Bu arada arkadaşım gulsum_yoltay on kitabını okuyup takip etmenizi öneririm.
Hadi başlayalım ama ilk yorum yapmayı unutmayın ve oy vermeyi
İki gün sonra
Şu an zincirle Yanyana oturmuş karşıda bizim evlilik kararını sorgulayan abime bakıyorduk.
"Eee, Alim bir şey demeyecek misin?"
Abim zincire ters ters baktı ardından bana dönerek "kzım sen emin misin?"
"Abi bu 17. Soruşun,EMİNİM"
"ABİNE BAĞIRMA"
"NİŞANLIMA BAĞIRMA ALİ"
"KES LAN, Silahımın boş mermisi seni"
Lan ne ara bunlar kavgaya girdi aq,
"Kesin sesinizi"
İkiside susup rahat durdu ardından abim derin bir nefes alarak zincire "yarın gel ananlarla istemeye" dediğinde sevinçle yanımdaki zincire sarıldım.
Abim "HÖŞT" diye böğürünce geri çekildim gittim abimin yanına en sevdiği şarkıyı mırıldandım.
"Ne giyerse giderde hoşuma, öyle tatlı belaki başıma, darla asa her durumda"
Abim yan gözle baktı hiç bir şey yapmadı yumuşamadı bende yanağına sulu bir öpücük bıraktım.
Abim de kafamı öpünce sarıldım tam zincirde sarılmaya gelince abim zincire orta parmak çekti.
"A-a-a hiç ahlak yok" diye hayıflandı.
Zincirin benle seviştiği görüntüler: hello bich
Abim "o sırada zincirin teroristlere dövüşleri" dediğinde zincir "piç kurularının oğulları olan orospu çocukları" Dedi.
Bu çok üst düzey bir küfür
Abim kahakaha atarken ben anlamaya çalışıyordum.
💗
Zincir gittikten sonra abim beni karşısına oturttu,
Halının şekilleri böylemiz di ya?
Abim "halıyı moleküllerine ayırmayı bırak Melisa"
Abime baktım, en şirininden.
Derin nefes alarak "bak canımın içi, zincirin kelle koltukta benimde emin misin?" Dediğinde
Başımı salladım abim ayağa kalkarak, "peki, uzun konuşamam sen bilirsin beni çiçeğim. Şimdi evden çık temizlikçiler gelsin temizlesin ben de çıkayım Ece' mim yanına" dediğinde ona sarılarak odama gittim telefonu elime alıp bizimkilere sahile gelmelerini söyledim.
Üstüme baktım siyah şort ve haki yeşili bir tişört vardı birde siyah şapkamı alıp evden çıktım.
Paraya gerek yoktu zaten, Emre ile Polat vardı.
Sahile gittiğimde zehrayı gördüm.
Boyadığı Sarı saçları, bembeyaz teni yanmasın diye taktığı şapka lensli safir gözleri üstünde toz pembe elbisesi ile bankaya şarkı dinliyordu.
Koşarak üstüne ağladığımda banka uzanmıştık.
Yüzük parmağımdaki tüzüğü onun gözüne sokarak, "bak, yüzdüğüme" dedim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Deli kadın
RomanceYa hak! Bayan hamsi: selam ben ananın aradığı o gelin! Sokaklarım: numaramı nasıl buldun? Bayan hamsi: mesajdan bunu mu çıkardın?