[Martin]
laura usla, coz se ji nedivim. leží vedle me a hlavu má na mem rameni. "kurva„ zasyčel jsem potichu když to zas dopadlo tak, ze laura teď leží v me blízkosti. chci se zvednout pomalu a hlavu ji dat na sedačku ale vzbudil jsem ji.
L: ty už jdes?
M: musím..musim jit do studia nahrávat.
L: zase.. měj se Martine
M: cau lauro.to ji to vadí i když spolu nejsme?
[Laura]
podívala jsem se do zrcadla, vypadala jsem hrozne. kruhy pod očima jak černá díra. no nic. jdu se namalovat a asi pujdu do obchodu, protože tady není absolutně nic.no..skončila jsem v baru s vodkou v ruce.. nevadí, i takové věci se dějí.. tancuju mezi davem a koho tam nevidím? martina s nějakou borkou a cucaji se tam. zkamenim a koukám na ne. ani nevím co mi běží v hlavě? smutek?vztek? žárlivost? ja mám pocit ze je to všechno. ještě chvíli na ne dívám a martin si me všimne..chvíli na me kouká, ale potom zase věnuje pozornost drobné černovlásce.. toto nezvladam, musim vypadnout.
vzhledem k mému stavu domu jit nemuzu takže zavítám k davidovi..snad bude doma.už jsem u baráku a zvonim..a k mému štěstí doma je!!
D: kdo tam?
L: laura
D: pojď dovnitř
L: dekuju.D: co ty tu? počkej? ty si brecela?
L: co? ne,nebrecela?
D: tak co ta řasenka všude?
L: noo...
D: co se děje?
v tu chvíli sem zacla brecet..je toho na me už moc..L: videla jsem ho s nějakou holkou...
D: s jakou?
L: nějaká cernovlaska..
D: ta kunda.
L: ty ji znáš?
D: jo. jmenuje se Sabina. hrozne dlouho už po Martinovi leze..
L:aha...
D: ser na nej,je to debil.
L: ale on mi tak chybi..._____________________________
[Martin]
je asi jedna rano a ja jdu domu.. chodím sám po ulicích krasne prahy. když vejdu do bytu jdu rovnou do kuchyně si udělat jídlo.. rozsvitim a vidím na sedačce Lauru? sakra ta holka musi být všude. dodělám si jídlo a sednu si na kousek sedačky. chvíli ji sleduju a ona otevře oci a kouká na me uplne bez emocí ..M: zapomen na to co si viděla.
L: takže takhle děláš hudbu jo?
M: není to tak jak si myslis.
L: a jak to je Martine?
M: kurva furt k tobě neco cítím a chcu na to zapomenout tak se snažím.. nepomáhá to..všude si ty..němužu bez tebe být!!
L: aha, takže ty radsi sukas devky jen aby si na me zapomněl? tak ty si dobrej.
M: notak lauro..vím ze jsem debil.. ale co mám dělat?
L: nevím martine.. dělej co uznám za vhodný, mne je to jedno.
ČTEŠ
I am with you✔️// ff grey256
Fanfictionmiluje martina,a nesnáší davida. to se později změní a bude si muset vybrat. Martin nebo David?