Dari Part 7:
"Hahh ko tanye apa??" soal Ifan dgn muka gelabahnya, kerana terkejut dgn soalan Ayem itu.
Tgn Ayem mencapai bahu Ifan lalu member comelnya itu ditarik utk merapat ke arahnya sehingga wajah Ifan mendarat di celah ketiak basah Ifan.
Aksi nakal Ayem telah membuatkan Ifan lupa pada tujuan asalnya dtg ke sini pagi ini.
.................................................
Sambungan; Part 8:
"Haiii Ifan ni, ko sengaja ni kannn buat muka comel ko tu lagi..." keluh Ayem dlm hati sambil menahan nafsunya melihat Ifan yg serba tak kena riak wajah dan lirikan matanya seperti org bersalah. Ifan terlihat jelas sdg acah2 mengalihkan pandangan matanya setelah respon spontannya pd aksi berasap Ayem yg terlihat hot dimatanya tadi tertangkap bulat2 oleh empunya tubuh itu sendiri lalu menembak butir2 peluru usikan mengusik antara dua sahabat baik. Wajah comel Ifan yg menahan rasa serba tak kena akhirnya pasrah apabila dgn malu2 alah, dia kembali menatap wajah nakal Ayem dan soalan pendek terungkap, "Apa?", dia memaksudkan apakah erti dr wajah nakal Ayem yg memandangnya tidak lepas dr tadi dgn tubuhnya yg masih berpeluh walau sesekali dia mengibas2 badannya dgn tshirt polosnya yg bergumpal di atas lantai.
Ayem mengerti benar akan letak duduk dr soakan pendek member baiknya itu. Bukan sehari dua mereka baru berteman. Masing2 sudah arif dan paham sekali yg pasti akan ada yg akan bersuara ukt sekadar mahu mengembalikan suasana asal yg santai namun berubah menjadi sedikit kekok akibat beberapa situasi yg terjadi dan setelah sempat sunyi beberapa minit dlm ruangan malap bilik bujang Ayem ini, soalan pendek Ifan itu adalah tindakan yg wajar.
Walau di luar, mentari pagi sudah semakin tggi menerangi satu lagi hari dlm seminggu, namun langsir jendela yg ditarik rapat dan lampu siling yg dimatikan, menjadikan ruangan ini hanya mendapat cahaya dari skrin laptop, skrin henfon dan sesekali dr nyalaan api lighter yg dipetik. Semuanya bagai memberi satu dorongan pd siapapon yg melangkah masuk ke sini utk melayani apa saja mood yg singgah ke minda dan hati mereka tanpa berasa ragu2.
"Bro, meh duk sini, tepi aku... aku tlg bakar, ko buat mcm aku buat td" tegas Ayem. Ifan yg dah pon membuka bajunya, cuma membiarkan bahagian bawah tubuhnya bersarung seluar sekolah, mengesot dan duduk di tepi Ayem. Ifan makin rapat. Sebelum mulutnya menyambar tiub yg disuakan Ayem dan dia memandang ke arah membernya itu utk mnggu arahan. Beberapa saat kemudian, tau2 saja mulut Ifan dh mcm seekor anak naga yg sdg belajar menyembur asap putih. Terdengar Ifan yg sambil berasap, berselang seli batuk beberapa kali. "Hahaha, its ok beb, ko first time ni kan?... slow2 je, sedut, hold, pastu release slowly....or aku tlg ko cara lainlah.... Ko jgn melawan pulak... haha." Ayem lalu puff dan hold sebelum dia merapatkan wajahnya ke tepi, mencari mulut Ifan dgn sebelah tgnnya mendarat di blkg kepala Ifan. Alih2, tau2 saja, sekarang ni, mulut Ifan dh ternganga dgn kedua bibir atas dan bawah Ayem melekat di depan mulutnya seperti mulut naga liar yg melepaskan asap utk dipindah masuk ke dlm mulut Ifan. "Tahan, jgn lepas terus... tahan kejap" kata Ayem yg sudah menarik mulutnya dr mulut Ifan dgn tgnnya sekarang sdg mencengkam rahang mulut Ifan beberapa saat sebelum dia mengarahkan Ifan, "Lepas slow2 beb" Ifan mengikut arahan Ayem. Dia menutup mata dgn wajahnya menghala condong ke atas. Membuat geram Ayem yg melihatnya. Lalu, 'Chupp', dikucup hidung Ifan dgn laju tp bunyi kucupan itu mmg sengaja dikuatkan utk menggoda Ifan yg makin merelakan apa pon yg mahu dilakukan oleh member baiknya ini.
First experience utk Ifan yg sebelum ni hanya kenal rokok biasa saja. Ifan mula mengerang tanda kenikmatan. Ayem melihat pemandangan yg indah di sebelahnya. Terus kedua tgnnya mencari sesuatu di dada Ifan. Kedua belah puting tetek jantan Ifan di cubitnya perlahan dgn manja, membuatkan Ifan makin terangsang. "Ahhhhh shit, Ayemmm, sedappppnya" Ifan mendesah sebelum dia menjatuhkan kepalanya di atas bahu Ayem. Segera, hidung Ifan menangkap bau peluh di sekitar tengkuk dan badan Ayem yg berwarna coklat berkilat dibasahi peluh jantan. Tanpa disuruh, Ifan mengucup kulit tubuh Ayem, sebelum kucupannya bertukar menjadi jilatan yg makin ghairah. Lidah Ifan menjalar nakal dan dia seolah2 cuba memindahkan titisan peluh jantan membernya itu masuk ke dlm mulutnya sebelum telinganya mendengar Ayem berbunyi dgn suara hornynya dan merasakan kedua tgn Ayem melingkar ke belakang tubuh Ifan. Keduanya rapat berpelukan dgn badan yg basah berpeluh. Ini menambah sensasi dlm kepala otak Ifan dan Ayem yg masih relax duduk atas lantai dgn kaki masih melunjur, cuma bahagian atas body mereka saja yg dh mcm belangkas bergesel2 dgn peluh membasahi segenap permukaan kulit mereka, khasnya Ayem yg dh berpeluh sejak Ifan belum sampai lg berbanding dgn Ifan yg baru saja mula berpeluh setelah berasap beberapa puff seketika td.
"Beb, tadi ko tengok aku hisap konek abg Bard kan (nama brother tadi yg merupakan kawan abg Alan iaitu abg sulung Ayem), kalau ko nak tau dr malam td lagi, aku dgn abg Alan dgn lg sorang yg nama sama mcm ko tu, tp kitaorg panggil dia Abg Paan, so aku high gila...x pasal2 aku rela je bg diaorg bertiga fuck jubo aku beb... first time aku kena, tp sedap bodoh hahaha."
"Laaa.... so, ko bottom lah ni?" Selama ni ko kan fuck pompuan... aku ingat kalo dgn jantan pon ko sure jd role yg akan fucking another one" kata Ifan seolah2 frust dan terus dpt dihidu oleh Ayem even dua2 masih high. "Ko ni kena byk belajar lg ni beb.... Aku rasa aku boleh dua2, depends on partner sex aku tu.... Kalo cute mcm ko ni, aku jd top lahh, boleh x beb?? Ko nak x jd btm aku?? Jadi my first btm ye.... Boleh laa sayangggg" Ayem dgn nakalnya terus x berdolak dalik lg meminta sesuatu yg menjadi kekeliruan dlm diri Ifan dan itulah juga yg dia mahu share dgn membernya ini sejak mlm td, lalu segera kata2 Ayem itu mengingatkan Ifan tentang misi asalnya.
Lalu moodnya bertukar serius dan dia pon meluahkan tetang ketidakpastiannya tentang posisi dan role dirinya tp dia masih merahsiakan rahsia besar papanya. Habis saja Ifan bercerita, Ayem memegang dagu Ifan sambil berkata, "Ok relax, jom kita smoke lg and kita layan porn nak... pastu nanti aku tlg ko decide mcmane haha" Walaupon dlm hati Ayem, nak je dia kata, "Ko jadi je lah btm utk aku .... Aku puaskan ko, kalau x cukup aku, abg aku dgn geng dia pon nanti aku suruh jugak fuck ko Ifan", tp Ayem x nak ckp mcm tu, sbb dia nk puaskan hati Ifan yg masih baru dgn semua ni, so Ayem nk slow2 je. Makin lama layan porn, makin kerap mulut Ifan mendesah dgn suara horny dan hanya sepatah kedengaran iaitu, '"Sedapnya" dan itu yg diulang2nya selang beberapa saat sambil mata menatap penuh skrin laptop. Manakala tgn mereka berdua sudah pon meraba2 badan dan btg konek pasangan di sebelah tanpa keduanya sedar entah bila mereka bersetuju utk menanggalkan semua pakaian di badan mereka sehingga mereka sudahpon telanjang bulat menikmati tgn masing2 di bdn mereka membiarkan nafsu mereka mengawal semuanya sebelum tiba2 Ifan menerima ciuman lumat dan basah dgn air liur Ayem yg jelas seolah2 membuat keputusan bg pihak Ifan supaya Ifan memilih utk menjadi btm saja. "Be my bottom please sayang" ringkas kata2 Ayem yg dijawab dgn erangan dgn mata terpejam dan mengangguk perlahan, "Guide me please, beb". "My pleasure." balas Ayem.
Beberapa waktu kemudian, tanpa disedari oleh pasangan remaja yg sdg bergomol dgn btg konek Ayem penuh di dalam lubang sempit Ifan dgn suasana bilik yg gelap hanya disinari cahaya skrin laptop yg menayangkan porn, tiga orang pemuda yg tidak berbaju menggentel puting tetek jantan masing2 di muka pintu yg terbuka separuh. Abg Alan memandang kedua org membernya dgn pandangan yg dpt difahami mereka. "Jom", bisik Abg Alan pd membernya yg sama2 melangkah masuk ke dlm bilik bujang yg semakin hangat bahangnya itu.
...............
Di suatu tempat yg lain, seperti Ifan yg sdg menerima tujahan konek buat pertama kali dlm lubang jubonya, papanya juga sdg meminta2 utk terus difuck lebih kasar dan lebih dlm. Yang membezakan mereka, tujahan utk papa Ifan itu bukanlah yg pertama kali. Sampailah akhirnya mulutnya penuh menerima tembakan air putih pekat dr lubang kencing btg konek hitam milik Master Raj yg puas melihat buat aksi slavenye yg tak ubah seperti anjing kelaparan. "So nx week, masa your Master outstation, make sure u alert with my order via wassap, i bet there must be lot of my friends yg nak pakai u, slut!! Faham?"
"Yes Master, faham Master."
YOU ARE READING
Baik Tuan
FantasyIni adalah ulang terbit, sebelum ini dgn tajuk 'Good Dog'. Penulis akan cuba publish semula, slowly. Mengisahkan kehidupan tiga beranak; sang papa bernama Rusli dan dua org anak bujangnya bernama Ilham dan Irfan. Bagaimana kehidupan mereka tanpa se...