Polisler bir anda silah ile tuvaleti bastı. Yeji ve ben tir tir titriyorduk. Polisler "Eller Yukarı!" diye bağırdı. Yeji ile korkudan hızlıca ellerimizi kaldırdık. Polisler ellerimize kelepçe takarak bizi dışarı çıkardı.
Koridorda Bayan Kim'i gördük. Bayan Kim anlamayan bakışlar ile polislere baktı ve arkamızdan geldi.
Eğer bizi biri kurtarabilecekse oda Bayan Kim ve Ning'di. Çünkü cinayet işlendiği sırada ben sınıftaydım. Ama Yeji'nin sınıfta olup olmadığını bilmiyordum.
Az da olsa Yeji'den şüphelenmeye başlamıştım.
Tam okuldan çıkacakken Ning ile karşılaştık. Şok içinde bize bakıyordu.
"Polis Bey, neden onları götürüyorsunuz?" diye sordu Ning. Polisler herhangi bir tepki vermedi ve yollarına devam ettiler. Ning, bizimle birlikte gelen Bayan Kim'e "Neler oluyor?" bakışı attı. Bayan Kim arkadan gel işareti ile Ning'i yanına aldı.
2 polisle birlikte 4 kişi olarak polis arabasına bindik, Bayan Kim ve Ning arkamızdan Bayan Kim'in arabasına binip yol boyunca bizi takip etmeye başladılar.
Kafamı çevirip Yeji'ye baktığımda soğuk ve sinirli görünüyordu. Bu sefer de kafamı arkaya çevirdiğimde Bayan Kim'in arabasını gördüm, demek ki hâlâ takip ediyorlardı.
İçimde küçük de olsa bir umut vardı çünkü bizim suçlu olmadığımızı bir Bayan Kim bir de Ning kanıtlayabilirdi.
Karakola varmıştık.
Yol boyunca ölüm sessizliği sürmüştü. Polisler kolumuzu sıkıca tutmuş bizi karakola götürüyorlardı.
İçimi çok büyük bir korku kaplamıştı, ya tutuklanırsak? Ama yapmadığımı da bildiğim için fazla korkmuyordum da.
Kendimi içten içe sakinleştirmeye çalışıyordum fakat Yeji çok sakin görünüyordu.
Karakolda
Polisler Yeji ve beni sorguya almışlardı. Polisler bizden bilgi toplamak için zorlarlarken ben içimden Bayan Kim veya Ning'in gelmesi için dua ediyordum.
Sorgu odasından çıkınca kapıda Bayan Kim ve Ning'i gördüm. Bayan Kim polise olanları anlatmaya çalışıyordu.
En sonunda bir şey anlatmaya çalıştıklarını düşünerek Bayan Kim ve Ning'i kendi ofisine götürdü. Çok rahatlamıştım.
Bayan Kim ve Ning'in odadan mutlu bir şekilde çıktıklarını görünce içimden zafer çığlıkları atıyordum.
Daha sonra polis beni ve Yeji'yi kendi ofisine çağırdı. Konuşmasından anladığım kadarıyla ben serbest bırakılacakmışım ama Yeji gözaltına alınacakmış.
Yeji korku dolu gözlerle bana baktı.
Bu sefer polise olanları ben açıklamaya çalışıyordum. Yeji ile sarıldık. Ağladığımı fark etmem çok uzun zamanımı almadı.
Bayan Kim, bizi evlerimize bırakabileceğini söyledi. Benim annem ve babam işleri için yurtdışına çıkmışlardı. Bayan Kim'den beni kuzenim Chaeyoung'un yanına bırakmasını rica ettim.
Bayan Kim, beni kuzenim Chaeyoung'un yanına bıraktıktan sonra koşarak Chaeyoung'a sarıldım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Who Is The Mafia 1 - [𝒊𝒕𝒛𝒚,𝒃𝒑,𝒂𝒆𝒔𝒑𝒂]
Fanfiction13 arkadaş arasından 2 mafya ... Bu kitap "Who is The Mafia" serisinin birinci kitabıdır.