Günler sonra!
Balamir Hazender Vurgun'a karşı garip bir yaklaşım içindeydi ve bu durum Vurgun'u sinir ediyordu. Şimdiyse hepsi kolidorda oturuyordu, Vurgun ise sessizdi. Sadece yeri izliyor, çıkacak bir sonuç bekliyordu. O anda yanına oturan bedenle göz devirmişti çünkü gelen Balamir idi. Balamir ise ona yandan bakıp şunu fısıldamıştı.
B - Eve mi gitsen artık?
Dediği sırada bu yakınlığı fark eden Uluç yerinden kalkmıştı. Bununla hepsi ona bakmıştı, o ise kimseye bakmadan şunu söylemişti.
Uluç - Küçüğüm gel biz dışarı çıkalım, hem bir hava alırsın.
Dedi ona el uzarak, Vurgun ise onun elini tutup kalkmıştı. Bunun üzerine Uluç gülümsemeyle onu kolunun altına alıp onunla çıkışa yol almıştı. Ama Vurgun'un aniden teşekkür edişi kaşlarını çatmasına neden olmuştu. Sonra da o malûm soruyu sormuştu.
Uluç - Bu kadar mı rahatsızdın?
V - Biz düşmanız abi, o böyle yapınca ben ancak şüphe ediyorum, kesin bir halt planlıyor.
Dedi kısık seste, bu yüzden de tek Uluç duymuştu. Uluç ise bir an Balamir'e bakar gibi olmuş sonra da kardeşiyle yoluna devam etmişti. Karahanlar ise birşey olduğunu sezmiş gibi kaşlarını çatmıştı.
***
Zemheri uyanmıştı ama Nehir hanım yine gitmişti. Vurgun o an kadına küfürler yağdırmak istemiş ama kavga çıkmasın diyerekten susmuştu. Bu yüzden de ufak şeyden bile sinir kapıyordu, şimdiyse Balamir'in zamansız olan cins davranışları sinirine dokunuyordu. Zemheri Azad ise bunu bilmiyordu ve Vurgun ona bunu belli bile etmiyordu. Şimdiyse Zemheri babasının yardımıyla yemek yiyordu, Vurgun ise yemek gelmeden önce odadan lavaboya diye çıkmış ve hâlâ da ortalıkta yoktu. Balamir'de sigara içmeye gitmişti, fakat Vurgun'dan hemen sonra gitmesi hepsinin dikkatini çekmişti. Bu yüzden de Karahan ailesinin burda olan üyeleri Vurgun'u bulmak için odadan çıkmıştı.
1 saat sonra
#- Kara?
V - Ne var Hazender?
Dedi telefondan başını kaldırarak, kantindeydi. Lavabodan çıkınca geri dönmek yerine kantine geçmişti. Şimdiyse keyifli bir hâlde kahve eşliğinde telefonuyla oynuyordu. Ancak Balamir yine onu bulmuş vede hemen dibinde bitmişti. Oysa şimdi Zemheri ile olması lâzımdı ama o yine burda, onun dibindeydi.
B - Iyi misin?
V - Yok geberiyorum, Hazender allah aşkına git yoksa elimden bir kaza çıkacak!
B - Ben ne dedim şimdi?
V - Iyice tozuttun, daha düne kadar benim ölmemi isterken şimdiyse durduk yere yanımda bitiyorsun. Cidden amacın ne, benden ne istiyorsun?
B - Git!
V - Gidip gitmeyeceğim seni ilgilendirmez Hazender, bana karışamazsın!
Dedi sinirle, Balamir ise bunu umursamadan bir sandalye çekip karşısına oturunca sinirle yerinden kalkıp şunu söylemişti.
V - Kalk git şurdan!
B - Bu masa ve sandalye sana ait değil Kara, beğenmezsen sen git!
Diyince Vurgun sinirle tam gidecekken Balamir onun kolundan tutup buna engel olmuştu. Vurgun ise kolunu sertçe çekip şunu söylemişti.
V - Dokunma lan bana!
B - Sakinleş!
Dedi onun gibi ayağa kalkarak, gözlerinde ufak bir endişe vardı. Vurgun ise hiddetle şunu söylemişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kral'ın Prensi! ( Mafya Serisi 3)
Teen Fiction¥- Insanın en büyük düşmanı sadece kendidir... Dedi siyah gözlü sonra da yanında ki bedene yandan bakıp şunu söylemişti. ¥ - Kendini kendin Azad etmen lazım başkası değil! $ - Yapamıyorsam? ¥ - O zaman tut elimi birlikte azad olalım...