So it's nikah day .
Before functions going well and Ramsha can't tell affan anything and affan is also busy to wind up there business meetings because they have to come.
So only 1 hour left for there nikah .
Just there family and ramsha is here because meerub said that, so they can't invite more persons.
Here Affan and Murtasim land on the airport.
Murtasim:- let's go abhi Jana hai Meerub ke ghr mujhe .
Affan:- Bhai rest to krle aram se chlenge thik hai .
Murtasim:- nhi bilkul nhi koi aram varaam nhi krna abhi Jana hai mujhe hi pta hai maine ye do din kese guzare hai .
Affan:- ohk chlo chle .
....
Airport is far away from meerub's home so it's take time to reach there .
They are on the way.
Here meerub is all ready.
Ramsha :- Meerub meri jaan tum khush to ho naa.
Meerub:- pta nhi yr kuch smjh nhi aa rha anxiety ho Rahi h bht .
Ramshaa:- i think it's normal.
It's your big day be happy meri jaan .
Meerub:- mai bhi vhi chahti hu mgr pta nhi khush ho nhi paa rahi .
Ek us Murtasim ki vjh se itni jldi ho rha hai sb kuch kaash ye sb naa hota to mujhe or Zaviyar ko kuch wkt or mil jata .
Just then Zaviyar come here .
Zaviyar:- ramsha kya tum kuch dair bahir jaogi kuch baat krni haiRamsha :- aree nikah ke bad kr Lena zavi Bhai
Zaviyar:- plz it's important.
Ramshaa:- ohk .She left .
Meerub:- kyaa hua .
Zaviyar:- tum khush ho .
Meerub with smiling face:- hmmm bht .
Zaviyar:- jhooth bhi nhi bol paati na tum .
Meerub :- kya kh rhe ho .
Zaviyar:- maine bahir sb sun liya ab mujhe tumse sun naa hai .
Meerub:: vo to aese hi bs ....
Zaviyar:- tum plz mujhe sch btao plzz.
Meerub told him everything about Murtasim.
Zaviyar:- uski itni himmat use mai nhi chodungaa.
Meerub:- nhi nhi Zaviyar he is very dangerous man plz Zaviyar plzz.
Tum chacha chachi ki ikloti aulad mai nhi chahti tum meri vjh se .
Zaviyar:- nhi meerub aesi baat nhi h tum fikr naa kro usko mai dekhta hu
Meerub:- nhi tum kuch nhi kroge mere khatir plz .
Zaviyar:- to tumne isliye shadi jldi krne kaa faisla liya .
Meerub:- hmm kyuki shadi ke baad vo kuch nhi kr skta .
Zaviyar:- mai tumhe hmesha khush rakhunga tum befikr raho .
Or hum apne rishte ko time bhi denge. Hmmm .
Meerub:- thank you so much Zaviyar tumne meri sari tension door kr di .
Bht bht shukriya.
Or haa ye bat tum kisi ko na btana .
Zaviyar:- befikr raho tum thik h ab mai chlta hu .
MEERUB is smiling.Here Murtasim is on his way.
Molvisaab called meerub for there nikah.
Molvisaab said all the lines and hak meher and said aapko ye nikah kabool hai .
Meerub just saying yes but before thisThere is a sound of gunshot, and everyone gets scared and when they see, Murtasim is standing and Affan is behind him.
Murtasim:- molvi Saab aap jaye yha koi shadi nhi ho Rahi hai .
He left because he is also scared .
Murtasim:- ye tumne acha nhi kiya Meerub maine mnaa kiya tha na tumse tum sirf meri ho
Zaviyar:- tumhari himmat kese Hui yha ane ki .
Chacha:- ye sb kya hai aap kyu Gunda gardi kr rhe ho kya ho rha hai .
Murtasim:- mai Gunda gardi krne nhi sirf Meerub ko mangne aaya tha mgr yha aakr dekha to ye sb ....
Chacha:- kya bol rhe ho tum to Meerub ke boss ho shyd .
Murtasim:- g or acha khasa kmata hu mai business tykoon hu mai or Meerub ko koi takleef nhi hogi isse jyada kya hi chahiye apko .
Chacha:- kyaa bakwas hai ye .
Meerub ki mngni ho rkhi h or aaj nikah hai .
Murtasim:- are uncle g aap abhi tk mujhe smjh nhi paa rhe hai shyd Meerub sirf meri h phli baar jb dekha tha tbse sirf isi ke bare me sochta hu .
Or aapko to khush hona chahiye ki aapse tameej se rishta mang rha hu vrna Murtasim ko jo cheej psnd aati h vo use hasil krke rhta hai .
Zaviyar:- enough kya h ye sb kyaa bol rhe ho tumhe shram hai or Meerub tumhe psnd nhi krti smjhe tum .
Murtasim:- my to be sale Saab aap is ki fikr naa kre krne lg jayegi wkt ke sath , handsome hu , personality bhi achi h or kya chahiye ek ldki ko .Meerub is crying and just sitting and watching all this ramsha is worried about meerub.
Ramshaa:- affan kya h ye sb .
Affan:- yr kya bolu mai .
Plz tum mujhe to nhi chodogi iski shaadi mujhe to nhi dogi .
Ramsha :- agr Murtasim ne Meerub ke sath koi bhi zabardasti kri to mai tumhe bhi kbhi maaf nhi krungi and comes to Meerub.Zaviyar:- bht ho gya tumhara niklo yha se .
Murtasim now in angry tone .
:: tameez se smjhe .
Or mai Meerub ko liye bagair khi nhi Jane vala smjhi tum .
Meerub:- kyaa chahte ho akhir kyu meri zindagi zahannum bna di akhir maine kya bigada hai tumhara plz meri zindagi se nikl jao khuda ke liye .
Murtasim:: kbhi nhi tum chlo mere sath .
Murtasim holding meerub's hand and Zaviyar comes in between them .
Zaviyar:- meerub khi nhi jayegi vo meri hone vali biwi hai .
Murtasim lost his control and point gun on zaviyar's head .
Everyone is panicked .
Murtasim:- bht shok h na tumhe shaadi krne kaa hmm tumhe khuda ke ghr bhej deta hu hmmMeerub:- no no tum kuch nhi kroge chodo Zaviyar ko plz chodo .
Murtasim is just freez in his position.
Murtasim:- to btao mere sath chlogi ya apne pariwar ke Marne ka shog mnaogi .
Meerub is shocked to hear this .
Meerub:- nhi nhi plz esa mt kro plzMurtasim:- jvab ha ya na .
Meerub: haa haa mai chalti hu tumhare sath tum jesa bologe vesa krungi bs meri family ko kuch Mt karna.Murtasim:- good girl .
Zaviyar:- Meerub nhi plzz tum nhi jaogi .
Meerub is crying:: mujhe Jana hoga or tumhe Mera wasta Zaviyar tum kuch nhi karoge.
Murtasim hold her hand and coming out.
Chacha:- meerubb.........meri bchiii....
Chachi :- Meerub nhi Jaa skti ese .....hum bhaisahab ko upr jakr kya muh dikhayenge ki unki bchi nhi sambhal paye ...
Nhi ya allah ye kya ho gya mere malik ...
And she is crying continuously......
I know guys maine ye story' bht bht late upload ki hai sorry but I m mentally disturbed kya kru mai .
Isliye itne din nhi likha kuch sorry' 😔
YOU ARE READING
HEAVEN IN HELL????
Fanfictionso guys this is also a meerasim imaginery story and this is different from other stories