Mashiro ve Fu Yaning ile birlikte olduğum grubun kazanmasının üzerinden 2 gün, Cai Bing ile konuşmamdan ve Doah ile olan laf dalaşımızın üzerinden 1 saat geçmişti fakat benim sinirim hala geçmemişti. Bugün Mnet YouTube üzerinden yeni bölümü yayınlamıştı ve grupça izlediğimiz zaman hepimiz şok olmuş bir şekilde karşımızdaki ekranı izlemiştik. Cai Bing ile konuştuğum zaman kendisinin Salute takımı ile bazı problemleri olduğunu söylemişti fakat konunun onun anlattığından daha fazla olacağını kimse tahmin edememişti. Mnet elindeki kayıtları kırparak CaiBing'in hareketlerini montajlayarak olduğundan daha farklı göstermişti ve programın altyazılarda da yanlış çeviri kullanmıştı. Bunların üstüne ise Doah ve arkadaşlarının röportajları ile CaiBing tamamiyle Mnet'in istediği kötü kız olmuştu. Bölümü izledikten sonra Cai Bing büyük bir ağlama krizine girmişti. Onu sakinleştirmeye çalışırken önümüzden geçen Hyerim ve Doah bizlere bakarak kahkaha atmışlardı. Onlara doğru bir adım attığım zaman önüme May geçmişti ve beni tutmuştu. O atağım sonrası başlayan laf dalaşında Doah ile aramızdaki tansiyon iyice yükselmişti en sonunda ise bir personel gelmişti ve onları yanımızdan uzaklaştırmıştı.
Bunu ona nasıl yapmışlardı hala aklım almıyordu. Şu an pratik odasında yerde oturmuş bir şekilde esneme hareketleri yapıyordum. Aklımın dağılması için düşünmeyi unutana kadar dans etmem gerekiyordu şu an yoksa diğer türlü bu sinirim geçmeyecekti. Kolumu esnetirken pratik odasının kapısının sertçe açılmasıyla başımı o tarafa doğru döndürdüm. Doah sinirli bir şekilde içeri girdiğinde Jia'da arkasından kapıyı kapatıp onu takip etti.
"Senin sorunun ne ? "
"Sorunum ne öyle mi hah. Sırf kıskançlığınızdan yaptığınız hareketlerle bir kişinin geleceği ile oynuyorsunuz. " Doah ve Jia birbirlerine bakıp göz devirdiler ve Doah söze girdi.
"Biz hiçbir şey yapmadık. "
"Hayır çok şey yaptınız olmayan bir şey hakkında röportaj verdiniz ve o görüntülerin yayınlanacağını bilerek bunu yaptınız. "
"Burnunun dikine giden ve bize karşılık veremeyen oydu biz sadece öğretmenlerimizle konu hakkında konuştuk. "
"Siz sadece onun Korece bilmemesinden faydalanıyorsunuz" Doah kollarını birleştirerek bana bir adım daha attı. Bana yaklaşmasıyla yerimden kalktım ve önünde durdum.
"Seni ilgilendiren konu ne peki burada?" Yüzümün sıcakladığını hissettim büyük ihtimalle şu an sinirden patlayacak gibi duruyordum.
"Beni ilgilendiren ne mi? Sırf yanına aldığın o korkak sürüsü ile bir kişinin üstüne gidemezsin anladın mı?"
"Ne o biricik unnienin koruyucusu mu oldun başımıza? "
"Sevdiğim kişinin canını yakmanıza izin vermem. "
"Nasıl engel olacaksın ona?" Doah iki eliyle omuzlarımdan beni geriye itti. Sakin olman lazım Aera bu kızı şu an parçalayamazsın.
"Doah sabrımı sınıyorsun Cai Bing unnieden uzak dur son defa diyorum"
"Sabrını sınarsam ne olur küçük Aera? Değerli abin ya da o şirketin gelip bizi azarlar mı yoksa? " sinirle yumruklarımı sıktım.
"İnan bana Doah ben bu zamana kadar hiç kimseye güvenmedim. Abimin ya da başkalarının beni korumasına ihtiyacım yok ben sana yeter de artarım. " Gülümseyerek sözlerime devam ettim.
"Hem sen bunu iyi bilirsin. Tüm gün haber sitelerinden beni takip ediyorsun." Şimdi Doah bana sinirle bakarken ben ise ona sinir bozucu sırıtışımla bakıyordum. Jia yaslandığı duvardan kalkıp yanımıza geldi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Idol ⨈ Choi San
ChickLit5 yıllık idol hayatında çokça skandallara karışmış, kimsenin yorumunu umursamayan bir idolün umursadığı tek bir şey vardı. Özel hayatı. Son skandalıyla herkesten saklayarak yarışmaya katılan Kim Aera. Yarışma boyunca çokça hırpalanmış, yorulmuştu...