Yazardan
--------------Eve gelmişlerdi. Arabadaki garip tartışma sona ersede Felix eve gelince bunun daha büyük bir kavga olacağını biliyordu bu yüzden kendini hazırlamıştı.
Jisung merdivenlerden heyecanla inip Felix in yanina gelmişti.
"Felix gidiyoruz dimi?"
Felix in barla uğraşacak modu olmasa da hem arkadaşını kırmamak hem de hyunjin in karşı geldiğini görünce daha da damarına basmak istiyordu.
"Evet ji ama nasıl bir yer olduğunu söyle de giyeceğim şeyi ayarlayayım."
Felix arkasında duran hyunjin in delici bakışlarını sırtında hissediyordu. Ve bundan çok memnundu.
"Aslında siyah tarzı giysen olur-"
"JİSUNG!"
"Efendim. Duymuyo efendim Minho?"
Jisung geldiği merdivenlerden geri çıkınca Felix te odasına yol almaya başladı.
Felix in şansına daha doğrusu minhonun da yardımıyla hyunjin ile ayni odalarda kalıyorlardı.Odasına girince ardından hyunjin de girdi ve kapıyı kapattı.
"Ciddi ciddi o bara gideceksin değil mi?"
"Evet gidecem."
"Oraya gitmeyeceksin."
Felix onu umursamadığını belli edercesine
Elinde tuttuğu iki gömleği de öne uzattı ve konuştu."Sence hangisini giyeyim siyah olanı mı gri olanı mı?"
Hyunjin sinirle yanında yaklaştı ve iki gömleği de elinden çekti
"Ben ciddiyim Felix oraya gitmeni istemiyorum."
"Neden? istemiyorsan bunun mantıklı bir açıklaması vardır."
'İçtikten sonra beni öptüğün gibi başkalarını da öpmeni istemiyorum.'
"Sen içince saçma sapan hareketler yapıyorsun olmaz belli edersin kendini."
"Ben içince asla sapıtmam hem Jisung var yanımda merak etme simdi izin verirsen üstümü değiştireceğim."
"İyi ne halin varsa gör."
Hyunjin çıktığı zaman Felix in dik başlı hareketleri durmuş sessizce üstünü değiştirmeye başlamıştı.
Hyunjin in bu hallerine alışıktı. Her zaman onu kıskanırmış gibi hareketler yapardı ama daha sonra ise konuşmazdı.
Bunu umursamamayı seçerek makyajını yaptı ve aşağıya indi.
***
Yuksek sesli müzik, dans eden insanlar ve bir tarafta oturup kendi halinde sohbet eden insanların arasından geçe geçe kendilerine Rahat bir yer bulan iki arkadaş çoktan konuşmalarına başlamışlardı bile.
Hatta Felix o kadar çok konuşmuştu ki jisung elleriyle saçlarını didikliyordu.
"Felix yeter taramalı tüfek gibisin sus artik."
"Napayım jisung ben böyle olmak istermiydim sanıyorsun."
"Bak Felix im canım takılı plak gibi aynı şeyleri tekrar edip duruyorsun."
"Başka lafım yok ki."
"Bak-"
Jisung Felix in arkasında kalan noktaya bakınca sustu.
"Felix bu arkadakiler senle hyunjin in okulundan değil mi?"
Felix yavaşça arkasını döndü ve 3 kız 3 erkek olarak oturan kişileri gordu.
"Evet bunlar onlar."
Onlar bir dönemlerini zehir etmişlerdi. Dövmek ten tut tecavüze kadar bir suru zorbalık yapmışlardı onlara ve hyunjin e iftara atanlarda onlardı.
"İstersen gidelim.".Dedi jisung
"Yok be onlar yüzünden keyfimi kaçıramam.
Yaklaşık bir yarim saatin sonunda Felix iyice sarhoş olurken jisung ta telefonda sevgilisi ile tartışıyordu.
"Ya Minho sacmalama neden geliyorsun biz iyiyiz tamam en azından ben iyiyim of tamam bekle kapıya çıkıyorum."
"Felix Minho gelmiş ona bakmaya gidiyorum beni burada bekle tamam mı?"
Ama Felix ne dediğini anlamamıştı, kelimeleri idrak edemeyecek kadar sarhoştu.
Jisung onu orada bırakıp kapıya doğru yürüdü. Gecen bir kaç dakikanın ardından Felix in son hatırladığı kolundan tutulup odalara doğru ilerletilmesi ydi.
Sizce bu bolum nasıl olmuş beğendiniz mi?
Oy verir misiniz???🐢
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Heartbreaker-Hyunlix
FanfictionLee Felix grup arkadaşı hyunjin' e aşıktı ama hyunjin bunu göremeyecek kadar kördü. Hyunlix