Canım öyle özledim ki

250 20 4
                                    

4 ay sonra devam edelim

Alev çalan kapı zilinin sesiyle uyandı, sabah sabah kim olabilirdi ki?

"Aslı Hanım, günaydın?"

"Günaydın Alev, uyandırdığım için kusura bakma."

"Sorun değil. Bir sıkıntı mi var?"

"Seninle konuşmamız gereken şeyler var."

"İçeri gelin."

"Fazla zamanım yok ve bunu uzatacak halim de yok."

"Aslı Hanım, bakın kiraya zam yapıldıysa önümüzdeki aylarda halledebilirsek, ben işten çıkarıldım ve hala bir şey bulamadım."

"Geçmiş olsun Alev, ama evden çıkmanı isteyeceğim."

"Aslı Hanım, ben nasıl çıkabilirim? Allah aşkına yapmayın, işten atıldım dedim, ne param var ne de imkanım."

"Alev, seni anlayabiliyorum ama ev çok eski ve tadilat istediğini sen de anlamışsındır, ben de uygun bulunca hemen kabul ettim, haftaya başlayacaklar, sen kendine kalacak bir yer bul, eşyaların bir süre depoda kalabilir, taşınmak zor iş."

"Peki, anladım."

Alev kapıyı kapattığında iç geçirerek oturma odasına geçip oturdu. Yıllardır buradaydı ve maaşının neredeyse yarısını kiraya veriyordu ama şimdi hem işsiz hem de evsizdi. Alev derin düşüncelere dalmıştı ve bir süre sonra çalmaya başlayan telefonunu eline aldı, arayan Ryan'dı.

"Günaydın."

"Günaydın güzelim, hazırlan. Yapacak işlerimiz var."

"Ne gibi, antrenmanın yok mu?"

"Hayır, yok çünkü bugün bir düğün var."

"Ne düğünü?"

"Ben sana söylemeyi unuttum, Ferdi ve Sera'nın düğünü var ve hazırlanmamız gerek. Gözde mutlaka gelmen gerektiği konusunda beni uyardı."

"Peki, hazırlanayım."

"Ne demek kızgın değil misin?"

"Bu hayatta kızacak o kadar çok şeyim var ki, bu bana hiçbir şey gibi geldi açıkçası, geldiğinde bana haber ver ve ayrıca ne giydiğini bana at, ben de ona göre bir şeyler ayarlarım belki."

"Görüşürüz astrolog."

Güldü Alev, onu kızdırmak için söylediğini biliyordu ama sinirlenecek hali yoktu, bunca kötü haberden sonra moralini bozmaya devam edemezdi, hazırlanmaya başladı.

.

Kapıda beklediğine dair mesaj alınca hemen çıktı Alev son derece ateşli görünen adamın telefonuna daldığını fark edince yanına gidip onun farkına varması için yakasını düzeltti, gözler birden kendisine dönünce hayranlıkla kendisine baktığının farkında olarak şaşırmadı.

"Harika görünüyorsun."

"Sen de çok güzel görünüyorsun, Alev.

"Teşekkür ederim. Bu elbise olmuş mu sence?"

"Sen zaten doğal güzelliğinle çok etkileyicisin, bu elbise de vücut hatlarını gerçekten hoş bir şekilde ortaya çıkarmış."

"Teşekkür ederim, senin iltifatların her zaman kalbimi ısıtıyor."

.

"Alev tatlım, nasılsın? Gerçekten harika görünüyorsun. Eminim Ryan sana yeniden aşık olmuştur."

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Nov 09, 2023 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Değersiz tebessüm | Ryan KentHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin