| 26 |

3.7K 195 14
                                    

"Babanla sorunlarınızı hallettiğinizi sanıyordum." Arda'nın üzgünlükle söylediği şeyle dudak büzdüm.

"Maalesef, ben de öyle zannediyordum."

"Neden inat ediyorsun, annemlere anlatalım işte." Onların bir çözüm bulacağını söylerdi küçüklüğümüzden beri.

İstememiştim.

Küçükken hep değişebileceğine inanmıştım.

Değişmezdi.

Arda'nın odasındaydık. Bizimkilerle ne zaman kavga etsem kaçmak isterdim. Serap teyzeler anlarlardı bir sorun olduğunu. Hatta bazen özellikle kendileri alırlardı evden. Belki de annem söylerdi, bilmiyorum.

Oturduğum yerde hafifçe kayıp kafamı Arda'nın dizlerine koymuştum.

"Bunları yaşadığın için özür dilerim." O neden özür diliyordu?

"Sen neden özür diliyorsun? Bir şey yapmadın." Söylediğim şeyle sadece tebessüm edebilmişti.

Hiç kimseye kaldıramayacığı yük verilmezdi derdi annem hep. Bende ne güç gördün de bunları yığdın başıma evren?

"Saçların çok yumuşak." Arda saçlarımla oynamaya başlamıştı. Saçlarımla oynadığında hep uykum gelirdi.

Mayıştığımı hissetmiştim. "Seni seviyorum Helin." Arda'nın söylediği bu şeyle gülümsediğimi hatırlıyordum. "Ben de seni seviyorum 10 numara."

-

Alev'in ailesi sık sık seyahat ederdi dolayısıyla çoğu zaman Alev yalnız yaşardı. Anneme haber vermiştim, birkaç gece burada kalacağıma dair.

"Yine mi aynısını yaptı?" Alev'in sorusuyla kafamı salladım aşağı yukarı.

"Erenleri mi çağırsak?" Sorgularcasına bakıyordu. "Eren'i çağır istersen ama Arda uyusun. Maçı var, iyi dinlensin." Söylediğim şeyle gülümsedi.

Eren'i de aramıştı. Eren, Emir'i de kapıp gelecekti.

Arda: Helin, uyudun mu?

Helin: Yok, Alevdeyim.

Arda: Ne yapıyorsunuz?

Helin: Erenler gelecek birazdan. Seni çağırmakla çağırmamak arasında kaldık sevgilim. Maçın var iyice dinlenmek istersin diye düşündük, yanlış düşündüysek eğer?

Arda: Yok güzelim iyi yapmışsınız.

Arda: Maçı kazandığımda ödül öpücüğüm için geleceğim :)

Helin: Yokartık

Arda: Hadi ama Helin!

Helin: Öptüm say.

Arda: Varsayımları sevmediğimi bilirsin.

Helin: İyi canım öperiz ne var.

Arda: Çok seviyorum seni biliyorsun değil mi?

Helin: Ben seni seviyorum asıl sus.

Arda: Sabaha kadar dağıtmayın.

Arda: Uykusuz kalınca okulda çok uyuyorsun.

Arda: Sonra dersleri kaçırıyorsun.

Helin: Yerim seni!

Helin: Sevgilisini de düşünürmüşşş

Helin: Aşkım çiçeğim benim.

Arda: Annem çağırıyor.

Arda: Sıkma canını.

Arda: Bir şey olursa yaz.

Arda: Ya da yazma.

Arda: Saat kaç olursa olsun ara.

Arda: Yazarsan duymayabilirim çünkü.

Helin: Ağlatma beni sus.

Helin: Sen de aynı şekilde.

Arda: Biliyorum sevgilim, seviyorum seni.

Helin: Çok sevgi bol öpücük sevgilim :)

10 Numara || Arda GülerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin