Untitled Part 25

1.9K 106 1
                                    

25chatper


-Mes mokėmės vienoje mokykloje , tas niekšas man skolingas 54 savrus!!!

Garbanius pradėjo dar smarkiau juoktis. Papurčiau galvą. Pasukusi akis į ekraną perskaičiau pirmą komentarą.

-Letty tu kalė,-kostelėjau,-Am dėkui.

-Tu ne tokia ir jos sako ne tiesa,-švelniai tarė garbanius.

-Žinau džiungliuk.

Jis pakštelėjo man į lūpas. Apkabinau jo kaklą ir pagilinau mūsų bučinį. Rankomis nukeliavau prie jo baltos maikutės kraštų. Kol jis nespėjo sureaguoti numoviau ją. Atsisukau į ekraną ir tariau.

-Padariau tai vietoj jo. Bet turiu pasakyti , kad čia šalta , tad jam reikia apsivilkti ją atgal.

Gražinau Harry jo maikutę. Jis nepatikliai stebėjo mane. Žiūrėjau kaip jis ją užsideda. Jo rankos ilsėjosi ant mano pilvuko.

-Harry kaip jautiesi sužinojęs , jog tavo mergina nebeskaisti?,-perskaičiau.

Pasukau galvą į jį. Jis man šyptelėjo.

-Po to įvykio jos pirmas kartas buvo su manimi. Manęs nedomina kas jai nutiko , bet galiu pasakyti tik tiek , kad tokiam vaikinui kaip Metas vieta po žeme.

-Ar tai reiškia , kad jūs mylėjotės?,-vėl perskaičiau.

-Tai reiškia , kad ji mano mergina.

-Tu čia bandai išsisukinėti iš atsakymo ania? ,-tariau aš.

-Kodėl tu neatsakai?

-Nes aš myliu tave,-parodžiau jam liežuvį.

Garbanius šypsojosi man kaip mažas vaikas. Jis greit sustapdė tranclecija. Buvau paguldyta ant sofos , o jis virš manęs. Jo rankos kilo mano liemeniu. Lūpos grubiai mane pabučiavo. Jis pakišo viena savo rankų man po maikutę. Nieko nelaukusi nustūmiau jį nuo savęs. Garbanius gulėjo ant grindų. Atsisėdau ir pasitvarkiau plaukus , vėl pajungiau kamerą.

-Kur Harry? Kudlius nusprendė pagulėti ant grindų. Ane Harry?

Pažiūrėjau į jį. Jis raitėsi ant grindų , o aš juokiausi , nes jis atrodė kaip sliekas.

-Man skauda,-sudejavo jis.

-Ką tau skauda?

-Galvą.

-Matai kaip tau negerai , gal kita kart nelysi kur nereikia?

-Tu nedraugiška,-parodė jis liežuvį.

-Nori jo netekti?,-pakėliau antakį.

Jis papurtė galvą. Pažvelgiau į ekraną. Merginos vis klausė kas čia nutiko. Kai kurios spėjo , jog aš vėl primušiau Harry , kitos spėjo , kad Harry bande mane pabučiuoti.

-Harry kas čia nutiko?,-paklausiau jo.

-Letty mane išmetė iš sofos , nes sakė , kad aš banginis.

Atsisėdo jis šalia manęs. Pažiūrėjau į jį kaip į debilą. Jis man šypsojosi klastinga šypsena.

-Net nemėgink šerlokai kažką daryt , kitaip pasiskūsiu Zayn,-rimtai jam tariau.

-Kodėl būtent Zayn?,-susiraukęs tarė.

-Todėl , nes Zayn mano tetis , o Perrie mano mama. Turi kažka prieš tai?

-Ne.

Pradėjo skambėti garbaniaus telefonas. Pagriebiau jį nuo stalo. Skambino Taylor. Pažiūrėjau į jį ir pakėliau antakį. Jis nesupratęs žvelgė į mane. Pakėliau ragelį ir įjungiau garsekalbį.

-Klausau Taylor.

-Letty?

-O ko tu tikėjaisi? Vis dėl to skambini mano vaikinui.

-Maniau jis tave paliko.

-Manei blogai.

-Duok man Harry.

-In your dreams baby.

-Letty!

-Nepyk mažiuk , bet mano kantrybė ne geležinė , o ta kalė mane jau užkniso.

Mečiau jo telefona per petį.Jis isitaškė ant grindų. Harry į mane pažiūrėjo kaip į beprotę.

-Letty,-sušnabždėjo jis.

WarzoneWhere stories live. Discover now