Dövüşmen guzum

902 96 42
                                    

Atış serbest...

***

Hande antrenman yapacakları salona girdiklerinde gergindi. Zehra, Ebrar ve Simge'den bir adım önde kulaklığını takmış, ağzında sakızı sessizce yürüyordu. Saliha ile ilk defa karşılaşacaktı, Saliha ile karşılaşmak zerre umurunda değildi ona kalsa konuşurdu bile. Ne olmuştu yani devlerin aşkını yaşayıp da boşanmışlar mıydı?

Ensesinde yeşil gözlerini hissettiği Zehra Güneş'in böyle düşünmediğini biliyordu. Madem huzursuzluk çıkacak niye bu ortama giriyorlardı bilmiyordu. Katy Perry'den Roar dinliyordu motivasyon amaçlı.

I got the eye of the tiiiiger, the fiiiighter, dancing through the fire cause ı am a champiooonnn! and you are gonna hear meee rooooaaar!!!

Bu üçgenden kaza bela almadan kurtulacaktı!

Salona ilk giren de o olmuştu. İlkin'le Elif yere oturmuş hem ısınıyor hem de konuşuyorlardı. ''Merhaba kızlar.'' Gülümsedi Hande.

''Merhaba kız.'' İlkin sonra da Elif verdi karşılığı. ''Yüzüne noldu?''

Zehra ve diğerleri de giriş yapınca konu kendiliğinden dağılmıştı. Saliha ileride, Aslı, Gizem ve Cansu ile ısınıyordu.

Hande onlara elini kaldırıp salladı. ''Heyyooo.'' Selamlaşma bu şekilde atlatılmış olmuştu. Saliha hafif bir baş selamı verdi sadece.

''Yüzüne ne oldu?'' Elif tüm merakıyla soruyordu.

''Ne sen sor ne ben söyleye...'' Ebrar konuşmaya başlarken, Simge çoktan Gizem'in yanına doğru gidiyordu. Gizem Örge sahalara dönmüştü. Zehra'nın bakışı ile kesildi Ebrar'ın konuşması. Hande çantasını kenara bırakmış Derya, Yasemin ve Kübra'nın olduğu güvenli bölgeye doğru ısınmaya geçti.

''Ne oldu kız?'' Elif tekrar sordu. ''Bardak kırıldı, cam da yüzüne sıçradı ufak bir kesiği var.'' Zehra toparladı durumu.

Dişlerini sıkıp yüzünü buruşturdu İlkin. ''Geçmiş olsun.'' İnsandı bu da işte. Elif böyle saf, temiz, anadolunun yaşlı, tonton nine kıvamındaki insanlığına üzülüyordu İlkin'in. Kaldı mıydı böyle insanlar be. Saliha da ne şanslıydı. Hoşgeldin çiftçi İlkin, köylü İlkin, köylünün başkanı, köylünün dostu İlkin.

''Sağol canım.'' Zehra'nın Saliha hariç hiç kimseyle sorunu yoktu.

Herkes ısınmaya devam edip bitirirken Zehra ile Hande birbirinden uzakta ısınmışlardı. Zehra nedense İlkin, Elif ve Ebrar 3'lüsüyle ısınmıştı. Hande'nin yanına bilerek gitmemişti uzaktan Saliha ile olan iletişimlerine bakıyordu. Sıfırdı. Nasıl da biliyordu gözünün üstünde olduğunu en ufak bir hata yapmamıştı şu ana kadar.

''Hadi artık takımları kuralım.'' Saliha elinde kağıt kalem ortaya doğru ilerlediğinde herkes etrafına toplandı. ''Listeyi hazırlayıp vereceğim çıkışta. Herkes burada değil mi?''

''Ayça yok.'' Simge'ydi konuşan.

Ebrar cevapladı onu. ''Ayça'yı çağırmadık.''

Herkesin düşündüğünü Simge sordu. ''Nasıl çağırmadınız?'' Biz dediği Elif ve Ebrar'dı. İlkin de yanlarındaydı bazı kararlar alınırken ama o ağzını açıp hiçbir şey söylememişti.

''A-a...'' Zehra vermişti bu sefer efekti. İlk defa bir kaos vardı ve o sadece efekt veriyordu.

''Niye?'' Simge gibi pamuk bir karakteri de kızdırmayı başarmışlardı.

''Üzülmesin diye kanka. Gizem abla var sen varsın. Ne yapacaktık smaçör forması mı giydirecektik?'' Ebrar yaptığından hiç pişman değildi. Elif'le çok düşünmüşlerdi bu konuyu. Kazanmak için her şeyin mübah olduğuna karar vermişlerdi. Ayça da ne Zehra gibi bağırıp çağırır hesap sorar ne de Saliha gibi susarak fıtık ederdi insanı. Bir iki laf eder sonra barışırdı ne de olsa.

Aşktan AnlamamHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin