1

14 1 30
                                    

Asli hollandada yillarca calistikdan sonra ana vatani olan kibrisa kisa sureli bir tatil icin geri donmusdu. Havanin 43 derece oldugu amk ulkesinde gendini gunes ve salak insanlar tarafindan mentally challanged hissediyordu. Bestiesi ozgunun calistigi ruh hastalari olan klinigi ziyaret etmeye gitmisti. O gun hayatinin ne kadar buyuk bir degisime baslayacagini bilseydi yinede bu yoldan gider miydi Asli ?

Asli klinige giris yapip ozgu kardesinin yanina giderken hatayla birisine carpti. Carptigi kisinin yuzu bi yerden tanidik gelsede cikaramamisdi. Sonra kisinin uzun kivircik saclarni gordu ve kim oldugunu anlaycqk gibi hissetti. Ancak o an uzun surmedi ve asli pardon deyip ozgunun ofisine yurumeye basladi. Carptigi kisininde kafasini asla havaya kaldirmadan yurumeye devam ettigini gordu. "Tuhaf" diye dusundu asli ve ozgunun ofisine girdi.

Ozgu masallah das gibiydi. Aslinin yavsayasi gelnisdi haliyle cunku masllah guzel gozler, guzel saclar, kocaman memintolar... kisiligi boyle olmasa kesin sevgilisi olurdu.

"Off bugun ise yeni giren hademe yarrag kafali ness amk inanamiyorum"

ozgu sinirli bir sekilde soylendi. Asliysa bir anda o kisinin kim oldugunu anladi.

"A carpisdik biz gelirken ama kafasini bile galdirmadi ruh hastasi"

Asli dedi otururken.

iki arkadas beraber sohbet etmek uzereyken aniden calan alarmla ikiside 3.5 atdi. Sonra bir anda hoparlorden

"HERKES BIR YERE SAKLANSIN ZOMBIYE BENZEYWN TUHAF YARATIKLAR SEHRI BASDI"

ozgu ve asli panik olurken bir anda kapi aciliyor ve az once ters tarafa giden ness odaya giriuor. rastgele girdigi odada kafasini kaldirinca gormek isteyecegi en son 2 kisiyi goruyor ancak artik oldugu yeri değişmek icin cok gev oldugunu farkediyor ve sinirli bir sekilde yere oturuyor.

bir anda camdan ucan zombiler gelihor ve bunu gören ozgu ucan zombiye nessi gormenin olan etkisiyle cay ikram edip ask acisini anlatmaya basliyor.

"pezevenk orsp cocugu beni yataga atmaya galkdi mesaj usdu sonra bana 10 saat mesajlarma bakmiyor diye rahatsizligimi belirtirken bi anda 5 gun ghosting yapdi kazn. Inanabiliyor musun ?"
Ozgu aglamaya baslayip galerisinden 400 senelik mesajlari aramaya basliyor. Sok olan zombi aglayan kizin yanina oturuyor ve acili bir ask hikayesi dinlemeye hazirlaniyor. Arkadasinin bu yarattigi firsattan mutlu olan asli yerde oturup COD oynayan nessi bileginden tutuyor ve ikisinide disari cikartiyor.

"What are you doing bro i was having a 31 killstreak"

Ness sinirli bir sekilde cemkiriuor.

Az once cikdiklari odadan aniden bir bagirma sesi geliyor.

"BAK DUYUYO MUSUN OROSPU COCU TURKCE KONUSAMIYODU INGILIZCE KONUSALIM DEMISDI SONRA GIDIP INGILIZCEDE SADECE 4 REACTION VERIYODU AMK BEN BIKDIM USANDIM"

Asli ve ness odaya dogru bakiyorlar. Nessin yuzunde apacik bir uzuntu vardi. Yillarca ugrastigi ve gelistirdigi tepkilerin bu kadar kucuk gorulmesi gendini insecure hissettirmisti.

'Ne demek attigim 💀💀 lar yaratici sayilmiyodu ?'

