,,Prečítaj si to hneď ako prídeš domov a riaď sa tými pokynmi." Zašepkala Maria a obišla ma.Odkráčala akoby nič a zmizla vo dverách smerom k východu.
Policajti ma priviezli domov priamo pred byt a počkali, kým prídem dnu.
Vošla som do bytu a rozplakala sa. Spadla som na kolená a plakala ako malé dieťa. Prísť o Laylu bolo bolestivé a nečakané. Opäť som zostala sama na všetko.
Vytiahla som z vrecka list, ktorý mi podala Laylina kolegyňa a otvorila ho.
*•*•*•*
Ahoj, Mel
Ak si dostala tento list, znamená to, že som mŕtva.
Bola si mi ako dcéra, ktorú som nikdy nemala. Spravila si ma šťastnou ženou, keď si vstúpila do môjho života. Bola radosť sledovať ťa pri všetkých úspechov, či už v škole alebo v tanci.
Ale teraz k vážnejším veciam.
Moja smrť nebola náhoda ale vražda. Nechcem od teba aby si bežala na políciu ale chcem, aby si si zbalila do vaku potrebné veci a odišla. Musíš odísť. Nesmieš čakať na môj pohreb ale odísť. Neotáčaj sa za minulosťou.
Ide o to, že v deň, keď si prišla somnou do práce, padla si do oka niekomuveľmi nebezpečnému. Chce ťa za ženu a čakal do tvojich osemnástich narodenín. To znamená, že pre teba príde.
Tvoji rodičia ťa predali. Nechápem ako to mohli spraviť ale predali ťa za pár mesačných dávok fetu. Lenže, ten muž je veľmi vplyvný a preto ti nepomôže žiadna polícia.
Uteč do inej krajiny. Niekde, kde budeš môcť začať odznovu. Nepridávaj nič na sociálne siete a ži si jednoduchý život.
Nepoužívaj kartu ale plať len hotovosťou. Nezdržuj sa pri kamerách a hlavne sa vyhni veľkým letiskám. Aspoň na nejaký čas.
Ľúbim ťa.
Layla
P. S. Spáľ list, byt a bež.
*•*•*•*
Ruky sa mi triasli a slzy sa kotúľali po tvári dolu. Postavila som a zťažka preglgla. Bežala som do izby a zo skrine vytiahla vak.
Dala som doň hotovosť, ktorú sme mali doma a oblečenie. Telefón som hodila do steny a rozletel sa na malé kúsky. Obliekla som si čiernu teplákovú súpravu a vlasy si nechala spustené do očí.
Rozbehla som sa s vakom na pleciach smerom do kuchyne a vytiahla odtiaľ rôzne prostriedky na umývanie.
Vedela som, že sú vysoko horľavé a začala ich vylievať po celom dome. Od izieb, až po obývačku bolo všetko mokré a priveľmi to tu páchlo. Otvorila som okno a vyliezla na balkón.
Zapálila som so zapaľovačom list. Horel mi v ruke a pomaly som ho pustila na zem. V sekunde ako sa dotkol zemi, vzbĺkla všetká drevená podľaha a všetko začalo horieť.
Ešte som pár minút hľadela na oheň ale keď zdivočel, zatvorila som okno a preskočila balkón. Dopadla som na zatvorený kontajner a úzkou uličkou vbehla do tmy.
Cestou som sa musela stále obzerať a začínala som byť paranoidná. Stále som mala pocit, že ma niekto sleduje ale nikto naokolo nebol. Všetci pravdepodobne spali.
Prišla som na diaľnicu na okraji mesta a začala stopovať. Bolo mi jedno, kto mi zastaví, len som odtiaľto musela nepozorovane odísť.
Našťastie po desiatich minút zastavil karavan, ktorý šoférovalo dievča. Mala modro-čierne vlasy po plecia a bola chudunká.
,,Kam ideš?" Spýtala sa.
,,Niekam. Nemám vybratý smer." Odpovedala som úprimne.
,,Mám namierené do Mexika." Mykla pleciami.
,,To znie fajn." Usmiala som sa.
,,Tak sadaj." Mykla hlavou.
Bola som naozaj šťastná, že ma vzala. Bola mojou vstupenkou do nového života. Opäť.
Cestovali sme dokopy týždeň a pol. Často sme si robili zastávky na oddych a keďže som nemala vodičák, šoférovať musela Terra.
Zastavili sme priamo v hlavnom meste a Terra mi navrhla, že môžem bývať u nej v karavane, kým si nenájdem bývanie.
Požičala mi notebook a začala som googliť rôzne ubytovania a dokonca aj prácu. Dva dni som behala po obhliadkach bytov a po výberových konaniach.
Skúsila som barmanku, čašníčku, predavačku v potravinách, predavačku v odevoch a aj operátorku. Nikde ma nevzali. Úplnou náhodou som zbadala na jednom klube papier, že hľadajú pole dance tanečnicu a rozhodla som sa ísť dnu.
Klub bol otvorený ale vnútry nikoho nebolo. Obzerala som sa po miestnosti a sledovala celú miestnosť.
Vyložené stoličky na stoloch, prázdne poháre na bare a mokrá dlážka.
,,Čo tu chcete?" Skríkla po mne nejaká žena.
Bola to staršia pevná pani. Vlasy mala do drdolu a na sebe mala upratovaciu zásteru. Bola to rovnaká nepríjemná žena ako býva upratovačka v škole.
,,Videla som na dverách, že hľadáte tanečnicu, tak som sa prišla spýtať, či to je aktuálne." Povedala som jemne s otraseným hláskom.
Upratovačka prestala umývať dlážku a vystrela sa. Ruky si oprela o mop a obzerala si ma ,,Nemys-..."
Nestihla to dopovedať, pretože vtedy do miestnosti vošiel nejaký muž ,,áno je to aktuálne. Poďte." Ukázal rukou za seba a počkal, kým prejdem.
Vlasy mal ma bokoch krátke a nevrchu o niečo dlhšie a brčkavé. Nemal na sebe košeľu a nohavice ale krátke rifle s polo košeľou. Bol o niečo vyšší odomňa ale aj trochu pevnejší.
,,Tam tie dvere v pravo." Povedal zamnou.
Otvorila som ich a išli sme dnu.
YOU ARE READING
Daddy's Secret [Dokončené]
Romance[Dokončené] Melody Fitz Ryker Barron. Dievča, čo to nemalo v živote ľahké. Adoptívny rodičia, bezdomovec a nový začiatok. Muž, ktorý dlhé roky nepoznal lásku. Boss mafie a obávaný muž po celom svete. Čo ak osud zamieša karty a títo dvaja do seba na...