Ariana
-Meglepetés.- mosolyog rám.
-Dehát már az autóban ülünk, mostmár elmondhatod!- nevetek fel, mert fúrta az oldalam a kíváncsiság.
-Mindig ilyen kíváncsi vagy?-kérdi végül mire csak mosolyogva bólintok.
-Majd meghalok a kíváncsiságtól.
-Akkor bírd ki még vagy öt percre.
Leparkolt a városhatárnál, ahol egy lélek se járt már autóval.
-Oké, megszökünk és új életet kezdünk mondjunk Spanyolországban?-kérdezem szórakozottan, mire csak mosolyogva megrázza a fejét.
-Honnan jönnek ezek a random gondolatok?- kérdezi, mire megvonom a vállam.- Szállj ki.
Engedelmeskedek és ő is kiszáll, majd kinyitja a hátsóajtót és kivesz először egy takarót amit leterít a fűre.
-Csillagokat fogunk nézni?- kérdem izgatottan.
-Igen.
-Honnan tudtad, hogy imádom?
-Mert süt rólad.
-Ezt hogy érted?- teszem csípőre a kezemet.
Olyan vagy, mint egy tündér. És a tündérek szeretik a csillagokat.
Ez annyira aranyos volt tőle, hogy nem is tudtam mit mondjak, és örültem, hogy sötét van, mert így nem láthatta, hogy elpirulok.
Kivett néhány mekis zacskót is, és letette a pakrócra.
-Te hoztál kaját is? Na jó, ennél már nem is lehetne tökéletesebb.- mondom, mire nevetve magához húz és belepuszil a hajamba.
-Akkor hölgyem, kérem, foglaljon helyet a pakrócon, hogy részt vehessen egy csillagnézésen, egy kihűlt mekis menü társaságában.
-Erre sosem tudnék nemet mondani.- mondom, majd lehuppantam és azonnal megtámadtam az egyik zacskót.
-Emily segített, úgyhogy szerinte minden kedvenced benne van.-mondta és ő is kivett egy hamburgert
-Emily tudta?
-Nemrég hívtam csak fel.
-Holnap nem lesz tőle nyugtom, köszönöm szépen.-nevetek fel.
-Máskor is.
Boldogan ettem a kedvenc gyorskajáimat, és közben hallgattam Shawn-t aki a csillagokról mesélt nekem. Hihetetlen sok mindent tudott róluk, és annyira érdekelt minden szava. Nem gondoltam volna, hogy ennyire jártas e téren, és eléggé imponált.
Az egész este annyira szép volt. Nem is tudom, mások az első randin sétálnak vagy esetleg étteremben vacsoráznak, moziznak. De én annyira különlegesen éreztem magam, hogy ha tehetném sem változtatnék semmin. Tökéletes volt.
Mikor Shawn minden lehetséges információt elmondott a csillagokról, hirtelen megköszörülte a torkát.
-Igazából azért vagyunk itt, mert szeretnék kérdezni valamit.
-Igen? -kérdezem ártatlanul.
-Ma megőrjített, hogy nem tehetek semmit az ellen, ha Styles elhív kávéra.
-Shawn...- szakítom félbe.
-Hadd fejezzem be.- néz rám mire csak némán bólintok.-Rosszul voltam tőle, Ariana. Nem akarom, hogy másokkal találkozz, vagy ismerkedj, de még azt is nehezen veszi be a gyomrom ha beszélgetsz valaki mással. Nem tudom megmagyarázni ezt az érzést, mert nem fordult elő velem. A lényeg, hogy ne haragudj, de csak a magaménak akarlak. Szóval, lennél a barátnőm?
YOU ARE READING
THE GAME/Shawn M./Ariana G./
Fanfiction"-Egy kibaszott játék volt az egész, Shawn! Egy fogadás! Hagyj engem békén. De úgy örökre." Ariana tipikus jókislány, féltő szülőkkel, barátokkal, akik szeretik, kitűnő jegyekkel. Mindene megvan. Shawn a másik véglet. Az anyukája nagyon szereti, de...