ilk dans

13.5K 729 75
                                    

Selam kuzularım ben geldiiimm

Hafta içi bölüm atamadım gerçekten yeni işime alışma aşamasındayım ve eve geldiğimde baş ağrısı ile kendimi hemen yatağa atıyorum.

Hep söylediğim gibi genelde hafta sonları yeni bölüm atacağım ama anlık bir ilhamla bazen hafta içi de yazabiliyorum

Sizi çoookk seviyorum ❤️

Yazar 🫂 Kuzuları

Bol yorum ve beğeniyi unutmayın

Yine çok konuştum bölüme geçelim öpüldünüz 😘🤗

❤️⭐❤️⭐❤️

"유리 시, 도와드릴까요?" Yuri hanım yardım ister misiniz?"dedim gerçekten o kızdan kurtulması lazımdı.

⭐(Altı çizili olanlar korece, ingilizceyi normal yazacağım. )

Tüm gözler bir anda bana döndüğünde ne yapacağımı şaşırarak Savaş'a baktım. Ne olmuştu ki yanlış birşey mi söylemiştim. Savaş da şaşkın yüzü ile bana baktığında ona gülümseme göndererek.

Ağzı kocaman açılmış Melis e dönüp yüzümdeki gülümsemeyi dahada genişletip göz kırpıp sadece onun duyacağı şekilde konuştum.

"Ne demiştin 'bilgisizlik rezil olmanı sağlar' bu yüzden daha çok çalış"diyerek omzumu patpatlayıp Savaşın yanına geçtim.

Yuri hanımın sesi ile ona döndüm.

"Bir an şaşırdım korece biliyor musun?" Dedi.

Şimdi anladım ama ne vardı bunda bu kadar şaşıracak iki saattir ingilizce konuşuyorlar ona neden şaşırmıyorlar.

"Ahh evet biraz biliyorum "dedim yani aslında birazdan biraz fazla biliyordum sonuçta o kadar turist rehberliği yapıyordum ama bu kadarı söylemek yeterliydi.

Kadın yüzünde oluşan içten gülümseme ile Melisin yanından geçip yanıma gelerek gülümseyerek en içten sesi ile "buna çok sevindim. Umarım iyi arkadaş olabiliriz "dedi gerçekten cana yakın biriydi.

Bende gülümsemesine karşılık vererek bakışlarımı tekrar Savaş'a çevirdim gözlerinde en ufak bir sinir görmediğinde rahatlamıştım. Yüzünde hâlâ yerini koruyan Kocaman bir şaşkınlıkla bana bakıyordu.

Tekrar yuri hanıma dönerek "tâbi ki sizinle arkadaş olmaktan zevk duyarım " dedim içten gülümseyerek.
Otuz yaşlarının ortalarında olsa da çok güzel ve sevimli birisiydi ve böyle ortamlarda anlasacagim birini bulduğum için bende çok sevinmiştim.

Biz sohbet ederken Savaş ve yuri hanım in eşi yanımıza geldi. Adam yuri hanımın yanında yerini alırken savaş da benim yanıma gelip elini belime sarıp aramızdaki mesafeyi kapatacak şekilde beni kendine çekti.

Ben anlık olarak nefesimi tuttuğum da karşımdaki adam elini bana uzatarak ingilizce kendini tanıttı" merhaba Kumsal hanım ben Yavuz " dedi.

Bende elimi uzattığımda sadece bir saniyeliğine hala yan tarafımızda bizi izleyen Melis e bakıp göz kirptiktan sonra hemen yavuz beye dönüp aynı şekilde bu seferde İngilizce konuşarak kendimi tanıttım.

Göz ucu ile tekrar Melis e baktığımda sinirden renk değiştiren yüzü ile arkasını dönüp uzaklaştığını gördüm.

Biz aramızda bir süre daha muhabbet ettiğimiz de Savaş bir anlık boşluktan faydalanarak dudaklarını kulağım ve boynum arasına getirip fısıldayarak konuştu.

"Çok iyi gidiyorsun ufaklık, Yavuz bey katılmak istediğim o masanın en önemli üyesi bu yüzden böyle devam et. "Dedi.

Söylediği şeyler ne kadar önemli olsa da savaşın boynuma degen sıcak nefesi söylediklerine odaklanmamı zorlaştırıyor du.

Gece Gözlü Mafya (texting - Düz yazı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin