Sen benim gururumsun.
[Başkan Xie'nin Weibo paylaşımından neden bir gösteriş kokusu alıyorum? Sadece bir kelime ve bir resim olmasına rağmen!]
[Tamam, tamam, saati şimdi görüyorum! Başkan Xie'nin eli gerçekten etkileyici! Bu Vacheron Constantin saat açıkça güçlü bir zenginlik hissi yayıyor! Ama neden Yu Nian'ın sıcak aramasını kaldırdı ve sonra saati göstermek için kendisi aldı? Bu garip ve gizemli bir hareket.]
[Aaahhhhh, 'YouYu Kızı' kutlamak için burada! Başkan Xie'nin saatini göstermesi çok sevimli! Ve Yu Nian ile aynı sıcak arama noktası! İkisi de en çok arananlar listesinde, neredeyse aynı arama! Mutlu tatiller!]
[Başkan Xie'nin Weibo'sunda gezindim ve Yu Nian'ı en son eleştirdiğinden bu yana uzun zaman geçtiğini gördüm. Açıklanamaz bir şekilde bir kayıp hissettim. Başkan Xie biriyle çıkıyor ve çok meşgul olabilir mi? Yu Nian'ın da hoşlandığı biri var gibi görünüyor, tek bir köpeğin gözyaşlarını döküyor...]
Yu Nian büyük bir sabırla yüzlerce en iyi yoruma baktı ve Xie You'nun orijinal Weibo gönderisini okumak için geri döndü. Xie You'nun bileğini kaldırdığını, yüzünde belirgin bir ifade olmadığını ama ölçülü ve böbürlenen bir tonda konuşarak "Bak" dediğini neredeyse hayal edebiliyordu.
Yu Nian'ın mutlu bir şekilde gülümsediğini gören Meng Yuan ve Shi Rou, ikisi de rahatlamış bir şekilde bakıştılar.
Öğle yemeğini bitirdikten sonra Yu Nian beyzbol şapkasını aldı ve "Önce ben gideyim, Meng Kardeş" dedi.
"Elbette, bu daha az yoğun zamandan faydalan, iyi dinlen. Bu arada," Meng Yuan elindeki kalemle alnına vurarak Yu Nian'a seslendi, "Henüz gitme. Albümün nasıl gidiyor? Şarkılar nasıl gidiyor?"
Yu Nian beyzbol şapkasını çoktan takmıştı ve beyaz bir kapüşon ve kot pantolondan oluşan sade ve ferahlatıcı bir öğrenci kıyafeti giymişti. "Şimdiden on şarkı seçtim, albümü tamamlamak için sadece iki şarkı kaldı" diye cevap verdi.
"Yani bu kadar çabuk on şarkı mı yazdın?" Meng Yuan hayret etti, sonra tekrar düşündü, "Seçtin mi? Toplamda kaç tane yazdın?"
Yu Nian bir an için dikkatlice düşündü, "Dur, sayayım," dedi, "On yedi... yirmi bir... Sanırım yaklaşık yirmi beş şarkı yazdım ve sözleri yarım yazılmış bir melodi var." "Bu arada, Meng Kardeş'ten bunları satmama yardım etmesini istemem gerekecek."
Meng Yuan'ın kalemi masanın üzerine düştü, "Bu nasıl bir hız? İki aydan biraz fazla bir sürede yirmiden fazla şarkı mı yazdın?"
Yu Nian başını salladı, "Evet, sanırım ilham geldi ve onu durduramadım!"
Kalemi tekrar eline alan Meng Yuan, böylesine inanılmaz bir hızla şarkı yazan biriyle sohbet edemeyeceğini düşündü ve hemen, "Hadi gidelim, hadi gidelim, önümde dolaşma, sana bakmak bile kalbimi ağrıtıyor!" diye ısrar etti. Kıkırdadı, "Anladım, senin için onları iyi bir fiyata satacağım. Dışarıda Si Ning'in yazdığı şarkıları almak için kuyrukta bekleyen sayısız insan var. Sadece sen yirmi beş şarkı arasından sadece on tanesini seçerek bu kadar savurgan davranabilirsin!"
Yu Nian beyzbol şapkasının pozisyonunu düzeltti: "Bazı şarkıları ben yazmış olsam da, söylemek bana göre değil." "Şimdi gerçekten gitmeli miyim?"
"Hey, Bay Beyzbol Şapkası, nereye gittiğini söyleyebilir misin?"
"Öğretmenimin laboratuvarına."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
I Heard That I Am Poor (BL) Novel
RomanceTAMAMLANDI ✓ Soğuk tiran Başkan Xie You'nun tek amacı Weibo'da yeni gelen Yu Nian ile ısrarla alay etmekti. Bu isme layık bir numaralı anti-fan olarak adlandırılabilir. Yu Nian bir şarkı programına katıldı ve bir gecede popüler oldu ve şarkı söyleye...