Yemin Etmek İçin Kafayı Tıraş Etmek
......
Başkent banliyöleri, Lianhua Manastırı .
Hafif bir ilahi vardı ve ziller yavaş ritmi takip ederek tekrar tekrar vuruluyordu. Sert Buda heykeli alçalmış gözleriyle tüm varlıklara bakıyordu, yüzündeki altın boya biraz benekliydi, bu yüzden uzaktan bakıldığında gözyaşları fırıl fırıl dönüyor gibi görünüyordu. A-Chu yuvarlak bir minderin üzerinde diz çökmüş, siyah ve parlak saçları tutam tutam erik desenli kare tuğlaların üzerine düşüyordu. Birkaç tutam saç gruptan ayrılmış ve Buda heykelinin ayaklarının dibine, tuğlaların üzerindeki ince ve kırık çatlaklar gibi sürüklenmişti.
Buda. A-Chu gözlerini kapadı ve bir damla gözyaşı yanağından aşağı süzüldü.
Bir kez daha Baili Yuan'ın ay ışığı altındaki zayıf sırtını hatırladı, evin yolunu unutmuş yalnız bir hayalet gibiydi. Kız ay ışığının ortasında konuştu: "Chi Yan beni ve küçük kardeşi Xiahou Lian'ı öldürmek istemiyor mu? Gelsinler, ben onları Xue Dağı'nda bekleyeceğim."
A-Chu gözlerini açtı ve Xue Dağı'nın zirvesinde uzaklara bakan o kar gibi kızı görür gibi oldu. Bakışları karlı alanların, dağların ve denizlerin katmanlarını delip geçiyor, keskin bıçakların kalbini delip geçmesini bekliyordu.
Her şey kader gibiydi, sanki başından sonuna kadar önceden belirlenmişti.
Shen Malikanesi'ne gönderdiği mektupta bunun sadece yarısını yazmıştı. Shen Jue sadece Baili Yuan'ın bir zamanlar Yunxian Binası'nda göründüğünü biliyordu ama Baili Yuan'ın acımasız davetini bilmiyordu. Buda, A-Yuan'ın davetini Vali'ye ya da Xiahou Lian'a söylememişti, o halde o ölümcül savaştan kaçınabilecekler miydi ve herkes sağ salim kurtulabilecek miydi?
Parlak siyah saçları yere dökülmüştü ve A-Yuan başını kaldırarak yüksek altın Buda heykeline baktı. Bir rahibe Buda'nın adını okudu ve uzun saçlarını kaybetmiş başının tepesine siyah bir meditasyon şapkası koydu.
Buda, bana büyük bir bilgelik ver, bana büyük bir iyilik bahşet.
Kuzeyli Baili Yuan'ın günahlarını temizlemek için bir ömür boyu çilecilik yapmaya hazırım.
Hepsinin güvenliği karşılığında bir ömür boyu yalnızlık ve zorluk çekmeye razıyım.
---------------
"Gege, seni çok uzun zamandır bekliyordum, hatta küçük bir kardeşin olduğu için ailenden ayrılmak istemeyeceğini ve baban gibi savaştan önce geri çekileceğini düşünmüştüm." Baili Yuan'ın yüzü neredeyse şeffaftı ve gülümsemesi hiçbir sıcaklık içermiyordu. "Neyse ki beni hayal kırıklığına uğratmadın."
"Bu kızın yüzüne ne oldu böyle?" Xiahou Lian kaşlarını sıkıca çattı. "Kemik kesmeyi ve yüz gizlemeyi nereden biliyorsun?
Baili Yuan yıkıntılardan aşağıya doğru yürüdü, yanmış ahşaptan eğimli bir sütuna atladı ve iki ayağı havada ileri geri sallanarak oturdu. Eteğinin yanındaki püskülle oynadı ve gülümsedi. "Yüzünü gördüğümden beri hep çok merak ettim, bunu tam olarak nasıl yaptın? Araştırmaları için birilerini gönderdim ve Qiu mezhebinden Qiu Shan'ı buldular. Ne yazık ki Qishan Tapınağı'nda hastalıktan ölmüşlerdi. Sadece kendim bir yöntem düşünebildim, bu yüzden geride bıraktığı eski kitapları ve kayıtları karıştırdım ve bu kemik kesme ve yüz gizleme yöntemini bulmadan önce yüzden fazla insan üzerinde deney yaptım."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Governor's Illness ( BL ) Novel
ActionTAMAMLANDI ✓ Dünya, ceset dağının Yama'sı ve aylakların lideri Xiahou Lian'ın Doğu Bürosu'nda en alt rütbeye indirileceğini beklemiyordu. Aylık iki tael maaşı vardı ki bu kira için bile yeterli değildi. Dövüş sanatları dünyasında bir asi ve Doğu Bür...