အပိုင္း ( 5 )

76 8 0
                                    

Unicode
~~~~~~~

အပိုင်း ( 5 )
~~~~~~

" အားလုံးပဲ အဆင်သင့်ဖြစ်ပြီးလား..."

XiaoZhan ရဲ့ မိမိ အရှေ့က ဝင်ပြိုင်သူ သုံးယောက်အား ကြည့်ကာ မေးလိုက်သည် အားလုံးအဆင်သင့်ဖြစ်နေပြီး ဖြစ်တာကြောင့် XiaoZhan ပြိုင်ပွဲရဲ့ စည်းကမ်းကို ထက်ပြန်ပြောလေသည်..

" ပြိုင်ပွဲရဲ့စည်းကမ်းကို သိပြီးမဟုတ်လား ပစ္စည်းတွေက အကန့်အသတ်နဲ့ရှိတယ် ဘယ္သူရ ဘယ္သူယူပဲ.. အားလုံးကို မိနစ် 50 အချိန် ပေးထားတယ် ကိုယ်ရဲ့အားသာချက်ကို အသုံးချပါ.. "

XiaoZhan ပြောပြီးတာနဲ့ သုံးယောက်လုံးကို တစ်ချက်ပြန်ကြည့်ကာ..

" 3 အထိ ရေးတာနဲ့ စေတာ့...

1....

2....

3....

စေတာ့!!! "

XiaoZhan စကားဆုံးတာနဲ့ သုံးယောက်လုံးအသီးသီး အရင်ဦးဆုံး ချက်ရမည့်ပစ္စည်းတွေကို သွားယူလေသည် ပစ္စည်းယူရန် ပြေးနေတုန်းမှာ ဝင်ပြိုင်သူ ကောင်မလေးတစ်ယောက်က ချော်ကျသွားတာကြောင့် Yibo သြားကူကာ ထူပေးလိုက်သည်..

ထိုကောင်မလေးက ထူပေးတဲ့ Yibo ကို ကျေးဇူးမတင်တဲ့အပြင် Yibo ကိုပါ လဲကျအောင် ပြန်တွန်းသွားသေးသည် Yibo ကြောင်နေကာ ထိုနေရာ ရပ်နေမိသည်..

" Yibo ဘာလုပ်နေတာလဲ အချိန်တွေသွားနေပြီး.."

ZhuoCheng ရဲ့ အော်ပြောသံကြား Yibo ကြောင်နေရာမှ သတိပြန်ဝင်လာပြီး လိုမည့်ပစ္စည်းတွေကို သွားယူတော့ တော်တော်များများကုန်သွားပြီး ဖြစ်သည်...

ဘာချက်ပေးရမလဲ Yibo စဉ်းစားနေတုန်းမှာပဲ သူကျောင်းတုန်းက လုပ္စားဖူးတဲ့ ဂျပန်အချိုမုန့်တစ်မျိုးကို သတိရကာ ထိုအရာကို လုပ်ဖို့ဆုံးဖြတ်လိုက်သည်..

ချောကလက် ငွါပျော်သီး ပဲ ကြက်ဥ အရသာမှုန့်တွေ ဆာကေ ဒီလောက်ဆိုရင် ရပြီး Yibo ခဲနေတဲ့ ချောကလက်ကို အရင်ပျော်အောင် အပူပေးကာ ကြိုလိုက်ပြီး အရသာမှုန့်တွေကို စပ်နေလိုက်သည်...

Yibo ဘေးနားက ကောင်မလေးက ဆံပင်ကို ချထားတာကြောင့် Yibo စိတ်ရှုပ်လာမိသည် အစာစားချက်တဲ့အခါ ဆံပင် မခ်ထားဘူးဆိုတဲ့ စည်းကမ်းကို မသိတာလား တမင်လုပ်တာလား ဂျပန်စားသောက်ဆိုင် အစစ်မှာဆိုရင် ဒီကောင်မလေး အလုပ်ပြုတ်နေလောက်ပြီး...

Spy SushiWhere stories live. Discover now