Je to vonku

1.2K 41 5
                                    

"Počkaj, počkaj," zastavím ho. "Nemôžeš utiecť hneď po takomto prehlásení." Poobzerá sa okolo seba, akoby hľadal niekoho, kto ho zastaví. Už asi desať minút ho tu spovedám otázkami, na ktoré odpovedá odvrknutím.

Starý Dean sa vrátil vo fakt blbú chvíľu.

"Môžem a práve to robím," znovu sa rozbehne.

"Kam ideš?"

"Nevedel som, že mám pestúnku čo bude buzerovať," odvrkne. S božou pomocou ho predbehnem a zabuchnem dvere. Premeria si ma.

"Kedy si to stihol?" ukážem na skriňu.

"Medzi tým ako si mi ty chrnela na posteli," mykne plecom. V tom sa ozve zvonček. Zamračím sa naňho.

"Kto je to?"

"Kavaléria," uškrnie sa. Než naňho stihnem vyblafnúť niečo ďalšie, vyjde z izby. Ide dolu schodmi so mnou za zadkom, keď sa pred nami objaví Easton.

"Čo, do frasa, znamená "SOS vráťte sa tupci"?!" vyblafne s telefónom otočením na nás. Tesne za ním ide Luis.

"O čo ide, D?" pozdraví ho myknutím hlavy.

"Kde je Xander?" spýtam sa.

"Vracia do vašich kríkov," mykne plecom Luis. Vykuknem či ho spoza chalanov zazriem. Naozaj sa podozrivo krčí pri tých kríkoch.

"No krista," pretočí očami East.

"Fajn. Ja a Riley vám musíme niečo povedať..." začne vetu. Začne vetu, ktorá sa začala veľmi zle.

"Prisahám, že ak povieš, že ste sa zasnúbili tak..." doplazil sa sem Xan a pri rozprávaní sa podopieral o rám dverí a chrbtom ruky si utieral ústa. Pozriem sa na Deana. Pre krista, radšej poviem, že sme sa naozaj zasnúbili ak chce povedať to, čo si myslím. Vrhnem naňho pohľad s otázkou.

Neodpovie nič. Spustí svoju ruku vedľa mojej a jemne mi začne prechádzať prstami po chrbte ruky. 

Toto jednoduché gesto ma neuveriteľne znepokojí a nesmierne upokojí v ten istý čas. Pozriem sa pred sebe a do zeme prikývnem hlavou.

"Ide o niečo trochu iné," priznám pomaly.

"Čo si jej spravil?" Easton sa hneď otočí na brata. "Ak si jej niečo spravil tak..." výhražne naňho ukáže prstom. Nemá náladu sa hrať. Podľa toho ako Deanova ruka stuhla tak on tiež nie. To napínanie sánky je vyditeľné aj z môjho periférneho pohľadu.

"Nič mi nespravil," poviem rýchlo. Veta Som v pohode mi v tejto chvíli neprišla ako najlepšie zvolené slová. Hneď ako som to dopovedala začal Dean.

"Tristan. Hovorí vám to meno zmrda niečo?" spýta sa hrubým hlasom a cítim, ako sa ku mne natlačí. Zoberie moju ruku celú a za jeho chrbtom nám prepletie prsty. Tak, aby to ostatný nevideli. Tak, akoby bol on čo práve teraz potrebuje ukľudniť.

Po tej vete Easton sklapne.

***

Je to vonku.

Všetko, čo sme tajili.

...

Fajn, možno úplne všetko nie. Vynechali sme detaily o našom falošnom vzťahu. 

Povedala som všetkým o Tristanovi a čo to je zač. A prečo ho musíme zničiť. Takýto psychopat by sa nemal potulovať po uliciach.

Povedané v skratke, je čas dostať toho bastarda do basy.

Odkedy som to všetkým povedala Easton nevydal zo seba ani hlásku.

"Našiel si niečo?" zamrmle Dean Eastonovým smerom. Ostali sme v izbe len mi traja. Dean vyvalený na posteli, ja na zemi opretá o predok postele a East za stolom. Márne som sa už pol hodinu snažila s ním nadviazať očný kontakt.

LibertyWhere stories live. Discover now