H3🤍

1K 22 20
                                    

Als ik mijn tante, broertje en zusje een knuffel heb gegeven loop ik door naar Britt. "Je deed het zo goed meid!" Zeg ze vol blijdschap.  "Omgg Jaa! En die Veerle kon ook echt super mooi zingen!" Zeg ik. "Jaa zeker!" Zegt Britt nog. "Meid je moet even snel je make up fixen en je haren en dan door naar je meet en greet." Zegt Britt er nog achteraan. Ik ren er naar toe. Mijn haren en make up zijn binnen 20 min gefixt. Over 10 min heb ik de meet en Greet.

Ik ga daar alvast heen en zie dat mijn tante, Nora en Sven voor aan zitten. Zoals gewoonlijk. Nog 5 minuten. Mensen hebben vragen voorbereid voor mij en die mogen ze stellen. Ook mag iedereen op de foto. Ik bezink in mijn gedachten over die ene jongen. Dan hoor ik Britt opeens zeggen dat ik moet lopen. Ik loop naar het podium toe en verwelkom iedereen.

"De eerste vraag?" Vraag ik. Ik zie dat een meisje haar hand op steekt. "Ja?" Zeg ik en ik wijs haar aan. "Mijn vriendin is onverwachts ziek geworden kun je een filmpje voor dr maken?" Vraagt ze. "Jaa tuurlijk! Wat is haar naam?" Zeg ik. "Ze heet Lisa." Zegt het meisje. Ik schat haar niet ouder als 12. Ik pak haar telefoon en maak een filmpje. "Heyy Lisa! Wat ontzettend jammer dat je er niet bij kon zijn! Ik had je graag willen ontmoeten maar helaas. Balen dat je op het laatste moment ziek bent geworden. Anyway! Beterschap nog hè! Doeiii!" En ik maak nog een hartje van mijn handen voor dat ik de video stop. "Super bedankt! Mag ik dan nu ook meteen op de foto?" "Jaa tuurlijk!" Zeg ik en ik geef haar een knuffel en poseer voor de foto.

"2e vraag?" Zeg ik. Dan steekt een van die vrienden van die ene jongen zijn hand op. Ik wijs hem aan en zeg "ja?" "Mijn vriend hier *wijst die jongen met de blonde haren aan* vind je een leuke meid en wilt weten of hij je nummer mag." Ik moet lachen en de hele zaal begint ook te lachen. Ik zie dat die jongen rood word. "Als je nou eens hier komt met je telefoon dan zet ik m er in." Zeg ik tegen die jongen. Ik zeg tegen de rest van het publiek: "niemand anders krijgt mijn nummer hier trouwens. Dus ook niet vragen." De jongen komt heel verlegen naar voren lopen. Ik zet mijn nummer er in en zet bij de beschrijving 'app of bel me 😉' ik geef hem zijn telefoon weer terug en hij moet blozen zie ik. Ik krijg een klein lachje op m'n gezicht.

We gaan nog even door met vragen en daarna komt iedereen op de foto. Sommige vragen ook nog mijn handtekening. Om 23:45 is het eindelijk af en ga ik richting huis. Ik geef mijn tante, broertje en zusje nog een knuffel en zeg welterusten. Ik rijd naar huis. Een maak aangekomen daar zie ik dat alle paparazzi weg is. Ik rijd de garage in van mijn appartementencomplex en ga dan met de lift naar mijn appartement. Ik kleed me om en ga meteen in bed liggen.

Sorry voor een wat korter deel maar ja! Er komen nog vele langere en leukere delen aan! Elk deel zak vanaf nu sowieso 800+ woorden hebben

Het Perfecte Leven // ft. Bankzitters Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu