Kitaba verdiğiniz ilgiden dolayı teşekkür ederim. Kitabın gelecek bölümünden yayınlanacak kesitlerini vs görmek için beni tik toktan takip edebilirsiniz.
Tik tok: roya19307
Herkese iyi okumalar.________________________________
ARAL GÜNAY-GEÇMİŞ ZAMAN
Yaklaşık 3 saattir Bengi ve Eylülün yerini test etmeye çalışıyorduk. Selim sabah Eylüle ulaşamayınca Bengiye ulaşmaya çalışmıştı. Onada ulaşamayınca hasteneyi aramıştı. Benginin işe gelmediğini öğrenince bir terslik olduğunu anlamış ve bize haber vermişti. Kızların en son görüldükleri yerin yani karakolun güvenlik kamerasına bakmıştık. Oradan sonra eski bir çorbacının kamera kaydından bayıltılarak araba bindirildiklerini görmüştük. Araba çalıntı çıkmıştı. Yaklaşık 2,5 saattir askeriyenin içinde oturuyorduk. Kamer bilgisayarın önünde oturmuş kızların kaçırıldığı arabanın nereye gittiğini kamera kayıtlarından bulmaya çalışıyordu. Selim bir o yana bi bu yana dönüp duruyordu.
"Ya nasıl olur abi? birini karakolun bir kaç km ötesindeyken nasıl kaçırmaya cesaret ederler aklım almıyor"
Mehmet Selime döndü. Time geçen ay gelmişti. En küçüğümüzdü.
"Komutanım sakin olun. Her yerdeki kamera kayıtlarına bakıyoruz. Elbet bir açık çıkar"
Kamer bilgisayardan kafasını kaldırmadan Mehmeti destekledi.
"Evet komutanım. İllaki bir açık çık.."
Bir anda sustu.
"Komutanım! Komutanım buldum."
Hepimiz hızla Kamerin yanına gidip bilgisayara baktık. Eliyle bilgisayardaki bir yeri işaret etti.
"Komutanım burası Gölü geçtikten sonraki villaların olduğu yer. Eski bir fabrika varya işte oradan bir kaç km ötesi."
Bize doğru döndü.
"Burası yeni yapılan lojmanın kamera kaydı. Daha yeni yapıldığı, kimse taşınmadığı için burada kamera olduğunu akıl edememişlerdir."
Selim direkt kapıya yöneldi.
"Tamam hadi gidelim."
Akif lafa girdi.
"Oğlum bi dur. İşin aslını bir öğrenelim. Bu kaçıranlar neymiş kimin fesiymiş."
Selim sabırsızca yerinde kıpırdandı.
"Gitmem gerekiyor. Eylül korkar, çok korkar. O piç onlara bir zarar vermiş olabilir."
Bu sefer konuya ben müdahale ettim.
"Koçum anlıyoruz seni. Ama bekle. Bengi orgeneralin kızı ve babasının kaçırıldığından haberi yok. Ona durumu izah edip operasyon için izin çıkartacağım."
Selimi işaret ettim.
"Bu halde gidersen ikisine de bir faydan dokunmaz. Hatta hayatları tehlikeye bile girebilir. Bunu istemezsin değil mi?"
Selim gidemeyeceğini anlamış olacakki mutsuz bir şekilde ağır ağır kafasını salladı.
____________30 dakika sonra__________
Orgenerale durumu izah ettiğimde. Buraya geleceğini söylemişti. Ona karşı gelememiştim. Ne yapmamız gerektiğini sorduğumda operasyon düzenlememize izin verdiğini, en erken sürede burada olacağını söylemişti.
Şu an timin olduğu odaya doğru ilerliyordum. Kapıyı açıp içeriye girdiğimde içerde Selimin hala dönüp durduğunu diğerlerinin oturduğunu görmüştüm. Kapının sesini duyunca hepsinin bakışları bana çevrilmişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SELENOPHİLE
Science FictionYarasına bakmak için bar tezgahının üstünde kalan ilk yardım çantasını alıp Arala döndüm. "Üzerini çıkart" "Burada mı?" Sorgular gözlerle ona baktım. "Ne demek burada mı?" Alaylı bir gülüşle bana baktı. "O işler yatak odasında yapılmıyor muydu dokto...