Rossz kis Jungkook-sii

79 3 2
                                    

Mint már mondtam, második óta rengeteget változtam. Jiminnel továbbra sem vagyunk együtt. 1 év telt el. Ez az utolsó évünk együtt.

Megint egy idióta érzés van bennem. Nem tudom mi ez, és zavar. Eddig a lányokat szerettem, most meg.... 1 éve kavarok Jiminnel és csak vele. Senki más nem érdekel. Nem értem ezt az érzést. Nem tudom megnevezni. Csak van és kész.

Ezen felül, megkedveltem Jimint. De még mindig rühellem. Azóta beilleszkedett. Sok barátja van és sokat nevet. De ha rám néz vagy ravaszan vigyorog, vagy vággyal teli szemekkel pillog rám.

Minden nap a lelátón van és az edzést figyeli, már nem házit ír. Minden meccs előtt bejön az öltözőbe és smárolunk. Amikor kimegyek a mosdóba jön utánnam, ha ő megy ki én megyek utánna. Mintha össze lennénk kötve. Senki nem tud rólunk. És ez így is marad. Ha jól tudom Jiminnek sincs más pasija, vagy barátnője.

Tesiről jöttünk vissza amikor irányt változtattam, ugyan is a mosdóba mentem nem pedig a szekrényemhez. Ha minden igaz Jimin követett és másodperceken belűl megérkezik.

2 percig vártam. Hamarabb szokott jönni. Egy pillanatra elbizonytalanodtam. De aztán...benyitott.

-Bocs hogy késtem. Feltartottak. - Dobja le táskáját.

-Ki lehet érdekesebb nállam? - Vigyorgok.

-Levakarhatatlan Yoe.

-Áh. Már mindent értek. - Kezdtem el felé sétálni.

Ő is így tett. Amikor egymáshoz értünk heves csókpárbajt vívtak nyelveink. Neki tolt a falnak és nyakam köré vezetett kezekkel húzott magához még közelebb, hogy nyelvét torkomig dughassa.

-Nagyonh heves vagyh. - Vigyorodom el.

-Nemh fáradtham ki eléggéhh.

-Nem volt elég a test mozgás?

-Ha tovább tüzelsz, kitágítalak.

-Jól van baby. Azt csinálsz amit akarsz. - Vigyorgok és felteszem kezeim.

-Amit csak akarok? - Veszi át arckifejezésem.

-Szabad kezed van.

-Akkor ma délután, gyere át hozzám szépségem. Meglátjuk mikor kezdesz el könyörögni. - Vigyorog. - De addig is. Kapsz egy kis kényesztetést. Told le a gatyád.

-Hűű. Feltüzeltél. - Mosolygok, közben letolom nadrágom.

Letérdel szemembe nézve és alsómat is letólja. Megfogja tagomat és az egészet a szájába ereszti. Mélyen letorkozza mire csak lágyan nyögni tudok.

Finoman hajába vezetem kezem és rámarkolok. Fejét gyorsabban kezdei mozgatni.

-Ahh! - Nyögtem hangosan.

Erre elengedett.

-Halkabban baby. Még meghallanak. - Mosolyog ravaszan.

-Basszalakh meg. - Szidom össze.

-Majd én. - Azzal megint tövig nyelt.

Egy vissza fogott halk nyögést engedtem ki.

Nehezen tartottam vissza magam mert elismerem, igen jó a nyelv technikája. De az enyémnél nem jobb. Legalább is ahogy nyögéseit hallottam.

Egy hatalmas nyögés után szájába is élveztem. Ő nyomtalanúl elnyelt. Aztán hallottuk hogy a külső ajtó nyílik. Jimin villám gyorsan össze szedte táskáinkat és belökött az utolsó fülkébe és bezárta az ajtót. Kezét szám elé tette és csak hallgattunk.

-Mi ez a hang? Már kétszer is hallottam.

-Mindegy. Hagyd. Nem érdekes.

Ezután ajtócsukódás. Jimin elengedte számat.

-Nem meg mondtam hogy hallkan?! - Semleges volt az arca. - Nagyon rossz voltál Jungkook-sii. Ezért tudod mi jár.

-Szeretem ha megbüntetsz. - Mosolygok.

Megfordított, lehúzta nadrágom és ráhúzott egy nagyot seggemre. Egy aprót nyögtem és beharaptam alsó ajkam mosolyogva.

-Nem hallottam.

Húzott rá egy nagyobbat.

-Ahh. - Mosolygok. - Bocsánath.

Kezét levette hátamról, így gyorsan megfordúltam és most én szorítottam falnak.

-Ahhh, imádom amikor durva vagy velem. - Mosolygok. - Ugye nem felejtetted el mit tanítottam?

-Soha ne menj el csók nélkül.

-Így van.

Kezét nyakamra tette és gyengéden megcsókolt. Ez olyan jól esik egy kemény szex vagy egy vad petting után.

Elengedtük egymást.

-És te emlékszel, én mit tanítottam? - Mosolyog.

-Persze hogy emlékszek.

Háta mögé nyúltam és mélyen belemarkoltam mindkét popsiába.

-Ümmh. - Harapta be alsó ajkait. - Imádom.

-Most pedig öltöztesd fel apucit.

Lenyúlt felhúzta boxerem és nadrágom, felhúzta a sliccem, majd szemeimbe nézett.

-Fél 4 kor. A ház előtt.

-Ott leszek.

-Rühellek. - Mosolyog.

-Én is téged. - Követem példáját.

Egy utolsó kedves csók után felszedtük táskáinkat és mindig úgy csináljuk hogy előszöt én megyek ki, aztán pedig ő. Legközelebb pedig cserélünk.

Annyira imádom amikor elfenekel. Olyan izgató és szexy. Ma délután ő. 3 nap múlva pedig én.

Soha nem szexelünk egymás után kétszer mert nem akarjuk hogy fájjon, vagy bele unjunk. Egy tökéletes rendszerünk van. És imádjuk. Egymás karjai között felkelni. Hétvégén randizni.

De még mindig nem értem. Szeretünk együtt lógni, 1 éve kavarunk, és úgy nézünk egymásra mint két szerelmes. De útáljuk egymást. Nekünk a szeretlek az az útállak. Ez másoknak furcsa lehet. De nekünk természetes.

Ma nagyon rossz kisfiú voltam. És iskola után meg kapom a büntit. Már alig várom.

Az a fiú - JikookWhere stories live. Discover now