Alfa smečky Modrý měsíc se vrací domů i se svojí neteří a již není tak rozladěn, jako byl když dorazil do školky.
Úsměv na rtech, který se mu tam usadil, je díky ní. To ona je důvodem, proč se vlastně v její přítomnosti směje.
Ta dívenka mu již od narození přirostla k srdci a je tak moc veselé dítě. Ještě neviděl, že by některé z vlčat v jejím věku, nesli takové urážky a šikanu tak dobře, jako ona.
"Lio, odneseme ten dort do kuchyně a dáme si ho až po večeři. Dobře?" zeptá se jí a Lia jen s úsměvem na rtech přikývne.
Společně se rozejdou ke kuchyni, kde po cestě potkají Michaela, který zrovna schází ze schodů.
"Konečně jste doma. Už jsme si s Harmony mysleli, že se dnes už nevrátíte ani na večeři." obejme svoji dceru a podá ruku svému strýci.
Podívá se na svojí usměvavou dcerku a pak si prohlédne svého strýce, který drží v ruce velkou krabici.
"Tatínku, strýček mi koupil dort." vypískne radostně Lia a Shane se jen pousměje. Nikdy by té malé bojovníci nic neodepřel.
Michael se naoko zamračí a zabodne pohled do Alfy, kterému okamžitě zmizí úsměv ze rtů a najede do módu Alfy.
"Michaely, kroť své emoce." pokárá ho a sám do něj zabodne svůj zrak.
_Harmony._ osloví Alfa družku svého synovce přes vlci komunikaci a čeká na to, až se zde zmiňovaná vlčice objeví.
*Shane, ty jsi takový pitomec.* poví mu Grey a Alfa dělá, jako, že to neslyšel. Teď nemá chuť se dohadovat ještě se svým vlkem.
*Je to jen přetvářka před Liou.* zkusí to znovu jeho vnitřní vlk, ale ani to Alfu neobměkčí.
Z jídelny se vyřítí Harmony, která má ještě ruce od mouky a podívá se napřed na svého Alfu, pak druhá a nakonec i na svojí usměvavou dceru, která jen září štěstím.
"Ve školce je vše vyřízeno." začne Alfa a podívá se na ušpiněnou Harmony, která v kuchyni právě připravovala těsto na chléb, který má v plánu upéct na snídani.
Otočí se ke svému synovci zády a rozejde se do kuchyně, aby tam mohl odložit krabici s dortem. Přeci jen už není nejmladší.
*Co já si s ním jen počnu?* zeptá se Greye, ale ten nezvedne ani hlavu. Nejspíše je uražený. Nemá vlastně vůbec proč se takhle cítit. Vždyť on moc dobře věděl, že to jeho synovec myslí ze srandy, ale musel se takhle zachovat. Lia musi vědět, co si může a co už nemůže, dovolit.
Je, ale fakt, že jí by dovolil úplně všechno. Je jako jeho dcera. On sám své vlastní děti nemá, protože do dnešního dne ještě nenašel svojí družku a hledání se po ní vzdal již dávno.
V kuchyni položí krabici na kuchyňskou linku, když v tom se mu něco drobné ručky obmotají kolem jeho pravé nohy.
"Strýčku." řekne Lia a zesílí stisk na jeho noze. Touží po jeho pozornosti a moc dobře ví, jak na něj.
"Ano, Lio?" zeptá se neutrálním tónem, protože moc dobře ví, že ho bude prosit, aby se na jejího tatínka nezlobil, i když on se na něj vlastně vůbec nezlobí.
Malička dívenka začne popotahovat a on se k ní okamžitě stejně a zvedne jí do svého náručí.
"Pročpak pláčeš, maličká?" zeptá se jí a začne utírat neposedné slzy, které se kutálí po jejich tvářích.
"Nezlob se na tatínka. On to jistě tak nemyslel. Nechtěl tě naštvat." vysouká ze sebe a opět popotáhne.
Alfa dívenku pohladí po levé tváři a vykouzlí na svých rtech úsměv. Tahle malá vlčice si ho pěkně omotala kolem prstu.
*Ta tě má dobře vycvičeného a omotaného kolem prstu.* rýpne si do Alfy jeho vnitřní vlk a Shane jen v odpověď na něj zavrčí.
Povzdechne si. Vždyť on se přeci nezlobí. V její blízkosti se nedokáže zlobit skoro na nikoho. Ta maličká je jeho sluncem v temnotě a nerad na její tváři vidí zasmušilý výraz.
"Já se na něj přeci nezlobím, maličká." opět pohladí její tvář a utře tak poslední slzu, která se vykutálel a z jejího zeleného očka.
Chytne jeho ruku a najednou se na jejich rtech vykouzlí ten nejroztomilejší úsměv, jaký kdy viděl.
Ona přeci jen nemůže být bič roztomilé jsi, než je právě v téhle chvíli.
*Jak říkám. Má tě v hrsti.* je vidět, že se jeho vlkovi líbí do něj neustále rýpat.
*Zmlkni. Myslíš snad, že to nevím? Jenže já jí nedokážu nic odepřít.* zavrčí na něj ta slova a pak se opět začne věnovat Lie, která si ho se zájmem a úsměvem na rtech prohlíží.
YOU ARE READING
Aʟᴘʜᴀ's sᴏᴜʟ ᴍᴀᴛᴇ [CZ] ✓
WerewolfMladá, krásná, dvacetiletá dívka jménem Lia, přijde o strýce, stane se Lunou smečky a dokonce přijde na to, kdo je její spřízněnou duší. Přijde na to v den, kdy přijede na setkání vůdců (Alfů). Avšak se to nevyvíjí podle jeho plánů a jeho družka ho...