Capitolul 19

61 2 0
                                    

Nu știam daca eram gata sa îmi port singura de grija.Lol...,aveam 18 ani,eram majora puteam sa am grija de mine,dar ma nelinistea faptul ca la un moment dat o sa o iau razna si cine știe ce o sa fac si nu o sa am decât prietenii aproape...îmi v.a lipsi dragostea si sfaturile unei mama.Dar puteam rezolva cumva.
Au trecut zile in zbor si a venit si weekwnd-ul.Mama si tata erau deja la aeroport cu Jeiden așteptau sa decoleze.Nu îmi venea sa cred.
"Însfârșit,Alessia, e momentul acela din viata in care pleci pe drumul tau!" Îmi spun in sinea mea.
După ce toată agitatia de la aeroport simțeam nevoia de putina liniște așa ca am plecat spre casa.Conduceam cat de atenta puteam dar gândul îmi zbura la Andy care nu.mi mai dădu.se niciun semn de doua zile si nici pe la școală nu a trecut.
Am ajuns cu greu acasă.Arunc cheile de la mășina pe masuta din sufragerie si ma arunc pe canapea.Deschid televizorul si schimba canalele plictisita si dezgustata de atâtea porcarii inutile difuzate la TV.Opresc pe un post interesant si urmarwsc atenta filmul.Dar după cateva minute m.a fura un somn adanc.
Ma trezesc undeva pe la 20:00 când primesc un mesaj pe whatsapp.
"-Buna!"
"-Buna,Nick!"
"-Ce faci? Ești ok?Ai mâncat?Ai pățit ceva?"
"-Ce?Nick,ce ai?Nu am pățit nimic sunt bine!Putin somnoroasa,dar bine!"
"-Uf!Ce bine?"
"-Huh???"
"-Ce faci?"
"-Pai ma uitam la un film acum vreo doua ore..dar se pare ca am ațipit.Tu ce faci?"
"-Ma gândeam la tine!"
"-Huh??"
"-De ce tocmai la mine?
"-Ma gândeam la ce mi.ai spus înainte sa ne despartim,atunci când eu eram nervos pe mine si am decis ca nu o sa ma mai împac cu tine pentru ca ti.am făcut mult rău!"
"-Da,Nick,îmi aduc foarte bine aminte.Ti.am spus.... Nu pleca! O sa.ti para rău! si tu mi.ai spus... Ba nu!Nu o sa.mi para!Am fost un copil,nu te merit!"
"-Uff...stiu! Daca ma gândesc mai bine...ai avut dreptate.Acum îmi pare rău!"
"-Hai gata cu teatru...vezi bine ca tot la ce am spus eu ai ajuns...acum... ce mai e de zis?"
"-Te vreau înapoi!"
"-Eu nu te mai vreu...stiu ca suna răutăcios....dar chair daca mai tin la tine...pentru ca m.ai ranit...si m.ai lasat pentru o persoana pe care nu o sa o pot ierta niciodata.....si cum ramane cu persoanele de lângă noi?"
"-Nu ma interesează de Jesica!"
"-Nick,ești nesimtit!"
"-De ce?"
"-Uitete.te si tu la tine ...chiar daca Jesica e o fata rea nu înseamnă ca trebuie sa o tratezi asa de indiferent,ea ti.a fost alaturi la greu așa cum am fost si eu cândva si acum spui ca nu îți pasa de ea?!Plus ca eu țin la Andy si am luptat mult ca sa il am...si uite...ca nu am sa renunț la el,chiar daca mai simt ceva pentru tine!Si nu o lua ca pe o cearta,ia.o ca pe un sfat...nu renunța la Jesica!Chiar daca e rea...știe sa iubească....si te iubește boule!!"
A început sa scrie un mesaj dar a renunțat.
"-Nu mai spui nimic?"
"-Nu stiu ce sa zic Alessia!Eu inca mai țin la tine si daca as putea ti.as demonstra.o!-Pai demonstreaz.o!Ști foarte bine ca mie îmi trebuie dovezi ca sa ma covingi!
Oricât de mult țineam la Andy...as fi dat orice sa il simt pe Nick macar pentru o secunda din nou aproape de mine....in brațele mele..sa.i simt buzele lui moi peste ale mele....dar chiar daca acum ma înțelegeam cu Jesica..tot m.ar fi omorât...pentru ca il iubește mult si din inima ei neagra ,Nick a reușit sa o umple de iubire....sau...Andy...nu as putea sa.i fac asta...am făcut destule...mai bine stau cuminte.
"-Vreau sa ne vedem!"
"-Nu.ti ajunge ca ne vedem la școală?"
"-Nup!"
"-Nu vreau sa agravam situația...nu vreau sa ne vedem!"
"-E alegerea ta...dar daca te răzgândești,mâine la 16:00 sunt in parcul de vizavi."
"-Ok!Pa"
"-Paaa..."
M.am ridicat de pe canapea cu gândul sa fac un dus revigorant.
Am urcat in camera mea unde mi.am aruncat hainele pe peste tor in camera si am intrat in dus.Picăturile de apa îmi alintau pielea,ma simțeam atât de bine!
După 15 minute ma schimb intr.o pereche de pantaloni scurți si un maieu larg.
Cobor sa.mi pregătesc ceva de mâncare.Îmi fac un sandwich si ma așez pe canapea de unde încep din nou sa ma plimb de pe un canal pe altul.Opresc pe CartoonNetwork unde se alergau Tom si Jerry.Ma uitam exact ca un copil de 5 ani.
Deodata îmi trece prin cap sa.l sun pe Andy.
I.au telefonul si formez numarul lui de telefon...dar evident ca nu îmi raspundea.Am încercat de mai multe ori si la ultimul apel mi.a respins. M.am enervat si am aruncat telefonul pe măsuță din fata mea.
Ma trezesc dimineața obosita si puțin derutata.
Telefonul meu licărea de zor.Aveam 9 notificări de pe facebook,8 mesaje de la 6 contacte pe whatsapp si 2 notificări pe instagram.
"Pfff...nici noapte nu m.a lasa in pace!Tare căutată mai sunt pe timp de noapte!" Rad eu uitanduma pe facebook.
Într.un final deschid si whatsapp.ul...si ce sa vezi....mesaj de la........

__________________________-_____________________________________
Hei!Ce faceti?
Doamne...cred ca o sa fac din nou o pauza de la scris si o sa încep sa postez după 19 iunie când se termina școală.Acum e agitație pe la școală...note,medii de încheiat,banchete si alte chestii si mda...nu e așa de mare pauza..dar poate așa o sa mai fac si eu rost de niste idei...ma mai inspir si de-astea ... am cam rămas in pană.
Oricum...acest capitol este dedicat Roxanei care cred ca o sa se regăsească in conversația dintre Aly si Nick.
Va pup dulce si ne vedem peste 2 săptămâni!❤❤

P.S:Sorry pt capitol...cum am spus nu prea mai am idei si e cam tras de par...dar sper sa v.a placa.Îmi fac si eu speranțe.❤✌

Obsesia dragosteiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum