7 ྀི

29 8 1
                                    

"BAE HARIN WE MISS YOUUUU!" 3 orang remaja lelaki berlari-lari anak ke arah gadis bernama Harin itu sambil mendepangkan tangan untuk membawa gadis itu ke dakapan mereka.

"Itulah siapa suruh pergi kem lama sangat, kan dah rindu Bae Harin ni,"

"Manalah kami tahu, saem yang tetapkan berapa lama kami di kem, bukannya kami yang nak," kata Yeonjun.

"Soobin hyung, mana budak baru yang hyung plan nak masukkan dalam kroni ni?" soal Taehyun, menatap lelaki di sebelah Harin.

"Dia dekat rumah lah, sama apartment dengan kita jadi takde hal bila-bila nak jumpa pun," jelas Soobin.

Harin sudah berkerut dahi, siapa budak baru yang dimaksudkan mereka?

"Ada apa-apa yang Harin ketinggalan ke ni? Siapa budak baru yang korang kata? Duduk apartment yang sama dengan kita? Jangan kata–"

"Ya, Choi Beomgyu, dia lah yang bakal jadi ahli baru kroni kita,"

"Kenapa? Tak cukup-cukup ke mereka tiga bagi awak? Kenapa mesti tambah dia?" soal Harin tidak puas hati.

"Wah Harin, nampak macam tak suka sangat je, teruk ke perangai dia?" soal Kai, jelas terkejut dengan nada Harin yang sangat luar biasa itu.

"Ya, annoying,"

"Tak apalah, kita terima jelah dia lagipun saya pasti, dia tak akan sejengkel si Kai ni." kata Yeonjun, melirik sekilas pada Kai.

"HYUNGGGG!" Kai segera mengejar Yeonjun yang terlebih dahulu berlari meninggalkan mereka.

Taehyun tertawa dan ikut sama mengejar mereka. Tinggallah Soobin dan Harin, masih tercegat di situ.

"Selama saya kenal awak, ini memang keputusan paling teruk awak pernah buat." dengan itu, Harin berlalu mengikut yang lainnya pergi dari situ.

Soobin tercengang melihat pemergian Harin.

"Apa teruk sangat Beomgyu buat pada awak sampai awak jadi macam ini, Harin?"

cruel summer, beomgyuWhere stories live. Discover now