Ness uzgun bir sekilde yere bakarken Asli icinin burkuldugunu hisseddi. Zavalli cocuk diye dusundu. Yavasca nessin kafasini oksadi ve siyah kivircik buklelerin arasina parmaklarni sokdu. Ne yaptigini farketmemisti, otomatik olarak yapmisdi ve ne yaptigini sadece nessin olu kokain cekmis gozleri ona dogru bakinca farkeddi.

Asli aniden ne yaptigini fakredince hizlica elini cekdi ve yuzunde hafif bi kizartiyla nessi bileginden tutup kosmaya basladi. Zombilerden kacmalari lazimdi.

"Thank you, ballsack.."

diye duydu asli hafif bir mirilti arkada. O lakap... asli nessi gormezden geldi, sanki asla oyle bir sey duymamis gibi, cubku biliyordu eger baksaydi nessin huzunlu gozlerne tekrardan gendine hakim olamayacagini biliyordu.

ikiside kosarken ness bir anda gendini ve asliyi kucuk bir odaya sokdu ve cebinden profesyonelce 500 anahtarlikli anahtarligi cikarip kapiyi kilitledi.

"We have to be safe here for now and come up with a plan."

Dedi ness. Aslida nessin cevikligi ve hizliligi karsisinda agzinin kurudugunu hissetti.

'Ne kadarda harika bi erkek.'

diye dusundu Asli. Sonra ise sadece kafasini salladi ve bir plan dusunmeye basladi.

Zombilerden kacmak icin ne yapmalari lazimdi ?! Kendisini bir kapana kistilmis hissediyordu asli. Hemde hic olmamasi gereken birisiyle hic olmamasi gereken duygularla.

Asli kendini stresli hissetmeye baslayip yere cokdu. Kafasini ellernin arasina aldi. Aglamamasi gerekiyordu, ozellikle nessin karsisinda. yapamazdi. Bir anda yanina coken bir vucut hissetti. Lagim sicanina benzeyen nessle asli bakismaya basladilar.

"I am here for u dont worry...." Dedi ness sigaradan horoza donmus sesiyle. Asli gozlernin doldugunu hissetti ve sinirle ayaga kalkdi.

"SEN NE ANLARSIN KI BENIM ACIMDANDA YANIMDA OLACAKSIN ??!!"

asli sinirle bagirdi.

ness attaga ugramis hissediyordu ve bir anda asliyi ghostlamak istedi. Ama gercek hayatta insanlari ghostlayamayacqgini farketti ve uzuldu.

"You cant just assume things about me."

Dedi ness soguk bir sesle.

"You dont know what i am going through i was just trying to be nice but ur not normal."

Ness arkasini donup gitmek uzereyken asli bir anda nessin bileginden tutup onu duvara vurdu. Artik daha fazla icinde tutamicakdi. Kollarini nessin kafasının etrafina goydu ve gozlernin icine bakdi. Boy farklari on plana cikmisdi ve her sey cok tuhaf hissettiriyordu.

"Benim ne hissettigimi bilemezsin. Sana olan askimdan yanip tutusuyorum sense bana sadece hakaret ediyorsun."

Asli nessin sok olmus gozlerne bakdi ve yavasca nessin dudaklarna bakip kafasini onunkine yakinlastirmaya basladi. Ancak bir anda kapinin acilmasiyla ikiside sok olmus bir sekilde arkalarna bakdi ve arkalarinda yuzunde uzuntu ve hayal kirikligi olan taoyu gorduler.

Tao bir anda "I WAS GONNA SAVE U GUYS BUT NOT ANYMORW HOW DARE U ?!" diye bagirdi. Hayatinin sokunu yasiuordu. her hatasini kabul ettigi ve durmadan yaninda oldugu arkadasi ilk askini elinden calmisdi...

"COME HERE U ZOMBIES" diye kukredi tao. ve aglayarak uzaklasdi. Akradan bir suru zombi asli ve nessin ustune gelirken ikisi ne yapacaklarni sasirmisdi. Bu son muydu...?

DEVAM EDECEK

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 28, 2023 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

AssHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin