hem op de zichtbare bobbel in Harry zijn broek. Harry schrikt er van en duwt Malfidus van hem af.

Draco kijkt hem met geschokken ogen aan. Harry pakt de pols van Draco en trekt hem weer tegen hem aan. De warmte voelt beter dan ooit.

De twee kijken elkaar aan en langzaam legt Harry zijn armen op de rug van Draco.

Een ding weet hij zeker. Dit voelt zoveel beter dan bij Ginny.

Draco duwt zijn benen tegen die van Harry aan en Harry voelt dat Draco ook opgewonden is.

'Voelt dit goed Harry'?
Harry knikt maar omdat hij niet wilt dat Draco stopt.

Als snel drukt Draco zijn benen harder tegen die van Harry.

'Fuck Pottah'. Draco geeft Harry een kneepje in de bil, waardoor Harry opspringt. Hij slaat zijn benen om de middel van Draco, waardoor Draco Harry vast zet tegen de muur. Zo kan Draco meer druk zetten op beide groeiende erecties.

Kreunen kunnen niet meer binnen gehouden door Harry en ook niet door Draco. Als snel komen ze allebij in hun broek.

Draco laat Harry los op bed en kijkt hem aan. 'Zie je binnen kort weer Pottah'.
Met die woorden liep Malfidus weer weg.

Harry schrikt wakker en ziet dat hij met zijn hoofd op de schouder van de blonde jongen ligt. Hsrry schrikt er van en komt omhoog.

'Sorry ik wilde je niet laten schrikken. Ik ben Draco Malfidus. Over al was het vol en hier was er nog een plekje. Alleen viel je in slaap'.

Ik wil hem bijna vertellen dat ik zijn naam ondertussen al ken.

'Ik ben Harry, Harry Potter'.

Hij staat verschrikt op en kijkt me gelijk boos aan.
'Dus mijn had gelijk. Harry Potter komt naar Zweinstein. Mijn vader zal hier van horen. Hoe kan ik nou in een wagon met Pottah zitten'.

Hij verlaat de wagon en Harry schud zijn hoofd. Als dromen uitkomen, kan Harry dit maar beter voor hem zelf houden.

Hier is hij dan deel 1 van het One Love. Laat vooral iets achter.

Je hebt het einde van de gepubliceerde delen bereikt.

⏰ Laatst bijgewerkt: Apr 28, 2023 ⏰

Voeg dit verhaal toe aan je bibliotheek om op de hoogte gebracht te worden van nieuwe delen!

One Love Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu