Mezuniyetimin üzerinden 1 hafta geçmişti. Mezun olduktan sonra vakit kaybetmeden iş başvurusunda bulunmuştum.
Hemen onayladılar ve bugün işimde ilk günüm. Size bomba bir haber vereyim mi?
Sıkı durun bilin bakalım kiminle meslek arkadaşıyız?
Kadir dediğinizi duyar gibiyim.
O kadar heyecanlıyım ki ilk iş günüm üstelik sevdiğim adamla aynı birimde ve aynı karakolda ayyy çok romantiiik.
Aklımda olan düşüncelerden sıyrıldım ve banyoya gittim. Orada işlerimi hallettikten sonra üzerimi değiştirdim. Yıllardır hayalini kurduğum mesleğin üniformasını giyindim.
Koşar adımlarla Odamdan çıktım.
"Annecim, babacım ben gidiyorum."
"Tamam yavrum dikkat et kendine."
Kapının önünde Kadir üniformasını giyinmiş tüm karizmasıyla beni bekliyordu yiiaa kıyamam ponçik şey senii.
Yanına gidip iki yanağından da öptüm. Birlikte arabaya geçtik. Yol da ilerlerken yine her zaman ki gibi sessizdik. Kadir bugün bir tuaftı.
"Kadir ya sen hayırdır, bugün sabah sabah beni mi rüyanda gördün de böyle çok konuşuyorsun ya(!)"
Sessizlik...
"Kadir, bir şey mi oldu? Neyin var?"
"Yok bir şeyim."
Yok bir şeyim.. öyle mi Kadir Bey peki siz bilirsiniz. Öküz ya tam bi öküz boşuna demiyorum.
Yolda ilerlerken canım sıkılmıştı. Radyoyu açtım. Radyoda en sevdiğim şarkı çıktı. Bende sözlerini mırıldınıyordum.
"Bakıyorum da çok mutlusun."
"Neden mutlu olmayayım ki? Yıllardır hayalini kurduğum mesleği elime almışım şuan ilk görevime gidiyorum. Yani mutlu olmamak için bir sebep mi var ki?"
"Yok tabi canım haklısın orda yeni bir sürü ERKEK arkadaşların da olur. Tanışırsınız ne güzel."
Ha şimdi Kadir Bey'in karın ağrısı anlaşıldı. Emniyette erkekler ile tanışacağım, yeri geldiğinde onlarla göreve gideceğim için böyleymiş. Oyy benim yakışıklı kıskanç sevgilim.
"Bu muydu yani, sabahtan beri karın ağrın bu muydu?"
"Evet Birce seni deliler gibi kıskanıyorum. Yanında hiç bir erkek görmek istemiyorum."
"Kadir şuan gereksiz yere kıskançlık yaptığının farkında mısın?"
"Tamam Birce ben hep gereksiz yere kıskançlık yapıyorum. Haklısın."
Sessizlik...
Sonunda emniyete gelmiştik. Yaklaşık 30 dakika sürüyordu. Heyecandan elim ayağım titriyordu. İlk karşılanmamız çok içten ve samimiydi. Bütün ekiple tanıştık. Gerçekten hepsi de çok tatlı insanlardı. Yerlerimize geçip sohbet etmeye başladık hep birlikte. Herkes kendini daha yakından tanıtıyordu. Gözümü bir şey çarpmıştı. Bir polis memuru bizden uzak köşede oturmuş telefon görüşmesi yapıyordu. Çok üzgün ve sinirli gözüküyordu. Yanına gitmek istesem de biraz çekinmiştim açıkçası. Daha yeni gelmiştim sonuçta her şeye hemen karışmamak gerekiyordu dimi yani. Belki özel bir konudur.
Evet canlarım bölümü nasıl buldunuz yorumlarınızı bekliyorum. Kadir'in kıskançlık damarı tuttu haydi bakalım Allah Birce'ye sabır versin.
Bakalım bir sonraki bölümde bizi neler bekliyor. Yıldızları parlatmaları unutmayın❤
Keyifli okumalar❤Instagram hesabım: @sude_den_oykuler
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bu Benim Öyküm
Romance17 yaşında hayalleri polis olmak isteyen kızın verdiği mücadeleyi anlatan ve aynı zamanda polis olduktan sonra ki karşısına çıkan zorlu süreci ilerletmeye çalışan bir yaşam hikayesi.