Tekrardan merhaba!Oylar ve yorumlar unutulmasın! İyi okumalaaaaar!
5. BÖLÜM: ODA ARKADAŞI.
Taylor Swift, Cruel Summer
Aradan beş gün geçti.
Beş gün içerisinde Deniz ile hiç görüşmedik. Konuşmadık da. Tabii birden ortadan kaybolmuş değildi. Beraber dolaştığımız, yani telefon numaramı aldığı gece uyumak üzereyken bana iki mesaj atmıştı.
Deniz: Projenin bir kısmını halletmem için eve kapanmam lazım yoksa asla bitiremem. Bizimkiler ortadan kaybolduğumda ineklememe alışkındır, ondan sorgulamazlar ama sen bilmiyorsun diye söylüyorum. Kayıp ihbarında bulunma, bensiz çok eğlenme ve beni özle. İyi geceler.
Deniz: Ha bir de sana öğrettiğim küfürü Tanberk'e edersen tadından yenmez.
Ben ise ona kısacık bir mesaj ile cevap vermiştim.
Bella: Tadından yenmez ne demek?
Bu mesajı atarken tabii ki sırıtıyordum.
Sonrasında ise sırıtmaktan uyuyamayacağım türden bir mesaj atmıştı.
Deniz: Sen iyi ki geldin var ya.
Ne yazacağımı bilemediğim için mesajına görüldü atmıştım. Sonra zaten beş gün olmayacağı için onunla konuşma fırsatını kaçırdığım için kendime kızmıştım. Sonra ne yazabilirdin ki sanki diye düşünüp sakinleşmiştim ama sonra da onun iyi geceler'ine iyi geceler demediğimi fark etmiştim, kaba olduğum için kendimi azarlamıştım. Ve en sonunda mesaj yazmaya karar vermişken uyuyakalmıştım.
Sabah da yazamamamıştım. Yazmak istememiştim, daha doğrusu. Çünkü ders çalışmakla meşguldü. Yazın bu sıcağında evden çıkmayıp bunu yapıyorsa onun için gerçekten önemli olduğunu anlayabiliyordum ve mesaj atarak dikkatini dağıtmak istemezdim.
Tabii dikkatini dağıtacağım kadar beni önemsemiyor da olabilirdi. Sadece tanıdığım en tatlı çocuğun büyüsüne anında kapılmış da olabilirdim, onun dost canlısı sinyallerini tamamen yanlış anlayıp ondan hoşlanmaya başlıyor da olabilirdim ve bu durumdan hiç ama hiç memnun değildim.
Sabah yataktan her zamankinden biraz daha huysuz kalktım çünkü ben kendi kendime uyanmayı severdim, alarm sesiyle değil. Ayrıca havanın diğer günlere göre çok daha sıcak olduğunu fark ettiğimden yataktan kalkasım gelmiyordu. Havaların soğuması gerekirken buraya geldiğimden beri hep daha sıcak olması sinirlerimi bozuyordu.
Üzerimdeki pikeyi kenara atarak gözlerim açılana kadar yatakta direnmeye devam ettim ama uykum bir kere kesildi mi bir daha asla tekrar dalamayacağımı çok iyi biliyordum. Alarmın melodisi arkadan gelmeye devam ederken gözümü açmadan yatağın içinde telefonumu aramaya başladım. Telefonu bulduğumda gözlerimi araladım ve çalanın benim alarmım olmadığını fark ettim.
Tüm uykum bir anda kaçtı ve gözlerim pat diye açıldı. Gözlerim odanın çevresinde dolaşırken klimanın kapandığını gördüm. Havanın aşırı sıcak olduğunu düşünmemin nedeni buydu demek ki çünkü ben klimayı asla kapatmazdım. Gözlerim klimanın olduğu duvardan yattığım yatağa indiğinde üzerimde kıyafetlerimin olduğunu gördüm. Karşı yatağa fırlattığım kıyafetlerim. Anında o yatağa döndüm, boştu ama içi açılmıştı ve yanında tamamen dolu, kırmızı büyük bir bavul vardı. Alarm sesinin ise alarm sesi değil de bir şarkı olduğunu anlamam ise birkaç saniyemi daha aldı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ON ÜÇ AY
Teen Fiction❝Sadece on üç ay buradayım. Aşık olmak, sarhoş olmak, ve hayatımda ilk kez kendim olmak istiyorum.❞