✨ Krásné počteníčko, sluníčka ✨Felix
"Počkej, ty můžeš mít mimčo? To je úžasná zpráva. Nevím sice jak moc úžasná ale je to úžasná zpráva." Vyhrkl jsem nadšeně. "Z té práce se nemusíš bát. Je tam fajn kolektiv a šéf je něco jako kamarád. Domluvil jsem se s ním, že potřebuji stejné směny s tebou a on v tom nemá problém." Oznámil jsem mu s úsměvem.
Hyunjin
Usmál se široce ,,Opravdu ti to nevadí? Máš mě pořád rád??" Hladí mu vlásky! ,,Jsi fakt nejlepší!" Zazubil se
Felix
"Nevadí a i kdyby mi to vadilo snažil bych najít nějaký kompromis, zlatíčko, mě se jen tak snadno nezbavíš." Pronesl jsem a objal ho.
Hyunjin
Pousmál se a obejme ho pořádně! Dá mu pusu. ,,Děkuji Felix" zavrní. Upravuje mu vlásky^^ ,,A jak bylo v praaci?! Jo a!" Zvedl se a podá mu klíčky od baráčku! Podá mu i ty papíry. Usmívá se
Felix
"V práci dopoledne byla pohoda ale pak se po obědě začali hrnout lidi a kavárna byla nacpaná až do čtyř, pak to začalo odcházet." Řekl jsem a vzal od něj svazek klíčů. "Co to je za klíče?" Optal jsem se a prohlížel si ten svazek.
Pak se začetl do těch papírů. Šokovaně jsem se na něj koukl. "A do háje. Já si začal s kouzelníkem. Tak jo, kdy se budeme stěhovat?" Optal jsem se s úsměvem.
Hyunjin
,,Chtěl jsem ti udělat radost..a včera večer kontaktoval kámoše, který pronajímá svůj domek..to je na tobě" pousmál se na něho. Pohladí ho ,,Máš radost?"
Felix
"No to mám, zlatíčko. Jsem mile překvapený." Pronesl jsem a přivlastnil si jeho rty. Něžně ale majestástně jsem ho líbal a dožadoval se vstupu. Hned mi ho umožnil a já jazykem zkoumal jeho vnitro i když jsem ho znal nazpaměť.
"Chtěl bych ten domeček vidět. Domluvíš prohlídku na pozítří?" Pronesl jsem po polibku.Hyunjin
Oplácí~ lehce se odtáhl. ,,Uhm, zařídím too" pousmál se a dá si ho nad sebe. Leží na gauči. Zaculil se ,,Chci pomazlittt" zavrní
Felix
"Klidně se můžeme mazlit celou noc ale teď bych rád pojedl. Mám strašný hlad, lásko." Pronesl jsem a v tom se ozvalo mé bříško.
Jin se zasmál a já miloval jeho smích. "Nesměj se nebo tě zlechtám." Vyhrožoval jsem mu s úsměvem. Hned radši přestal.Přesunuli jsme se do kuchyně a já si vzal tu buchtu, co jsem mu upekl. "Můžeš nakrájet i mně?" Optal se Jinnie. Otočil jsem se na něj a zahlédl jsem jak si dává vlasy do drdolu. "Můžu." Pronesl jsem s úsměvem a chvíli si ho prohlížel. Ten drdol mu slušel ale víc se mi líbí, když je má rozpuštěné.
Podal jsem talíř s buchtou a sklonil se k němu pro polibek. V polibku jsem mu sundal gumičku z vlasů. "Hej~" vyhrkl Jin s úsměvem a sáhl si rukou na zátylek. "Takhle se mi líbíš víc." Poznamenal jsem s úsměvem a líbnul ho do vlasů. "Dobře, vrátíš mi tu gumičku?" Optal se s úsměvem Jinnie. Vrátil jsem mu gumičku a vzal si svůj talíř z linky. Sedl jsem si vedle něj.
"Takže ty antidepresiva bereš třikrát denně a ty druhé prášky bereš jak?" Optal jsem se ho.
Hyunjin
,,Jo..a ty beru když s někým síim" zamumlal rychle. ,,Takže s tebou." Uchechtl se. ,, Proč se ptáš? Budeš mě kontrolovat?" Čekuje ho se zájmem. Usmívá se na něj a užere mu jeho kousek!
Felix se na me divne zaksichtil. ,,No co! Nemáš to tam takhle mít, ty pako." zasmál se a pýchl ho do tváře. Zazubil se
✨ To by continued...✨
ČTEŠ
Nový soused
FanfictionCo se stane, když se do stejného vchodu nastěhuje pohledný mladík. To se dozvíte v tomto příběhu.