Yorum yapıp oy vermeyi unutmayın canlarım.
♥️İYİ OKUMALAR ❤️
Eğer bir insana olan güveniniz bir kere sarsılırsa bir daha asla ona tamamen güvenemezsiniz.Hep bir şüphe olur içinizde,ya tekrardan yaparsa düşüncesi beyninizi kemirir.
Ama aynı zamanda tekrardan
güvenmek istersin.Beyninin bir kısmı güvenmemeni haykırırken diğer kısmı bunun tam tersini söyler.Koray'ı tekrardan çeteme almayı seçmiştim.Bu seçeneği seçerken aklımdan ne geçiyordu bilmiyorum ama Atlas'la uzun bir süre kavga etmemize sebep olmuştu.
Koray, Marina'yı öldürmesi karşılığında verilecek olan parayı almaya gitmişti.Atlas ile baş başa kalmıştık.İkimizde aynı odadaydık ama ikimizde birbirimizle konuşmuyorduk.Sanırım kararım yüzünden bana trip atıyordu.
- Daha ne kadar trip atacaksın?
-Atlas: Trip falan atmıyorum.
-Koskaca adam karşımda oturmuş çocuk gibi yüz asıyorsun.
-Atlas: Sende koskaca kadın hiç düşünmeden seni daha önce satmış birini çetene alıyorsun.
-Benim çetem beni ilgilendirir.Ayrıca sencede aşırı abartmıyormusun?
-Atlas:Bencede hiç abartılacak bir durum yok ortada.Sadece seri katilin tekini aramıza aldık.
-Bak böyle söyleyince garip göründüğünün farkındayım ama eğer biraz düşünürsen bana hak vereceksin.Ayrıca eğer bizi öldürmek isteseydi bunu çoktan yapardı.
-Atlas:Adam psikopat.
-Sende mafyasın.Aramızda hangimiz düzgün ki?
Ayrıca ben Koray'dan daha fazla kişiyi öldürdüm.-Atlas:Lan herifin ölüm listesi var.
-İnsanları zevklerine göre yargılayamazsın.
-Atlas:Tamam pes ediyorum,seninle tartışmaya girende suç.
-Tamam o zaman adamlarına söylede bana noodle alsınlar.
-Atlas: Dolapta zaten var.
-İyi o zaman ben mutfaktayım.Sende noodle istemisin?
-Atlas:Sadece belli zamanlarda yiyorum.Aşırı sağlıksız bir ürün.Vücudum benim tapınağım.
-Kurşundan korkmuyorsun ama noodlenin zararlarından mı korkuyorsun?
-Atlas: Aslında sanırım haklısın,hadi beraber gidelim.
-Senin tapınak çin malı çıktı,tek sözle yıkıldı.
-Atlas:Ha ha çok komik.
Mutfağa giderek noodleyi yapmaya başladık.Bu aralar aşırı kilo vermiştim.Resmen rüzgarda savrulacak gibiydim.Kilo almam gerekiyordu.Sağlıklı beslenme fikri bana göre değildi.Yemek yemeyi pek sevmiyordum.Sadece birkaç çeşit yemek yiyordum ve bunların çoğu hazır gıdaydı.Gerçi bu aralar Marina sayesinde sevmediğim yemekleri dahi canım çekecek kadar aç kalmıştım.
Acaba bizim moruğun Marina'nın ölümü sonrasında tepkisi ne olmuştu.Onu Koray'ın öldürdüğünden sadece ben ve Atlas'ın haberi vardı.Bu yüzden bizim öldürdüğümüzü düşünüyor olmalıydı.
Bu bir yandan hoşuma giderken diğer yandan korkutuyordu.Beni öldürmeyeceğini söyleyip durmuştu.Öldürmeyi reddeddiği birinin kızını öldürmesi nasıl bir duyguydu acaba?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gölge Bahçesi
Teen FictionKüçükken bir yılbaşı gecesi İstanbul'un en büyük mafyalarından birisi tarafından ailesi gözlerinin önünde öldürülen Diana'nın kendi çetesini kurarak intikam arayışı içinde olması ve bu amaç uğrunda başına gelenler. Adaleti olmayan bu dünyada kendi...