Dost dlouho sem nic nevydala, takže jestli se divíte, co je tohle za příběh, tak je to naprosto pochopitelné.
Uvědomila sem si, už před nějakou dobou než sem přestala postovat, že mě tenhle příběh...ne nebaví, ale prostě už se nedokážu chytnout tak jako dřív abych psala dál.
Dost mých rozhodnutí bylo spontánních, co se děje týče a myslím si že je to dost vidět.
A i když sem původně měla Story line vymyšlenou od začátku do konce, tak prostě....se to nějak zvrhlo a vlastně už ani nevím, jak se k původní Story vrátit. A dost mě to vzalo, když sem si to uvědomila, protože Kai a Yoongi jsou spolu s Walterem a Eunem (z Message for you, W. To sem taky nevydala dlouho, protože nemám čas kvůli univerzitě) Moji oblíbení, v porovnáním s ostatními postavami z jiných příběhů.
Takže se nechci tohohle příběhu jen tak vzdát. :(Problém je, že vím že spoustu scén co sem napsala spontánně se vám líbí, a mně taky! + S tím kolik hodin sem na nich strávila. Takže je rozhodně nechci úplně smazat. Jen mě každá z nich oddálila dál od původního děje, takže teď už nevím jak pokračovat, that's all.
Takže moje první otázka zní:
ZAJÍMÁ TENHLE PŘÍBĚH POŘÁD JEŠTĚ NĚKOHO?
V moment co se ozve pár lidí tak sem spokojená jo? Jakože nepotřebuju stovky lidí aby mi tu vypisovalo jak moc to milují lol, jen potřebuju nějakou jistotou.
A druhá otázka:
Jestli tu tací lidí jsou, měli by jste zájem o novou verzi Every time we met?
Protože se tomu musím postavit čelem a být k vám upřímná. Já tenhle příběh tak jak je teď pokračovat nechci.
Nějaké scény už hned na začátku byly jiné než sem chtěla protože moje intrusivní myšlenky vyhrály, takže když mluvím o nové verzi myslím tím, že opravdu skoro všechno bude jinak hned od začátku. Jen některé main pointy budou zachovány. (Třeba scéna v Parku hned v právní kapitole.)
Protože když říkám že se děj zvrtl TAK SE ZVRTL HODNĚ. Jakože tak moc, že chybí postavy a naopak se objevily náhodně postavy navíc, lol.
Takže...that's all.
Nemám k tomu co jiného říct.
Doufám že sem nezklamala moc lidí, ale sama se do psaní nechci nutit a navíc by to pak stejně nebylo ono.Doufám že se někdo na tohle ozve a zatím se mějte hezky. <3
ČTEŠ
Every time we met (old Version)
RomanceUž očekával tvrdou ránu, oči měl pevně zavřené, čelist semknutou a v hlavě si snažil vzpomenout, zda má doma nějakou mraženou zeleninu, kterou si to pak ochladí. Ale nic se nestalo. Opatrně pootevřel jedno a pak i druhé oko. Ale viděl už jen jeho zá...