Ii sugea buzele cu pofta, lingandu-le în același timp. Se delecta cu gura ei dulce, care îl pusese pe jar. Care ii provocase insomnii și ii stârnite erectii spontane. Limba lui avida o cauta pe a ei, se impletea cu a ei, o sorbea. Pustoaica asta îl inebunea complet, îl făcea sa uite de tot și toate, îl făcea sa-si doreasca lucruri nebunești, cum ar fi sa stea numai lângă ea, numai în ea, vreme buna. Sânii ei dezveliti se lipeau de abdomenul lui, goliciunea picioarelor ei îl stârnea, îl incita, palmele lui se desfac pe fesele ei ferme, tragand-o spre madularul lui ce începea sa se trezească la viata. Deja... O ridica în brate și picioarele ei se incolasec în jurul taliei lui, tindandu-se strâns de el. O duce în mașina și se așează cu ea în poala, pe scaunul pasagerului. O lasă să alunece cu petalele desfăcute peste madularul intarit, pregătit de acțiune. Senzația de catifea oțelita și fierbinte peste clitorisul ei sensibil ii provocase noi fiori în tot trupul. Extaziata de ceea ce tocmai simțise, Scarlett se înalta și se lasă să alunece din nou pe madularul lui, umezindu-l cu nectarul ei. Văzând ca ii face placere sa îl simtă in felul acela, Eric o ridica de solduri și ii ghidează mișcările în sus și în jos, de-a lungul penisului ce începuse sa pulseze. Și lui ii plăcea sa-i simtă miezul umed frecandu-se de el. Îl excita teribil. Ii cuprinde sânii cu palmele și începe sa-i suga sfarcurile cu pofta. Scarlett începe sa se frece mai repede de el, mai viguros, pe măsură ce sfarcurile ii erau devorate de gura lui făcătoare de minuni. În curând, ea simte cum o tensiune dulce se aduna in vintre, facand-o sa geamă și sa se frece mai tare de el. Era aproape, el o simtea prea bine, asa ca gura lui nu-si slăbește tortura dulce asupra sânilor ei. În câteva clipe, Scarlett se prăbușește peste el, cu un mic țipat se abandon, leganandu-se în spasme violente.
Eric o așteaptă pana își revine puțin, apoi o ridica din nou de solduri, pozitionand-o deasupra penisului erect.
- Îți iei cât vrei și cât poți, dar trebuie sa te am, Scarlett. Ii spune el chinuit de dorinta neimplinita. Trebuie sa fiu în tine, acum.
Ea ii simte chinul în voce, era ceva ce și ea isi dorea, asa ca, fără sa spună nimic, se lasă puțin în madularul lui, cuprinzând cu petalele fine, capul lui catifelat și umed. Eric oftează chinuit, ea se lasă să alunece pe toată lungimea interminabila a otelului încins. Scanceste ușor, își reazama fruntea de umărul lui si respira adânc, încercând sa se obișnuiască cu noile dimensiuni ce o invadau, o umpleau dureros, dar plăcut. Rămâne asa câteva clipe, nici el nu îndrăznea sa se miște, de teama sa nu-i facă rău. Dar nu se mai putea abține, nu se mai putea retine, avea nevoie de mai mult. Ea îl simte și începe sa se miște, la început ușor, scurt, adânc, apoi, pe măsură ce durerea se estompa, mișcările ei deveneau mai ample, mai frenetice, pe toată lungimea madularului ce o umplea mistuitor. Eric își strecoară o mana între ei și ii găsește clutorisul umflat cu degetul mare. Începe sa îl frece ușor, în ritmul cu care ea îl calarea. Sfarcurile ei erau devorate de gura lui, aducand-o într-un nou prag de nebunie. Nici el nu mai avea mult, era incredibil de excitat. Și nu își amintea sa fi fost vreodată atât de excitat, cu nici o alta femeie. Sau sa se simtă atât de fantastic într-o alta femeie. În scurt timp, Scarlet se prăbușește din nou peste el, intr-un nou val de spasme incontrolabile, gemand și scancind. Imediat, Eric o ridica de pe el și își prinde madularul în palma, strangandu-l si frecandu-l cu putere de câteva ori, varsandu-si sămânța fierbinte pe coapsa ei goala.
- Doamne, pustoaico, ești incredibil de strâmtă si uda. Ești fantastica, ii spune el, recapatandu-si respirația.
Cu ea așezată peste el, se apleacă puțin spre bordul mașinii și ia o cutie cu servetele. Scoate de acolo câteva și ii șterge coapsa de propria sămânța. Apoi ii pune o mana la ceafa și o trage spre el, pentru un sărut arzător, adânc și carnal.
Scarlett ii răspunde pătimaș la sărut, savurând moleseala ce o încălzește în tot corpul, ce o amorțește pe exterior și ii înfierbânta întreaga ființa pe interior. Niciodată nu mai trăise asemenea senzații, niciodată nu savurase atât de intens o partida de sex, niciodată nu ii aduse atâta plăcere atingerea unui bărbat. Cu toate ca nu îl cunoscuse decât pe Michael, atât de intim, putea jura ca nici un alt bărbat nu o va putea satisface asa cum o făcuse Eric. El o ajutase sa se redescopere. Sa învețe cum sa primească plăcere trupeasca și cum trebuie ea oferita. Sa știe la ce sa se aștepte de la un bărbat, sa știe ce pretenții sa aibe, sa se lase purtata de vârtejul momentului.
- Oricât de mult mi-ar plăcea sa ne mutam pe bancheta din spate, parca prefer, totuși, patul... Spune el parjolind-o cu privirea lui verde, profunda.
- Intr-adevar, suna mai confortabil. Aproba ea și se da la o parte de pe el.
Tot trage de tricoul rupt în doua, dar nu reușește sa se acopere.
- Nu-ti face griji, nu te va vedea nimeni. Pe drumul asta ai văzut ca nu circula nici o mașină. Nu te va vedea nimeni nici pe proprietatea mea. Ești în siguranță. O asigura el, mangaind obrazul ei catifelat. Ochii ei ii îmbătau sufletul cu zecile de întrebări nerostite ce se citeau în adâncurile lor. Eric realiza ca se tradase ca deține o proprietate mult mai mare decât afișase la început. Dar ea era prea inteligenta încât sa-l bombardeze cu întrebări. Eric știa ca avea o mulțime, nu putea sa răspundă la nici una. Cel puțin nu acum.
- Nu pot sa merg chiar asa, spune ea stins, necăjita.
- Ia tricoul meu. Te acoperă complet. Spunând asta, Eric își da tricoul jos și i-l întinde ei. Dar Scarlett rămâne cu ochii holbați la pachetele de muschi antrenați și căliți ce acopereau trupul lui de zeu al virilitatii și forței brute.
- Altceva nu am, completează el, văzând ca ea nu se mișca.
Abia atunci ea clipește des și incearca sa-si focalizeze privirea în verdele cald al ochilor lui.
- E bine, e foarte bine, spune ea și apuca tricoul lui apoi îl trage pe ea. Ii acoperea și pulpele pana mai jos de fund. Era perfect. Și mirosea a mosc, un miros care o invada de câte ori era în preajma lui. Ajunsese sa iubească mirosul acela. Periculoasa panta... Se mustra ea din nou. Și din nou e prea târziu.
CITEȘTI
PÂNZA DE PĂIANJEN (I)
Romance- Nu te mai împotrivi... De la bun început nu ai avut scăpare. Da, avea dreptate, de la bun început se simțise ca un fluture prins intr-o pânză de păianjen. Cu cât se zbătea mai mult, cu atât se prindea mai tare în mrejele lui. - Dar este o ne...